Здравейте.Въпросът ми е провокиран от случка с мой близък. Човека е неосигурен и търси читав дерматолог.Има проблем с една рана на палеца и отива в частна клиника при дерматоложка /препоръчана от Embarassedпозната сестра в кожен кабинет и по мое инфо от интернет/. Поглеждат го за 2 минути и му казват,че се нуждае от операция/упойка,кюртаж и обгаряне на раната/ за което му искат 90лв. Плаща си като поп веднага и след 20мин.е готов. Всичко е ок и човека след 2 дни отива на контролен преглед.Изненадват го ,че раната не била изчистена както трябва раната и се налага отново същата болезнена процедура срещу скромната сума от 40лева #Cussing out.Какво да направи-съгласява се,като му обясняват,че това е за последно. Отново мъчително поставяне на упойка и почистване на раната. В понеделник пак е на контролен преглед,но се страхува ,че отново ще го резнат.Определено не е доволен #Crazy от уменията на въпросната ВИДНА дерматоложка.Ако е в понеделник го изненадат неприятно се чуди какво да прави newsm78.Определено няма да се остави пак същата"лекарка" да го реже и да го ръси.Та въпроса ми е ,какви права има в една частна клиника? Ако някой не свърши услугата,за която му се заплаща-какви права има пациента? Контролира ли някой услугите предлагани от частите клиники и най-вече -носи ли отговорност въпросният лекар за непрофесионалната си работа?