Но, да не оставяме защитата на интересите си само на активността на търговците. Виждам, че моята любима опонентка Mirena80 даде като основание за защита на правата ни Закона за електроннта търговия. Ще я подкрепя, но, моля обърнете внимание и на друго.
В много случаи просто няма реално съществуващ субект, към когото да се отправи рекламацията. Ще ви насоча към един текст от Търговския закон:
Задължение за посочване на данни
Чл. 13. (1) (Предишен текст на чл. 13 - ДВ, бр. 84 от 2000 г., доп. - ДВ, бр. 66 от 2005 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 38 от 2006 г., в сила от 01.07.2007 г.) Търговецът е длъжен да посочва в търговската си кореспонденция и в Интернет-страницата си, ако има такава: фирмата; седалището и адреса на управлението; единния идентификационен код и банковата сметка. Търговецът може да посочва и адрес за съобщения. Когато търговско дружество посочва размера на капитала си, то посочва и каква част от него е внесена.
В каква част от БГ-сайтовете са посочени тези данни?
Аз се опитвам да открия кое лице стои зад http://parfumibg.com/, където, цитирам "Продуктите са с доказано качество и произход.", но нещо ми се губи.