Колко дни е срока за .......

  • 876
  • 13
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 4 493
Някой знае ли колко дни е срока за отстраняване на повреда в уред, който е в гаранция???
На гаранционната карта не пише нищо  Sad

# 1
  • Мнения: 734
Някой знае ли колко дни е срока за отстраняване на повреда в уред, който е в гаранция???
На гаранционната карта не пише нищо  Sad

Погледни в страницата на Комисията за защита на потребителя. До колкото си спомням там пишеше разни срокове.

# 2
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
20-30 дни, ако не се лъжа...

# 3
  • София
  • Мнения: 4 493
И аз мисля че е 30 дни, но направих рекламацията на 20,02 дадох го за сервиз на 25,02 и до сега няма резултат - звъня всяка седмица и нищоооо

# 4
  • Варна
  • Мнения: 478
Аз чаках за една част на фурната 5 месеца(въпреки че бях им звъняля няколко пъти,те все отговаряха че не е пристигнала частта  и ,че щяли да ми се обадят,)но добре, че фурната се оправи от самосебеси ,че иначе толкова време какво щях да правя без нея незнам.

# 5
  • Стара Загора
  • Мнения: 88
Ако до месец не отстранят повредата, трябва да ти върнат парите или да заменят с нов уред по твое желание.

# 6
  • София
  • Мнения: 4 493
Ако до месец не отстранят повредата, трябва да ти върнат парите или да заменят с нов уред по твое желание.
Това къде го пише - нямам нищо против да ми върнат парите, защото ужасно ми писна вече  Sad

# 7
  • София
  • Мнения: 4 294
В чл. 113 и чл. 114 от Закона за защита на потребителите.
Обади се в Комисията за съдействие  Peace

# 8
  • Стара Загора
  • Мнения: 88
Ако до месец не отстранят повредата, трябва да ти върнат парите или да заменят с нов уред по твое желание.
Това къде го пише - нямам нищо против да ми върнат парите, защото ужасно ми писна вече  Sad
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
Чл. 128. (1) Ако търговецът е приел, че рекламацията е основателна, е длъжен да я удовлетвори съгласно чл. 113 и 114.
Това е от Закона за защита на потребителите Peace

# 9
  • Мнения: 647
Е , аз чаках 3 месеца да ми оправят пералнята,накрая не само че нито пари ми върнаха ами и си платих и ремонта защото нямах нерви да чакам и да се разправям повече.
Серизът който трябваше да ми направи ремонта е "България сервиз" , а магазина от който купих уреда е "Денси".В магазина не ми бяха написали номер на гаранционната карта и като ги помолих да ми дадат такъв , за да ми признаят гаранцията в сервиза една любезна служителка ми каза , че ще кажат  , че съм си  подправила (фалшифицирала) гаранцонната карта . ooooh!
Добре дощли в страната на чудесата  Peace

# 10
  • Мнения: 122
Преди време ми се наложи да се занимавам със сервиз в София.
Такова моткане падна. Нещата си дойдоха на мястото след като им припомних за институциите за защита на потребителите.

# 11
  • Мнения: 1 174
Срокът е точно 30 дни.Но за да направиш оплакване в съюза на потребителите трябва да имаш документ от сервиза показващ точната дата на която е приета поръчката.А обикновено практиката на сервизите,които аз съм посещавала не вкючва издаването на документ,камо ли да фигурира някаква дата.Когато ти приемат уреда са много любезни и оттам нататък за клиента остава само ходенето по мъките.Мотоят те,както те си знаят.Просто е игра на нерви.Затова Ви съветвам искаите им документ на коя дата са ви взели поръчката.

# 12
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
dioni, какво си дала за поправка и къде?

# 13
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Ако до месец не отстранят повредата, трябва да ти върнат парите или да заменят с нов уред по твое желание.

Точно така е!  Peace

Общи условия

Активация на акаунт