парадокс във Фокс Бургас

  • 2 224
  • 22
  •   1
Отговори
  • Burgas
  • Мнения: 201
нали има намалене във Фокс, та и аз да напазарувам дрешки за госпожицата. освен дрешките и взех  2 шапки. не ги премерих, тъй като детето беше с баба си навън и не успях да ги извикам(което се оказа мой пропуск). попитах дали ако не станат мога да ги сменя, отговориха ми че няма проблем. едната шапка не стана и съответно влязох да я върна(бавих се не повече от 2-3 мин). нямаше същият модел затова избрах друг. като и двете шапки бяха намалени на 5,99. на касата обаче се оказа, че трябва да доплатя 3лв. понеже шапката, която взимам преди намалението е била с 3 лв по скъпа! казано по друг начин ако си я купя ще ми струва 5.99лв.,  а понеже сменям друга (която съм купила за 5.99 2 мин по-рано)   сега ми струва 8.99! това била политиката на магазина!!! просто нямам думи! в крайна сметка доплатих 3-те лв, нямах време да търся артикул които хем да е намален на същата цена, хем преди намалението да е струвал колкото моя! не съм за 3 -те лева, но не мисля че е нормално  newsm78
съжалявам за дългия пост Embarassed , просто имах нужда да споделя !

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 675
Мога само да кажа, че обслужването в магазина куца. Аз съм се зарекла да не влизам там заради "любезно" отношение.

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 443
и аз  Mr. Green

# 3
  • Мнения: X
Това и в софийския Фокс беше така - чух продавачките да коментират, че е заради софтуера, който ползват. Което не ги оправдава, де...

# 4
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
нали има намалене във Фокс, та и аз да напазарувам дрешки за госпожицата...

Защо не върна и двете шапки (цялата покупка) - взимаш си парите обратно, веднага грабваш вярната шапка + новата и отново ползваш обявеното намаление за новата комбинация?

# 5
  • Мнения: 4 784
Много тъпо от тяхна страна! Ей заради такива простотии мога  да се откажа да пазарувам от някой магазин.

# 6
  • Burgas
  • Мнения: 201
tigar-migar въобще не се сетих за това признавам си  Embarassed ! бях толкова възмутена! можех и да си взема малката шапка, и да я подаря на някое по-малко детенце , но не разсъждавах адекватно в момента!
bissera действително обслужването винаги е било лошо,  но това беше върха!
Dandelion и на мен ми казаха, че не могат да излъжат софтуера, ама е смешно все пак е голяма верига, а с такава "политика" според мен се излагат!
вече ми мина де, но занапред ще си помисля мнооого дали въобще да влизам в този магазин  Crossing Arms

# 7
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Е, за пазар се изисква хладнокръвие и спокойствие... досега нервите не са ми помогнали никога! Grinning
То при тези настървени търговци друго не помага - всеки трябва да си търси правата, защото не са гарантирани по условие...

# 8
  • Мнения: 1 672
Мога само да кажа, че обслужването в магазина куца. Аз съм се зарекла да не влизам там заради "любезно" отношение.
и аз не съм доволна , а имам наблюдение от дрешките които имам от там че много бързо избеляват незнам вие на какво мнение сте - за мен не са качествени ,а иначе цените им са  Shocked

# 9
  • Мнения: 7 640
нали има намалене във Фокс, та и аз да напазарувам дрешки за госпожицата...

Защо не върна и двете шапки (цялата покупка) - взимаш си парите обратно, веднага грабваш вярната шапка + новата и отново ползваш обявеното намаление за новата комбинация?

това с връщането на стоки в БГ никога не ми се е получавало Confused

# 10
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
... това с връщането на стоки в БГ никога не ми се е получавало Confused

О-хо, става и още как!  Laughing
Само трябва да поставяш твърдо въпроса и разбира се да имаш основание, не само хей така!

# 11
  • Мнения: 96
Има много красиви дрешки, но и аз мисля, чеса некачествени... Много сме май недоволните от този магазин!

# 12
  • Мнения: 907
Хм, доста странно звучи това, което са те накарали да направиш. Като се замисля на техните касови бележки винаги се изписва редовната цена на стоката и после намалението. Може би заради това се е получило така, но по-скоро би търябвало да ти откажат да заменят двата продукта, отколкото да искат да им доплатиш 3 лв.

Поне вече всички ще знаем, че ситуацията е такава, благодаря, че го сподели! Иначе аз съм доволна от дрехите им, но пазарувам от там предимно при намаления, иначе са ми скъпи.

# 13
  • Мнения: 34
дрехите в този магазин са хубави на вид,но качеството не им е на ниво,а замяна е почти невъзможно да се направи.

# 14
  • Мнения: 307
Преди седмица купих на сина ми няколко неща от там,включително и боксерки,платих набързо и отидох на едно близко кафе,където ме чакаше мъжът ми с беба.Там отворих покупките и се оказа ,че в бързината съм взела вместо боксерки слипчета,и то доста по-голям номер Crazy,върнах се веднага(след около 5 минути) със слипчетата и касовата бележка и попитах възможно ли е да ми ги сменят и ако се наложи евентуално да доплатя.Веднага ми ги смениха без никакви проблеми,не съм доплащала нищо,само оставих касовата бележка.Може би зависи от продавачките не знам newsm78

Общи условия

Активация на акаунт