Надя и нейните две слънца

  • 4 555
  • 19
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 932

Искам да разкажа историята на Надя . Познаваме се отдавна , когато в безгрижните студентски години работехме заедно в едно заведение и животът беше един безкраен купон. Мина време , всеки си продължи да учи , вече не работехме в ресторанта и всеки си смаше друга компания . За Надя чух наскоро от една колежка (аз съм лекар) , която и беше следила втората бременност . И разбрах , че Надя има две деца . И двете с генетичен дефект и и много рядко заболяване .  После минаха няколко месеца , докато срещнах Надя и нейните две слънчица в болницата и научих тяхната история .
През 2006 г , Надя е една бъдеща майка , очакваща с нетърпение раждането на първото си дете , като много други . Следва предварително пукане на околоплодния мехур , тежко раждане , дълго пребиваване в болницата . И скоро след раждането детето започва да прави гърчове и се започва едно безкрайно обикаляне по болниците . Приема се , че състоянието е резултат от тежкото раждане . Една от докторките просто я погледнала по „онзи „ начин и и казала – „ Ами , майче , това е „. Какво значи „Това е”  , се чуди Надя . И след като няколко месеца ходене по болниците детето е без точна диагноза , решават да потърсят второ мнение и отиват в болница в София.  Там решават , че е нукакво неврологично заболяване , назначава се противогърчова терапия и детето се подобрява . Поне започва да спи . Надя каза , че първите 5 месеца са били ад – най-многото , което е успявал да спи Ники , съответно и тя  , е било 1 час в денонощие , през останалото време е било постоянен рев или кротко и монотонно мрънкане. После идва нова бременност . Изпълнена с надежда и вяра , че този път всичко ще е наред.