Началото на октомври месец си купих от въпросния магазин ботуши от естествена кожа (от вън и от вътре ) на стойност 289.00лв тогава всеоще не беше сезон за ботуши и не бях ги използвала.ботушите след 5то носене забелязах че кожата на сгъвката е започнала да се закъсва и че след още 5 носения и ще се скъсат,а досега не ми се е случвало да си купя ботуши които да се скъсат за толкова кратко време, а и на такава цена.проблема при ботушите е че кожата е тънка и при носене ( понеже са високи -под коляното)не стоят прави а се свличат малко надолу и се търкат в подсилващата част на извивката,като кожата се закъсва и определено ще се скъса.
Веднага след като забелязах този проблем отидох до магазина, където с продавачката която беше говорила вече с управителката по моя проблем се разбрахме че аз ще оставя ботушите в магазина за да ги поправят,въпреки че от края на гаранционния срок са изминали 20 дни. от магазина ми казаха че ще се забавят ботушите около 2седмици защото щели да ги пращат в италия, защото собствениците били в италия и нямало да се връщат в българия,и ако евентуално не станели ботушите ще ли да ми ги заменят с други или на същата стойност.
след месец ми се обадиха от магазина и при моето отиване ми връчиха ботушите и ми казаха че са ми ги намазали с вакса това е ремонта който са извършили и че закъсването е в резултат от неправилно третиране.по подметка на ботушите е видно че те не са носени,но за управителката и собственика това нямало значение -всичко било моя грешка и те не поемат никаква отговорност за станалото с ботушите,а понеже били взели при сърце моя случай-при следваща моя покупка от магазина ще ли да ми намалят с 50лв
е аз се питам това нее е ли жИва подигравка с потребителите и самата цена на ботушите предполага някаква гаранция за качество,а не еднодневни ботуши!
МОЛЯ ВИ НЕДЕЙТЕ ДА СИ КУПУВАТЕ НЕЩО ОТ ТОЗИ МАГАЗИН-СЪС СЪМНИТЕЛНО КАЧЕСТВО И ПОДИГРАВАТЕЛНО ОТНОШЕНИЕ КЪМ КЛИЕНТИТЕ.
п.с.неискам да разказвам още как след като попитах управителката ,ако си купи ботуши от италия така ли ще се отнесат-тя ми отговори че била живееала от 7 г в италия "сякаш това ме интересува" и куп такива нагли обеснения.
КОГА НАЙ-НА КРАЯ ТЪРГОВЦИТЕ ЩЕ РАЗБЕРАТ ЧЕ КЛИЕНТЪТ Е ПРАВ И ТРЯБВА ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С НЕГО ,ЗАЩОТО БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕГО РАЗВИВАТ БИЗНЕСА СИ