1. Купувайки едно кенгуру казвам че искам бебето да гледа в двете посоки- с лице към мен, и с гръб към мен- предложиха ми едно за 29 лева. После казвам че искам по-евтино- ми имало(на половината пари на предното) обаче бебето не гледало в двете посоки, а само към майката. Добре, казвам аз- взимам по-скъпото. Прибирам се вкъщи и гледам че са ми сложили по грешка инструкцията за по-евтиното- а то също беше двупосочно. Стана ми кофти.
2. Преди 4 месеца.Отиваме с майка ми. Казвам й да стои с количката отвън ама тя искала да разгледа. Е, добре казвам, ще питаме, така е редно- дали може. Отварям врата и културно питам- може ли да влезем с количката.Можело. Аз все пак я оставям до вратата-да не пречи на другите. Питам аз за един чорапогащник и продавачката ми показва.Изведнъж някакъв оръфляк- и той някакъв служител там- изведнъж изскочи пред очите ми и ме гледа в ръцете, като видя продавачката че е до мен видимо се успокои. Стана ми гнусно. За жалост същото е направил и с майка ми. Съжалявам че чорапогащника ми беше спешен и си го купих. Чувала съм че има крадли с колички, но ние оставихме количката до вратата, а и можеше да бъде много по-дискретен, защото мен това като клиент ме обижда, отблъсква, и секва ентусиазма ми за пазаруване. (точка 2 е по-обидна от точка 1 всъщност)
3. Казаха ми че по принцип нямало по-евтини термобоксове от 10 лева- е, аз моя за 7 лева си го купих от едно мъъъничко квартално магазинче. Точка 3 е подобна на точка 1- подвеждане.
4. Още неориентирана за бебешка козметика казвам че искам нещо хубавичко- по-хубаво от Нивея. Веднага ми се предложи Саносан- ама колко бил супер, ама как нищо друго не струвало, ама било нова технология, 100 пъти по-хубав от Нивея, ама как лесно се хващал с мокри ръце, нямало смисъл да купувам друг защото рано или късно ще разбера че Саносан е най- добре за детето. Въобще нямало смисъл да обсъждаме другите шампоани.Да оставим настрана факта че РАЗБРАХ че не е нещо по-добро от Нивея (да ме прощават мамите които са доволни)- просто после видях че на касовата бележка от магазина както и на бележката на бълг.език за шампоана(където пише вносител)- видях едно и също име на фирма- тоест те са вносители и имат интерес да се продава. Добре- търговски похвати, ама нали като разбера че затуй е супер (щото те го внасят и не трябва да се застоява) няма да си го купя следващия път?
5. Не дават цени по телефона- еми сори ама аз обикновено съм сама с детето и нямам време да обикалям по 10 магазина за да си намеря най-добрата цена; ама те затова и не казват по тел.- щото не са им ниски цените. Само те от всички бебешки магазини не са ми казвали цена по телефона.
6. Цените- височки са! Когато купувах Аптамил в кварталното малко магазинче го купувах за 21.50 а при тях за 22.60. Пюретата също са по-скъпи. Но това с цените си е тяхна работа- никой не ме кара насила да купувам затова и това е последна по важност причина да не ми харесват.
Ами споделете и вие- да видим правилна ли ми е преценката!