Отново за БТК-а

  • 1 847
  • 20
  •   1
Отговори
  • Мнения: 63
Здравейте .. искам да разкажа на кратко за проблема си с БТК-а и по то4но ADSL-a им.. и ако някои оттук има същия проблем и е решен нека да сподели как и кога ..  Praynig
От средата на април месец когато се нашумя, че вдигат скоростта автоматично на абонатите си от тогава нет-а ми е супер непостоянен.. в смисъл,че в първите 30-40 мин от пускането на РС-то имам нет след което нет-а изключва и за да го накарам да се появи трябва да рестартирам модема най- малко 3 пъти, за да дойде.. след което описанието се повтаря всеки ден след определен период на няколко минути.. Ходих до БТК-а казах им за проблема си и те ми казаха, 4е е заради масовото увеличение на скоростта  Twisted Evil и че до края на месеца ще се оправи.
През това време бях говорила с моя позната, която ми каза че има вероятност модема ми да не поддържа новата скорост, но да си търпя те щели да ми казат ако имало нужда от подмяна newsm78 .. ок търпях, търпях, но до средата на май месец никаква промяна и пак ходене до БТк-а и отговора същия .. ooooh!
Преди има няма 10-15тина дена прибрах целия пакет на ADSL-а и отново в БТК-а.. и там попаднах на любезна служителка която провери в системата и каза че са знаели от 3 дена, че проблема ми е в модема.. обаче защото съм била на някакъв рол-он /нещо такова/ договор не можело да ми го сменят и това става в централният офис на Варна..  #Cussing out и каза, че от София ли от някъде др трябвало да го пратят.. пусна заявката и каза до 2 работни дни щели сме да го получим.. да но не .. минаха много по 2 работни дни .. през тия  2 седмици оттогава всеки ден се звъни до БТК-а и разговорите са все едно като записани на запис едно и също- кажете проблема... ааа даа.. ще пуснем заявката ви.. кажете си мобилния .. чакайте да ви се обадят до 2 работни дни максимум ще ви го донесат и т.н. и днеска при последния разговор ни се каза освен всичко това + това че нищо не можели да направят и да си пуснем жалба .. а през това време си вземат парите, а услугата им е нулева  #2gunfire А след днескашния разговор с "любезните" им служители от телефона им разбрахме че сме имали само една заявка която била от 19.06.08  #Cussing out
МОля ако някои има съвет или идея някаква да споделя защото вече незная какво трябва да се напраи...  Crossing Arms
БЯгайте далеч от БТК-а ..  Peace това вече е ясно ..
Р. S. По отношение на жалбата бяхме пускали такава малко след Нова година, но едва ли не ние отново си бяхме виновни за липсата на нет-а и полза особено от жалбата нямаше   Sick

# 1
  • Мнения: 1 447
Напоследък и сега като се замисля точно от както ни увеличиха скоростта имаме същия проблем.Доста
често ни изчезва нета и се налага постоянно да рестартираме модема.

# 2
  • Мнения: 957
След като дигнах невероятен скандал и ги направих на пух и прах ми смениха модема..от тези сините със един бял с оранжево и разликата е огромна. Драпай със зъби и нокти,свържи се със мениджъра , кажи че ще се оплачеш в телевизията и вестниците.

# 3
  • Мнения: 1 447
Нашият е един черен,това значили,че е стар? Защото скоро си пуснахме нета на Бтк от 4 месеца някъде
 И мисълта ми е трябва ли и аз да го сменям?

# 4
  • Варна
  • Мнения: 1 790
О, БТК! Учудвам се как са пропуснали да те попитат дали е наред кабела? На мен ми идваше да ги удУша с тоя кабел. Постоянно ме питаха за него и твърдяха, че проблема е там.
И при нас е така, и то от януари месец, доста преди прИмоцията. Смениха ни веднъж модема, бърникаха по таблото с телефонните връзки (не знам дали така се казва) и пак го имаме този проблем отвреме навреме.

# 5
  • на село
  • Мнения: 1 028
Имах го същия проблем. След като цяла седмица като на малоумни обяснявах, че проблема ми не е в кабелите, а в модема, и поне 500 пъти по тяхно настояване го включвах и изключвах , най- накрая днес дойдоха и ми го смениха. Да не говорим колко телефон навъртях  Tired

# 6
  • Мнения: 63
tatyana_77 ти си щастливка.. аз ги въртя 2 седмици и резултат никакъв .. търпение ясно .. ам то вече се изчерпи за нишо друго съм нямала такова търпение като към тия ...  #2gunfire
Саня .. по едно време имаше и за въпросния кабел .. но при мен мн бързо се отказаха да го лансират.. Grinning
мимоза.. нямам представа какъв трябва да е новия модем .. само нека го донесат по-бързо и бъде качествен..

# 7
  • Мнения: 957
Мен даже ме накараха нов телефонен апарат да си купя... аз се сетих защо са ни обърнали внимание..а то защото се водим бизнес клиенти.

# 8
  • Мнения: 25 568
Знаете ли, че новият телефон е 0800100 - безплатен за цялата страна?
Дали се обаждат обаче, не знам, не съм го пробвала още.

# 9
  • Мнения: 5 370
Наистина ви съчувствам ...........аз съм с ЛАН от години и не мога да се оплача ни от качество, ни от бързина. Confused
А за другото....е ясно.

# 10
  • на село
  • Мнения: 1 028
Знаете ли, че новият телефон е 0800100 - безплатен за цялата страна?
Дали се обаждат обаче, не знам, не съм го пробвала още.

Безплатен - грънци  Rolling Eyes  Да не говорим по колко време дремеш на изчакване. Поне мелодията да беше по- свястна  Tired

# 11
  • София, откъм тъмната страна
  • Мнения: 246
Вече има доста сносни доставчици на интернет (няма да казвам имена, за да не прозвучи като реклама), не знам защо още се занимавате с тази глупава БТК. Ние до миналия месец ползвахме интернет услугите на кабелен оператор и бяхме леко недоволни, защото беше чрез модем. От този вече сме на лан. Разликата е от небето до земята. И няма модеми и проблеми (чак в рима го докарах Laughing).
Да не говорим, че в къщи нямаме стационарен, защото таксата е по-голяма от разговорите...

# 12
  • Мнения: 114
И ние имаме същия проблем. Смениха ни модема преди известно време и пак същата работа, постоянно прекъсва и го рестартирваме. Дори си купихме UPS,така ни посъветваха тъпаците от БТК,защото тока бил непостоянен, а модема е много чувствителен. Дори днес съпругът ми ходи да ги предупреди,че ще подадем жалба и ще се откажем най-вероятно и от телефонните им услуги. На сегашният ни модел пък кабелчето прекъсва и както си работи изключва сам.

# 13
  • Мнения: 114
В нашия град има само БТК и още едни,при които бяхме преди това. При тях само един по-силен вятър им скапваше нета, да не говорим за гръмотевици и бури.

# 14
  • Мнения: 143
 Откакто се отказахме от услугите на БТК ни е мноооого добре. Редовно ни надписваха сметките, но върха беше да платим 200 лв. за период, в който бяхме в чужбина.

Общи условия

Активация на акаунт