Не пазарувайте от dar.bg

  • 3 599
  • 29
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 349
Това го писах в блога си, слагам го и тук. Надявам се повече хора да го видят:

Не поръчвайте от dar.bg!

# 1
  • Мнения: 521
Защо, какво е станало? Аз за първи път чувам за дар.бг

# 2
  • Пловдив
  • Мнения: 349
Ами това е онлайн магазин. В горния пост съм дала линк към статията Simple Smile

# 3
  • Мнения: 529
lubricant

Все пак темата трябваше да звучи "Не пазарувайте от dar.bg в последния момент". Не защитавам никого, обаче това нямаше да се случи, ако поръчката беше направена преди една седмица, нали? Доколкото разбрах, забавянето сега е заради куриера.

# 4
  • Мнения: 622
Мерси,че сподели с нас! Ще го имам в предвид  Peace

# 5
  • Мнения: 1 650
dar.bg имат странна организация наистина. Основен принцип - никога нищо на склад Simple Smile. Разни момчета се разкарват като костенурки по цял ден из софия за нещо дето струва 3 лв. Wink
Един от вносителите по едно време твърдеше че му е писнало от тях ама не сам го виждал скоро, колегата ги нарича -безДарници Simple Smile
а иначе пускат разни нагли e-maili - Здравейте, Вие вносители ли сте и ако ДА искаме да работим с вас
Е отговаре ДА, ама нещем и да чуваме за вас Simple Smile

# 6
  • Пловдив
  • Мнения: 349
lubricant

Все пак темата трябваше да звучи "Не пазарувайте от dar.bg в последния момент". Не защитавам никого, обаче това нямаше да се случи, ако поръчката беше направена преди една седмица, нали? Доколкото разбрах, забавянето сега е заради куриера.
Не е въпроса само в забавянето. Може ли да бъде оправдание това, че нещо не е изпратено, защото "колежката забравила да го сложи в торбата". Щели да го пратят, но да не се притеснявам, нямало да платя да куриера! Трябва ли аз да плащам за техните грешки? Доставката си дойде навреме, но стига да беше изпълнена. Освен това единия от продуктите липсваше, а те дори нямаше да ми кажат, ако не бях попитала. И още не е отразено на сайта, че го нямат в наличност! А и какво значение има кога е? След като знаят, че около Коледа имат повече работа, да наемат допълнително хора почасово например! Защо винаги клиента трябва да се съобразява с това, че някой го мързи да си свърши работата? Все пак аз си давам парите за това, не е ли така?

Durango, ти от къде имаш толкова вътрешна информация, ако не е тайна, разбира се?

# 7
  • Мнения: 529
И още не е отразено на сайта, че го нямат в наличност!

О, това е проблем на десетки български сайтове. Някои от тях не обновяват страниците си по няколко месеца, да не кажа и повече. 

Цитат
А и какво значение има кога е? След като знаят, че около Коледа имат повече работа, да наемат допълнително хора почасово например! Защо винаги клиента трябва да се съобразява с това, че някой го мързи да си свърши работата? Все пак аз си давам парите за това, не е ли така?

Права си, обаче ако не искаш да си разваляш настроението, по-добре съобразявай се с това. Не ми се вярва нещата да се променят в скоро време!

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 349
FairyTale, има доста добри и коректи онлайн магазини, които предлагат добро обслужване на клиентите си, както трябва и да бъде. Значи можело?! Ако потребителите не търсят правата си, "селските" фирми ще продължават да се гаврят с клиентите си. Това, че написах статията е най-малкото, което бих могла да направя. Поне който я прочете ще се замисли дали да поръча от там. А израза "по-добре съобразявай се с това" ми звучи пораженческо и докато ние се съобразяваме с тях те ни бъркат в джоба и ни се присмиват. Така ли трябва да е? Ако всеки си трае до никъде няма да стигнем!

# 9
  • Gabrowo->Sofia
  • Мнения: 1 444
lubricant, много се палиш. Вярно е, че не са те обслужили коректно и както си очаквала, и за това имаш пълното право да си недоволна и да се оплачеш на когото си пожелаеш. Но, от друга страна, щом работят хора, винаги е възможно да се допуснат грешки, особено пък в последният момент около празници.

# 10
Браво на lubricant, че е споделила. Мисля, че единствения коректив на този вид търговия е мнението на клиентите. В момента всеки клиент на онлайн магазините "стреля" натъмно, защото доколкото знам няма как да си потърсят правата, няма на кого да се оплачат. Затова повече такива теми ще ни упътят горе долу в морето от търговци по мрежата, търсещо бързо забогатяване (доколкото е възможно).
Колкото до хората, които работят и грешките които допускат съм напълно съгласен. Доста работещи хора пишат и четат в този форум. Всеки знае какво се случва ако сгрешиш на работното място - следва наказание. Дълбоко се съмнявам, че някой изобщо е взел под внимание непрофесионалното отношение. lubricant си е изяла тлъстата "майна"... Това ли е отношението? В цивилизованите държави (каквато се надяваме да стане и България) клиентът винаги има право и това е защото търговците, било то онлайн или обикновени живеят в условия на конкуренция и печелят хляба си от нас, клиентите. Би трябвало добрите търговци да просперират, а некоректните да спрат да се занимават с това.
Весели празници на всички  Peace

# 11
  • Мнения: 1 547
Аз пък пазарувам от дар.бг и ще продължа да пазарувам.
Освен това обслужваме онлайн магазин и знам за какво става въпрос.

За автора на темата ще кажа, че от мухата прави слон и спокойно може да практикува актьорство за драматичен театър = "сега едно дете ще остане без подарък".

Хората са ти се извинили, казали са, че ще те компенсират като ти изпратят въпросното нещо безплатно. А ти като искаш всичко да ти пристигне точно за Коледа, няма да го поръчваш на 22 декември, а на 2 декември, например. Защото онлайн магазините не поддържат наличност обикновено. И ако имаш минимална представа от нещата, ще разбереш, че не е добра идея да наемаш парт-таймъри по Коледа, защото манджата е още по-зловеща.

И последно = не поставяй, ако обичаш игра4ките.ком наравно с останалите онлайн магазини. Те са вносител и имат собствен транспорт. Няма да ти кажа те какъв процент надценка имат върху стоките, които продават. Искаш ли да отидеш в магазина им "Хепиленд" на "Черни връх" и да сравниш цените там и онлайн? За 50% надценка ще ти доставят поръчката и след 25 мин.

Спомни си Радой Ралин: "безшумно, кротко, умната, полека" и не замърсявай пространството с щуротии предколедно.

Весела Коледа!

# 12
  • Мнения: 1 547
Браво на lubricant, че е споделила. Мисля, че единствения коректив на този вид търговия е мнението на клиентите. В момента всеки клиент на онлайн магазините "стреля" натъмно, защото доколкото знам няма как да си потърсят правата, няма на кого да се оплачат. Затова повече такива теми ще ни упътят горе долу в морето от търговци по мрежата, търсещо бързо забогатяване (доколкото е възможно).


Ето го победителят в категория "поддържаща роля".

Само едно уточнение: от онлайн търговия не можеш да забогатееш, повярвай. И да разсея друга твоя голяма заблуда: онлайн търговците подлежат на много повече регулации от физическите търговци. И е 100 пъти по-лесно да си купиш нещо онлайн и да го върнеш, защото по някаква причина не те кефи. Съвсем по-различно стоят нещата по другите магазини.

И на теб Весела Коледа! И пазарувай по-често онлайн - хубаво е. И спестява много време и нерви. И пари.

# 13
  • Мнения: 1 650
lubricant работя за вносител на сродни стоки, бизнеса с подараци не е много голям, реално са 7-8 фирми вносители, тази за която работя не е точно в този бранш, но има стоки които стават. По едно време имахме някакви отношения, но се опитват да поставят условия трябва да имате по един артикул с всички опции заделен за наши нужди. Ами платете го, съхрнявайте си го и т.н., защо трябва да затваряме пари и склад, че на някой така му изнасяло. А като обем на продажбите не са хич добре, за да се съобразяваме. Ако прави над 20К месечно мога да се замисля да се съобразявам, ама заради 3 продажби месечено и 100 телефонни обаждания заради 3 продажби, просто няма смисъл. Има и други онлайн магазини с които се работи доста по добре и по лесно, но според мен зад читавите стои истински магазин със собствени наличности, останалото е ТНТМ

Последна редакция: нд, 23 дек 2007, 18:54 от Durango

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 349
Явно трябва да съжаля, че съм споделила впечатленията си newsm78 И явно е моя грешката, че когато пазарувам онлайн бих била по-сигурна, ако видя и останали мнения на хора, които са ползвали услугата преди това.

Айде Весели празници и от драматичната актриса, която наистина искаше да подари на едно дете пъзел, защото са му страст, ама добре че има и други магазини. 
Живи и здрави да сте!

Общи условия

Активация на акаунт