Пазаруване чрез Ломбард?

  • 9 648
  • 18
  •   1
Отговори
  • Мнения: 289
Някой правил ли е поръчка чрез тях? Аз си поръчах една чанта и едни обувки, но нещо взеха много да ме мотаят и не знам какво да си мисля... newsm78

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 849
Аз съм пазарувала няколко пъти и бях довална, НО...последния път направих поръчка на 16 април 2008 за едни сиропчета за малката, които ги няма в БГ и едни сандалки адидас. Първо ме мотаха 1 месец, че пътува и че се е забавила пратката. После аз издивях и започнах да им звъння постоянно, защото сиропите ми трябваха спешно и им го обясних поне 100 пъти. Най-накрая се разбра, че понеже било течност, щели да ги пратят със специална пратка с чупливи неща. (сиропчетата са по 125 мл и са в пластмасова опаковка, но нейсе). Така оттече още 1 месец през който аз им звънях всяка седмица, докато те не е..аваха да звъннат нито веднъж. Накрая се разбра, че няма да ми ги доставят и останах да чакам сандалите, които до ден днешен още не са пристигнали. Съответно аз пак звънях всяка седмица но  Hands Fist, даже накрая една се опита да ми повиши тон и взе да ми обяснява, че на този свят нямало нищо сигурно и т.н.. Иначе сандалите все тръгваха от САЩ и все не стигаха.
Казаха ми да мина и да ми върнат парите. Това е! От цялата история най-ме издразни мърлявото им отношение към клиента.

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 1 128
И аз се замислям дали да не ползвам услугите им!!!

# 3
  • някъде
  • Мнения: 979
Какви са им цените за доставка?

# 4
  • Банкя
  • Мнения: 823
Аз съм поръчвала през тях в началото на април. Всичките неща, които поръчах (играчки за сина ми), бяха от един сайт и дойдоха за 2-3 седмици. Аз лично нямах никакви проблеми с тях Peace

zhekova На мен ми взеха 25% върху стойността на online-поръчката + по $5 на килограм.

# 5
  • Мнения: 289
От цялата история най-ме издразни мърлявото им отношение към клиента.

И на мен това ми направи впечатление. Една само не ме би като попитах по тел по какъв курс на долара работят, защото не го бяха отбелязали в мейла, а исках по банков път да им преведа парите.

Аз имам поръчани чанта и обувки от 10.06. В края на месеца им звъннах и ми казаха, че ще са тук на 1.07. На 7.07 им се обадих и ми казаха, че има закъснение и да звънна след 2-3 дни. И се почна едно нон-стоп звънене през 2 дни, за да ми казват "Еми, няма ги още"... веднъж ми казват, че не са получавали нищо от 2 седмици, друг път ми казват "Имаме сега 20 кашона, не са отворени още, не знаем дали вашите неща са тук".... Днес като звъннах отново и попитах дали има някакъв проблем, след като има закъснение от 18 дни, на телефона някаква патка ми изпъшка защо я занимавам с такива неща  #Cussing out В крайна сметка ми казаха да се обадя ОТНОВО във вторник... мисля направо до офиса да отида тогава и да се разберем ще имам ли обувки или не... Twisted Evil

# 6
  • Мнения: 289
zhekova На мен ми взеха 25% върху стойността на online-поръчката + по $5 на килограм.

В момента е 30% + $6 на кг

# 7
Може ли да ми кажете нещо сайт,ако имат или мейл с който да и пиша?

# 8
  • Банкя
  • Мнения: 823
Аз отново поръчвах при тях миналия месец (или май беше август newsm78) и нямах никакви проблеми. Вярно, че има увеличение - 30% комисионна и 6$ на килограм, но пък то вече всичко е по-скъпо. Те са си ги написали и на сайта новите цени - http://www.lombard.bg/.
Поръчката дойде за по-малко от 3 седмици и това при условие, че офисът им в САЩ почиваше по това време за една седмица. Peace
Може би има значение, то какъв сайт поръчваш и затова при някои се появяват проблеми. Rolling Eyes

# 9
  • Мнения: 2 663
Поръчвала съм през тях неведнъж, но след последните 2 пъти не искам да ги чувам тези гнусни мошеници!А съм им дала и доста пари!Оказаха се АДСКИ некоректни!
Чакам нещо, които платих на 05.09 и от тях ни звук, ни стон все още, а продавача в САЩ им ги е пратил веднага след като е получил плащането, което те са забавили повече от 2 седмици, след като аз съм им платила!
Сега нямам време, но по-късно ще разкажа по-подробно

Последна редакция: вт, 07 юли 2009, 01:19 от Tatti

# 10
  • Мнения: 289
Хайде накратко да разкажа и аз, че все не ми остава време, но ако мога да предпазя някой от тях ще е добре.

На 10 юни си поръчах една чанта от GbyGuess. Казаха ми, че или този петък, или следващия ще тръгне от САЩ и вторник - сряда ще я получа. Два дни по-късно си поръчах и едни обувки. Мина времето, което ми бяха определили за доставка и им позвъних - казаха, че не са получени, щели да ми се обадят. Две седмици по-късно пак им се обадих, казаха ми, че на 1 юли ще получат едновременно и двете неща. На 7 юли пак им се обадих, отговориха, че още ги няма - ще пристигнат след 2-3 дни. И така се започна едно безумно звънене през 2-3 дни, като всеки път казваха, че ще пристигнат до ден-два. Всеки път, когато се обадех ми се държеше ужасен тон, намекваше ми се, че вече съм започнала да досаждам, просто да седя и да чакам. В крайна сметка един ден отидох директно в офиса им, говорех с жената, която беше пуснала поръчката ми - Анжела (или нещо от сорта), тя ми даде 100 % гаранция, че наистина най-после ще си получа обувките и чантата при следващата им пратка от САЩ, която беше след 4 дни. Дали ги получих?! Разбира се, че не. Отново отидох до офиса. Въпросната Анжела я нямаше, за сметка на това някаква си Утеха отново ми се накара - не знам къде е обучаван този персонал, но е недопустимо да крещиш на клиент, още по-малко пък и когато тотално си се о*рал пред него. Отказаха ми да ме свържат с Анжела по телефона, нямали управител в офиса, не можели и по телефона да ме свържат с него, не успяха да ми отговорят на едничкия въпрос - каква е причината, че ги няма нещата. Поне си получих парите обратно. Това се случи средата на август.

Така след повече от 2 месеца размотаване, директни обиди на доста висок тон от тяхна страна, с чиста съвест мога да заявя, че са абсолютни мошеници. Все още не мога да си обясня държанието на този т. нар. "персонал", но надали ще просперират с това си отношение към клиента.

 #Cussing out

# 11
здравеите скъпи жени,отностно пазаренето чрез фирма ломбард,и моята одисея е същата само дето не ми върнаха цялата сума.на 28 март си поръчах 4тириколка нов модел от америка и попитах за тарифата за доставка и ми казаха 500 долара в контеинер и аз преведох парите и понеже така и така щеше да ползвам контеинер си поручах още гуми джанти генератор облекло офроуд и долу горе стигнах сумата 20000долара ,и тогава се почна ада.прослувутия контеинер трябваше да пристигне в средата на юни за да мога да ползвам превозното средство за пренасяне на стока на моя плажен бар .всеки 2 ри ден звънях и те си измисляха разни извинения,като стачка в гръцките митници(а ми бяха казали че пристига на варна)после  били им источили кредитните карти или пък забавянето било от испращача в америка и тн.и дойде август (поръчката ми е от март)в които дилъра ПЕТЪР ДИМИТРОВ чрез които пазарихме нещата ми от ибей ми каза да отида до софия( аз работех яко на морето)и да си оставя работата и да отида да си взема нещата,но естествено трябва да занеса още днес остатъка от сумата и ас организирах мои работници в софия да занесат на деня парите и щастлив тръгнах да си взема нещата ,и какво ми се случи.познатата баровка Анжел се изнесла на море и казала да не я притесняват,а в офиса ни чул ни видял никой не бил казвал да съм идвал.полудях но естествено се сдържах и се прибрах паk на морето и болезнено изживях всичко .след още 2 седмици ми се обадиха да си взема Полариса(така се казва 4риколколката) но трябвало да ми вземат по скъпо за доставката и за митница и тн., и ми казаха че останали няколко неща на стоиност 3000долара да пристигнат и идвали и тогава ще си оправим сметките.естествено мина месец и няколко дена септември пак ми се обадиха да си всема гумите,отидох до офиса и тук вече се случи най наглото нещо заради което исках да напиша моето писмо,Долната Свиня Анжел(простете за езика но полудявам дори сега)застанала скрита отзад (който е бил в офиса им знае каде)и ми казва че нищо не било още пристигнало.и аз и казах добре тогава ми вурнете парите ,ми ние трйбва да сметнем някои неща (това ми го казва около 15 септември)защото те били се прекарали,а помниме как долара през лятото падаше и с това и тяхната печалба може би, и аз в следващия миг виждам под бюрото и моите гуми,а тя ми казва че не били още пристигнали.тогава полудях и скочих да си ги взема и тя взе да вика за Сот и тн.ядосах се и си тругнах от ломбард нито си вземах парите нито гумите(които струват около 1000 долара).след още 3 седмици ми върнаха с 1000долара по малко и гумите,исках да се оплача някаде но понеже знам системата в бг Анжел доставя разни стоки на Големи хора и се сетих че е безсмислено,просто исках да ви кажа че фирма ломбард АНЖЕЛА,СТАНЧО(нейния бивш мъж който е и човека в америка),Утеха,Петър Димитров от Търговище-дилърна ломбард,и всички които работят там са ИЗМАМНИЦИ,и това че са ви донесли сандалетки или чантичка е просто зарибявка,аз бях 5 години клиент и ми свиха този номер когато поръчах за големите пари.а на фирма Ломбард пожелавам в най скоро време да си намерят МАЙСТОРА.

# 12
  • Мнения: 0
Аз пък съм супер доволен от тях.Каквото да съм си поръчал винаги е пристигало. До BONYBOY е като ти чета поста оставам с впечатлението,че имаш взимане-даване с ПЕТЪР ДИМИТРОВ,така че не знам къде забърка Ломбард.Тва е все едно да си купиш хляб Симид с изтекъл срок на годност от магазина и тея от магазина да те пращат в завода на Симид. А относно контейнерите,там винаги трябва да имаш голяма доза търпение Simple Smile.
А и само да ви кажа,че реално стоката пристига за около 3-4 седмици след поръчката,така че тва е реалния срок.Ако до тогава не е пристигнала отивам и си взимам парите и си поръчвам друго нещо.
А и все пак досега винаги са ми връщали парите,та не знам какво се оплаквате???

Последна редакция: вт, 07 юли 2009, 01:22 от Tatti

# 13
  • някъде
  • Мнения: 979
Бгмамчо е факир!
Направих си труда да му прочета творенията.В единия си от общо пет поста подробно е обяснил,че доста време е работил за 400лв /може и да бъркам цифрата,но нещо такова беше/,после бил на борсата една година обаче е стабилен клиент на Ломбард за "по-обемисти неща",пристигащи с контейнер.
 Outta Joint Outta Joint Outta Joint Outta Joint Outta Joint
Ха нИдей,ща замола!
Джиткай си фолЦвагена и избивай комплекси другаде!

# 14
Здравейте
Аз също ползвах услугите на lombard и ми така ми скъсаха нервите с отношението си към мен, че ми идваше да си паркирам колата в офиса им. Съжалявам само, че потърсих мнение и на други хора за тях чак когато разбрах и сама, че за нищо не стават. Ето и моята история, поръчах си няколко неща за дрехи става въпрос дойдоха на време и нямах проблем със срока. Проблема ми беше с една дебела вкисната цоцолана ( нищо против пълничките хора, а съм против вкиснати дебелаци). Казаха ми 30% била тяхната такса викам добре колкото толкова исках касова бележка, фактура или някакъв документ да ама ми казаха че не могло щото да си платя и ДДС 20% а уж тези 30% са крайна сума за краен клиент ??? Както и да е. Казаха ми дата за доставка и аз се обадих да ги питам всичко наред ли е 5 дни по рано, за пръв път ми е и исках да ми кажат нещо и да ме успокоят все пак съм техен клиент нали? Попитах как вървят нещата и някаква смотла ми се развика по телефона какво съм искала като още е рано ??? АМИ НИЩО НЕ ИСКАМ ИСКАМ САМО ДА МИ КАЖЕ ЧЕ ВСИЧКО Е НАРЕД И ДА НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАМ!!!  Отношението към мъжа ми когато е взимал дрехите е било същото пуфтене сумтене "какъв е тоя че идва в 17.55 да вземе дрехите" АМИ ДА ТОЙ ЩЕШЕ ДА ДОЙДЕ И ПО РАНО АКО НЯКОЙ МУ СЕ БЕШЕ ОБАДИЛ ДА МУ КАЖЕ ЧЕ СТОКАТА Е ПРИ ТЯХ. Обадих се аз да питам дали са дошли дрехите тя смотлата не може да се хаби и да ме уведоми??? Бях им клиент който се почувства нежелан от тях. Питам се до кога такива хора ще работят и ще имат работа??? Толкова ли е глупав Българина, че търпи това. Може би затова тази криза е добре дошла за БГ за да изхвърли некадърниците от бизнеса. Къде е шефа на тази фирма, къде е управителя на тази фирма??? Защо държат на работа хора на които не им се работи????

Общи условия

Активация на акаунт