от опит знаех че при констатация от сервиза могат да заменят стоката и съответно се обърнах към сервиза.слава богу там говореха български и се държаха цивилизовано.жената ми обясни че могат да сменят стоката от техномаркет и само прехвърлят топката на сервизите.ако искам да я оставя за ремонт, ако не да отида пак в магазина и да поискам да говоря с някой стояш по горе.аз обаче се обадих на комисията за защита на потребителите обясних проблема и посках съвет.направих това което ми казаха...отидох в магазина.отново обясних проблема но поисках да се впише в регистъра за рекламации.казаха че трябва да оставя машината за да я изпратят те на ремонт.при което аз направо побеснях но запазих добрия то(железни нерви имам повярвайте!!!)поисках да говоря с управителя, но уви не могло.те били в правото си ако искат да сменят стоката ако искат да я ремонтират.аз обаче бях попрочела закона и им казах че пък ако мен това не ме устройва (ремонта) мога да пискам или замяна или връщане на парите, за което разбира се ще уведомя и комисията за защита на потребителите.след по малко от минута същата тази шефка която сутринта обясни че закона е променен и не може да я смени доиде и каза че машината ще бъде сменена.просто не можах да повярвамсега разбира се машината работи
пс пропуснах да отбележа че служителката още преди да констатира дали има проблем с машината или не каза че ако ползваме нова бразилия нямало какво да говорим за дефекти!представяте ли си???