УСПЕШНА рекламация на обувки

  • 5 782
  • 11
  •   1
Отговори
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Имам питанка: някой успял ли е успешно да направи рекламация на закупени и за нищо не ставащи обувки?

В гар. срок пише, че в 3 дневен срок се предявява таз претенция.

Историята - закупени мъжки зимни обувки (с дебела подметка и ватирана кожа), които текат като лейки.
На супер известна марка са, сравнително скъпи и от техен представителен магазин.
Как да действам?

# 1
  • Мнения: 472
Да се похваля! Лятото си бях взела страхотни чехли от Adams. И двата чехъла се разлепиха в срока на гаранцията. Отидох в магазина и ми предложиха да си избера нещо друго, защото този модел вече го нямал. Аз не успях да си харесам нищо и ми върнаха парите без абсолютно никакъв проблем  Hug

# 2
  • София
  • Мнения: 7 097
Имам питанка: някой успял ли е успешно да направи рекламация на закупени и за нищо не ставащи обувки?
В гар. срок пише, че в 3 дневен срок се предявява таз претенция.

В 3-дневен срок ли? Обикновено е едномесечен. А тези 3 дни минаха ли?

# 3
  • sofia
  • Мнения: 4 296
Аз съм връщала ботуши в 1мес срок.
Купувах ги от Мола за 500лв.
Потопиха ги в един леген и видяха,че текат,върнаха ми парите

# 4
  • Мнения: 2 700
Аз успешно съм си получавала парите обратно от магазин на "Флавия". Дефектът, обаче, беше неуспорим - спраскана по средата подметка след едноседмична употреба.

Отиди на място, кажи си дефекта и виж какво ще ти предложат. На мен ми предложиха или да ми ги заменят със същия модел, или да ми ги ремонтират, или да ми върнат парите.

# 5
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Аз съм връщала ботуши в 1мес срок.
Купувах ги от Мола за 500лв.
Потопиха ги в един леген и видяха,че текат,върнаха ми парите

ау, обнадежди ме. Баш от МОЛ-а ги взехме, Вранглер.  #2gunfire
Утре мисля да отскоча до м-на.

Н а т и - минаха. Купени са на 31.12 и още на 3-я, 4-тия ден от носенето им, мъж ми взе да се оплаква, че текат. Ама аз му викам - шегуваш се, бре... Вранглер за една камара пари... И онзи ден, понеже ми пречеха обувките, ги преместих и се втрещих. Те буквално капеха... Стелка, кожа до средата... мокроооооооо...  ooooh!
Тъй, утре мисля да се понеса към м-на. Стискайте палци  Hug

# 6
  • Мнения: 4 916
Мисля, че минималния срок на гаранцията за обувки е 1 месец, нещо такова ми се върти в главата. Три дни е срокът, в който можеш да върнеш всяка стока - обувки, облекло, техника, - без да се налага да даваш обяснения или да доказваш дефект.

# 7
  • София
  • Мнения: 7 097
Тъй, утре мисля да се понеса към м-на. Стискайте палци  Hug

Стискаме и чакаме да кажеш как са се развили събитията.

# 8
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
за жалост, ще отложа за утре...
Малкия снощи си го взех кашлящ от ДГ и днес си се гледаме в нас.
Но утре, да му мислят  #Cussing out
Исках днес да се свържа с тях по тел. ама никой не вдига. Вече над 5 пъти пробвах...тц... никой.

# 9
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Рекламацията уважена.
Пари не връщат. Пазаруваш си нещо друго от техния магазин, на тази стойност.

# 10
  • sofia
  • Мнения: 4 296
e,пак е нещо
честито

# 11
  • Мнения: 2 531
Имам питанка: някой успял ли е успешно да направи рекламация на закупени и за нищо не ставащи обувки?

Да ! Аз ! Това лято купих детски сандалки на дъщеря ми. След няколко дни забелязах че кожата отвътре беше цепната! Гаранционния срок беше 1 м / на всички обувки е такъв!/. Отидох в магазина , оставих ги на продавачката и след като са се консултирали с производителя/ така мисля/ седмица по късно ми казаха че дефекта е неотсраним , да си избера други или да ми върнат парите !Избрах последния вариант, нарочно го подчертавам тъй като това е изключително рядко явление в днешно време! Става въпрос за обувките на Кпчица!

Общи условия

Активация на акаунт