Карти ТАРО

  • 109 691
  • 593
  •   1
Отговори
  • Мнения: 641
По какъв начин си "гледате" на ТАРО?

Аз "хвърлям" само по Келтски метод, но ми е интересно за минало, настояще и бъдеще какъв е начинът?

Малко ми е трудно и да "навързвам" картите една с друга.
Абе пълен аматьор ама ми е интересно.

Още не знам дали познавам Laughing

# 1
  • Мнения: 101
Рамбо Силек  bouquet
да се запиша в темата да я следя Simple Smile
и аз съм начинаеща с Таро-то, пълен аматьор, ползвам само Келтския кръст, общо взето излизат верни неща, но все още ми е трудно до разгадавам картите... Преди доста време ми беше попадала една книга за магии и тям подобни, имаше и за гледане с Таро, няколко варианта, но тогава още нямах Таро и не запомних нищо, а сега никъде не мога да я намеря тази книга, дори не си спомням авторката, помня само как изглеждаше...
Чувала съм, че за да гадаеш добре с Таро трябва много внимателно да си избереш колодата, тъй като има много варианти, с различни картинки, трябва да вземеш тази, която най ти допада и най те привлича. Също имаше и нещо за съхранението, да не е при други карти, по възможност в дървена кутийка, да влиза въздух да дишат, а също и май като си ги купиш трябваше да престоят известно време у дома ти на спокойствие без да ги ползваш, за да поемат от твоята и на дома енергия...
Моля, който има информация за други начини на гадаене с Таро да ги сподели!

# 2
  • Мнения: 641
Да. Аз ги държа завити в тънка кърпа. Така пише в книгата на Артър Едуард Уейт.
Но много кратичко е обяснено значението на картите.И освен това има противоречиви значения за една и съща карта.
Как да се тълкуват? Кога се взима положителното и кога отрицателното значение.
Ей това не ми е ясно.Например "звездата" е много противоречива- от една страна означава загуба, кражба, лишения; от друга- надежда и светло бъдеще... Thinking

# 3
  • Мнения: 577