Моля за помощ,как се връщат пари от ebay?

  • 7 437
  • 22
  •   1
Отговори
  • Мнения: 36
Не съм получила 4 пратки вече повече от месец,може би мес и половина?
Как се прави "деспута"?
Дали ще ми върната парите,пратките не са препоръчани и продавачите ми казват че нищо не могат да направят,а става въпрос за 200 лв за 4-те неща  ooooh!
Моля ви кажете какво мога да направя?  Praynig newsm78 Thinking

# 1
  • София
  • Мнения: 4 129
Ако са платени чрез Paypal може да си поискаш парите до 45 дена след плащането.
http://pages.ebay.co.uk/help/tp/questions/protection-program.html

# 2
  • Sofia
  • Мнения: 6 904
международните пратки се проследяват.Или те пързалят нещо тези продавачи или не им се занимава с проверки Peace Ако до 28 дни от пускането на пратка не я получа,моментално отварям диспут и общо взето след 1 седмица си получавам парите обратно

# 3
  • Мнения: 36
Kak точно да започна диспута,покажете ми,продавачите са от Белгия (ebay)
Но пратките са обикновени,не препоръчани,нямат бар код и не можели да ги проследят?
как да си ги върна,дали е възножно?
Тази за която най ме е яд е за 38 евро -белгия,пратена на 4.11 ,днес е 3.12
Значи е минал 1 месец.Беше по време на стачките там и е загубена може би  ooooh!
Как последеователно да дейставам,пишете ми на лични ако може  Hug

Последна редакция: пн, 03 дек 2007, 13:48 от pate ivka

# 4
  • Мнения: 36
Направих го и сега стават страшни дебати  Laughing
оправдание,защо не съм искала препоръчано(никой не ми е предложил),изгубено е в моята поща ,не в тяхната....... имам вече 5 отправени с-я от нея...
До кога ще продължава диспута,кой решава кога да свърши и дали доброволно се връщат парите или ибей решава
И последно от продавача ли се връщат парите или пай пал ти ги дава???  Embarassed Confused

# 5
  • софия
  • Мнения: 2 140
Аз също имам подобен проблем в момента.Поръчах си ботуши,платени са вече чрез Paypal,трябваше да ги изпратят преди 10 дни,но още не са ги пуснали.Та общо взето и аз обмислям варианта да си искам парите.

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 3 070
Нека си пишат и оправдават колкото си искат! Изчакай още 5 дена максимум и ако не ти предложат сами да ти върнат парите затвори диспута и чекни, че искаш от ПейПъл да вземат позиция и да ти върнат парите.  Peace

# 7
  • Мнения: 3 457
Ето ме и мен в тази тема-на 11.11 платих едни играчки ,които поръчах в Ибей ,псолед допоръчах от магазина на продавача и всичко е палтено през Пейпал на 11.11-след суамти и мейли на 30.11 ми пратиха частот нещата-това го разбрах едва тук.Дойдоха на 06.12. Сега пуснах дипут в Ебей-дано не съм сбъркала и продължих в Пейпал.Дали не е късно и изобщо какво ще ме посъветвате newsm78

# 8
  • Мнения: 36
Минаха 10 дена от 3 те ми диспута,пишат и се оправдават...няма върнати пари!!
Какво да предприема?
Чакали 30 дена от молбата в пощата че са загубени нещата,ама аз не искам да чакам повечееееее
 Praynig

# 9
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Когато отвори диспута не ти ли изпратиха мейл,че примерно да 15-20 дни(не се сещам как беше)ако няма развитие трябва да използваш опцията Escalate claim(не съм сигурна в правописа),след,което ПейПал прави собствено разследване и ти връщат парите.Ако до този срок не използваш тази опция,то диспута автоматично приключва.
Преди време аз така чаках един шампоан и тъй като продаваче на можа да даде номер на пратката или бележка от ПейПал взеха решение да ми върнат парите,до колкото си спомням тези действия с ескалирането ги правих през страницата на ПейПал.

# 10
  • Мнения: 36
Да,чак сега видях,ще изчакам до 15 и ще го наравя !Много мерси!  Hug

# 11
  • Мнения: 36
Направих го с единият потребител.
Обясних защо го давам на тях,той в отг ми пише че го е пратил ...с еди кой си номер......а е обикн поща??
И ми дава да избера да спра диспута или да се върна в резолюц.център-избрах 2 рото!И сега какво?
Ще се стигне ли до някакво решение,тази доброволно не иска да върне парите-37 евро са!
Ако някой знае как да продължа ,моля да ми пише  Praynig

# 12
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Какво си направила,че не разбрах и кой ти дава да избереш къде да се върнеш

# 13
  • София
  • Мнения: 124
Здравейте,  Simple Smile
на 21 февруари купих играчки за 17.50 лири с пощенските общо, но така и не дойдоха. Пуснах диспут, защото ми е ясно, че продавача няма доброволно да ми върне парите. Първо каза, че не може да ми даде № на пратката, защото е пратена по суша, а номер се давало само за по въздух - незнам дали това е така. После каза, че след като няма номер не може да получи никакво обезщетение от пощата и е с вързани ръце. Оправдава се с това, че аз съм поискала да ми прати играчките по суша. Помолих я да ми снима разписката за изпратения пакет, а  тя каза, че не може, защото документа била занесла в пощата уж да търсят пратката.
Моля ви, кажете ми ако някой знае колко дни след отварянето на диспута трябва да ескалирам за да не се затвори автоматично и  според вас пейпол ще ми върне ли парите?

# 14
  • Варна
  • Мнения: 5 499
Мисля, че бяха 20 дни.
Пай-пал не ти ли изпратиха писмо на мейла да ти напомнят, че ако не го ескалираш диспута ти ще бъде затворен. Провери си мейла и действай. Peace

Общи условия

Активация на акаунт