Първо и най-важно /след като са се съгласили да вземат детето, де/, както всички знаем, е да е читава учителката. Тук не мога да помогна, но са ти дали много добър съвет - да поговориш с родители на деца след часовете.
Материална база - абе зле е. Уж правиха някакви ремонти на тоалетните, уж всеки клас като влезе в "неговата" класна стая прави нещо по свое усмотрение, но...
Да речем с физическото положението е плачевно - в седмицата веднъж да го проведат в салона /и то малкия/ си е постижение. Обикновено е зает от друг клас.
За езиците. Не съм чула или видяла някой да се е "вманиачил на тема руски", според мен е много хаотично и несистематизирано изучаването му, ама то е до програма и е друга тема. Втори чужд език се включва в пети клас.
Поне при третите класове е следната картинката: четири паралелки, две от учителките преподават руски на собствения си и на още един клас. Идва учителка по музика и по рисуване. Евентуално. Всичко друго го води класната. На мойто дете е изключително свястна.
Извънкласни занимания не знам да има. Има добри намерения, но ...
Зелено училище също не знам да има.
Като цяло организацията според мен е много зле, иначе приказките са големи.
Според мен, при добра класна, като за начално училище става. Но това важи за всяко у-ще. Успех!
Като