За петокласниците след Стачката...

  • 942
  • 9
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 2 268
Така.... мина стачката, започна се ученето. Снощи обяснявах дроби. Кошмар някакъв. Като се започне от подредбата на материала в учебника, та се стигне до самото му съдържание. Заблуждавам ли се или преди време се учеше първо за правилни и неправилни дроби, свойствата им и прочие и чак след това за десетичните такива?
 Това първо... И после.... След една груба сметка от моя страна излиза, че за да минат цялото съдържание на учебника ще трябва (в най-добрия случай! ) да взимат по един урок всеки час! А кога ще упражняват наученото, никой не казва!? Та това си е сложна и абсолютно нова материя за децата!
Питам, защото очаквам да се състои първата (!) родителска среща и искам да задам нЕкои въпроси, но не ми се иска да не съм точна.
И още се питам до колко учителя може да размести реда на преподаваните уроци ако сметне, за необходимо? Щото да се слага коня пред каруцата е меко казано тъпо!

# 1
  • Мнения: 196
Разбирам те много добре - миналата година и аз се потих и обяснявах десетични дроби на пръсти. Дъщеря ми чак сега започна да разбира, че 4.2 и 4.20 е едно и също - ми без обикновена дроб е много трудно да се обясни. Тъжна история.  ooooh!

Моите въпроси, защо се учат първо десетични останаха без отговор. Явно някой "учебникописател" е останал с детски спомени, че десетичните са по-лесни от обикновените, и с леко сърце ги е праснал отпред.

# 2
  • Мнения: 227
И ние сме на дроби, госпожата казала - ако не ги разбирате, нека в къщи да ви ги пообяснят  #Crazy , сигурно щото е наша работа, да седнем след 9-10 часов работен ден и да обясняваме дроби!

А и не само математиката е проблем, литературата е просто -  Sick ние не учихме ли навремето по-лесни неща!?

# 3
  • Варна
  • Мнения: 2 268
А бе аз нямам против да обяснявам, ама всичко по реда си. Вчера са взели 2 урока наведнъж, като нашата госпожичка дори не е разбрала, че са два. 5 свойства на десетичните дроби казани с 2 изричения. Като последните 2 изобщо не са споменати! Е, нямам думи, честно!!!
Бог да им е на помощ, а и на нас! Всички дружно си го "отнасяме" ....
А литературата още не съм я поглеждала.... Какво ли е и там!?!?

# 4
  • Мнения: 234
И при нас е същото положение.Дъщеря ми е втора смяна,вземам я от училище в18,00часа,почива до 19,00 и ....се започва с ученето. Да обаче взети два урока само единия обяснен,другия за родителите.За дробите не ми се говори-как може да е толкова нескопосан този учебник.А и за боговете докато се разберем... Sad
Не зная как е при вас,но аз съм ангажирана всяка вечер с уроците за 5 клас. И докога ще е .....

# 5
  • Мнения: 172
И аз се присъединявам към групата, обясняваща дроби  Sad  Shocked Вземат по 2 урока, няма часове за упражения и ако не се обяснят нещата вкъщи дробите ще остант неразбрани. А за учебниците нямам думи просто. Дори напоследък се шегуваме с глупостите от убечника по ИТ - папката е клон , а подпапката - листо  Grinning

# 6
  • София
  • Мнения: 74
А какво ще кажете за литературата за 5 клас- то са митове, легенди, които детето с мъка преразказва.

# 7
  • София
  • Мнения: 312
А какво ще кажете за литературата за 5 клас- то са митове, легенди, които детето с мъка преразказва.
Ако учите по учебника на Булвест 2000, ами :"Добре дошли в отбора". Добре, че не съм сега ученичка. Литературата щеше да ми опротивее.

# 8
  • София
  • Мнения: 4 866
А какво ще кажете за литературата за 5 клас- то са митове, легенди, които детето с мъка преразказва.

На дъщеря ми миналата година й беше интересно. Не се е оплаквала от материала, дори си умираше от кеф да ми разказва митовете (признавам, скандинавските ми бяха напълно непознати Embarassed)

# 9
  • София
  • Мнения: 312
Именно скандинавските. То бива евроинтеграция, бива, ама не вярвам скандинавците да изучават на 11 години българските легенди. А проблемът е, че синчето мре от кеф да решава задачи, дроби, ребуси, ама за български и литература smile3518

Общи условия

Активация на акаунт