кърмене и кървене

  • 1 360
  • 8
  •   1
Отговори
  • Мнения: 325
Здравейте момичета,
От три месеца имам страшен проблем с цикъла Sad Не знам дали и "цикъл" е точно казано, защото кървя почти през целия месец с два-три дни пауза. Ходих на лекар, не е проблем с шийката на матката (Слава Богу !!!), но не може да ми каже какво е. Каза, че вероятно е от "хормоналната буря, на която самоволно съм се подложила с толкова дълго кърмене". Изписа ми хормони, които няма да взимам, защото не са съвместими с кърменето. И така си карам и се моля да спре, ама то не спира... Имали ли сте подобен проблем? Не искам да отбивам, а и с 10-тина кърмения дневно/нощно ще е адски трудно.

# 1
  • Мнения: 1 100
Посети и други лекари, за да имаш и второ, и трето мнение, ако трябва. На всяка цена разбери причината за кървенето. Имах колежка, която беше със същия проблем и без да кърми или да е кърмила скоро, но така и не отиде на лекар, поне през годините, в които работехме заедно.
Аз съм начинаеща в кърменето, но 10 пъти на денонощие, при това за дете на почти година и половина, ми се струват много. Не е ли захранено вече?

# 2
  • Мнения: 398
 Иди на друг лекар.Моя приятелка имаше подобен проблем , но бебето и беше доста по-малко.При нея ставаше въпрос за възпаление след раждането и не добрата работа на лекарския екип.
 Успех.

# 3
  • Мнения: 8 242
Аз съм начинаеща в кърменето, но 10 пъти на денонощие, при това за дете на почти година и половина, ми се струват много. Не е ли захранено вече?

Никак не е много даже.. При нас 10 са само по време на нощния сън  Rolling Eyes През деня още толкоз като ме налази  Mr. Green
И захранването и храненето с друга храна няма нищо общо с кърменето.. Моето диване яде всичко и не по малко.. А постоянно виси на цици  Mr. Green