Пламена Палас-РАЗОЧАРОВАНИЕ

  • 3 177
  • 8
  •   1
Отговори
  • Мнения: 7
Здравейте!Отдавна чета Вашите публикации и благодарение на Вас миналата година избрах идеалния за моето семейство хотел в Приморско-Пламена Палас.Бяхме очаровани и решихме тази година да повторим.Разочарованието беше пълно на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора и мрънкаща под носа си,която реши като на малоумни да ни обяснява как се ползва магнитна карта/при положение че съпруга ми и обясни че сме били вече техни гости/.В банята ни миришеше ужасно няколко пъти помолихме да отстранят проблема-чудото не се случи.На обяд в хотела сервират на дъщеря ми ориз с муха-следва разговор с управителя,който ни обясни ,че не е нарочно станало случайно и ни предложи да смени въпросната порция естествено отказахме да хапнем каквото и да било повече и с това се приключи нашето посещение в този ресторант.Закуската също беше много мизерна-нямаше нищо общо с миналата година.Отвратително!!!!Всеки ден едно и също никакво разнообразие!Естествено в този хотел никога повече няма да отидем нито ние нито приятелите,които бяха с нас и също имаха подобни проблеми/те са с малко дете и помолиха за ключ защото детето си отваря само вратата и излиза -драмата докато го получат беше голяма/

# 1
  • Има много детски смях.
  • Мнения: 3 152
на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора

Ужас! Какво са ви причинили само!
Ти като си толкова загрижена за въпросната девойка, препоръча ли й виден логопед?

# 2
  • Мнения: 2 197
на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора

Ужас! Какво са ви причинили само!
Ти като си толкова загрижена за въпросната девойка, препоръча ли й виден логопед?
Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция. И toni03 е съвсем права да се възмущава от това. Все пак тя е длъжна да говори разбираемо и ако дефекта и я кара да мънка или заваля думите - ми мястото и не е там. От чистачка или миячка в кухнята не се иска да общуват с клиенти и могат ако искат и да не говорят. Но тази девойка на рецепцията трябва да може.
Иначе за България това е масово срещано явление - местата, които ти харесат задължително се развалят с годините. Вече съм си изработила правило да не ходим на едно място повече от два пъти. С ресторантите е същото - почти задължително след година порциите намаляват и цените се вдигат (винаги едновременно). Естествено има и изключения, но правилото е това.

# 3
  • Мнения: 7 605
на рецепциаята ни посрещна кисела девойка с дефект в говора

Ужас! Какво са ви причинили само!
Ти като си толкова загрижена за въпросната девойка, препоръча ли й виден логопед?
Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция. И toni03 е съвсем права да се възмущава от това. Все пак тя е длъжна да говори разбираемо и ако дефекта и я кара да мънка или заваля думите - ми мястото и не е там.
ooooh!  ooooh!  ooooh!

# 4
  • Мнения: 4 138
aуууууууу, какъв ужас.
дефект в говора. ми естествено, не и е там мястото. да иде да събира чаши от масите, или да чисти тоалетните. как може така.
на рецепциите искаме само хубави, недефектни, с големи очи девойки. е, може да си пилят ноктите, докато говорят с нас, да не владеят никакви езици, ама естетиката е важна.
тези с дефектите, марш.
независимо от образованието, пък ако ще и 5 езика да владеят. няма да си разваляме отпуската с някакви недъгави, я.
представям си, каква трагедия щеше да бъде, ако някой инвалид вземе пък да иска да почива в същия хотел.
хора с дефекти нямат място на рецепция. точка. предлагам да се въведе закон.

Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция

кой го казва това, къде го пише. в голямата книга за доброто обслужване в българия ли, а. държавата-пример за добър туристичеки сервиз hahaha

в една проста държава като германия на рецепция работят даже хора в инвалидни столове. и не само това. когато в държавни учереждения биват обявени свободни работни места, има изричното уточнение, че при еднакви условия, инвалиди, кандидатсващи за местата, се назначават с предимство. направо си е чиста дисркиминация.


сега, за мухата. ориз с муха. лошо, много лошо. не се случва. никога, никъде. управител обяанява, че не е нарочно. лъже, гадината. нарочно е. наели са човек да слага на всяка порция по муха. уволняват го, ако в някоя порция не бъде намерена муха.
може би е било по-добре да си поръчате мухи с ориз. питателно е и екзотично.
мухата как се казваше. мъжка ли беше или женска. животното мъртво ли беше. ако не, извикахте ли лекар.
въпроси, въпроси..........а отговор няма.


Последна редакция: чт, 14 авг 2008, 00:53 от matakosmata

# 5
  • Има много детски смях.
  • Мнения: 3 152

"абсолютно недопустими" са говорни дефекти при водещи в национален ефир. Така ги разбирам аз нещата.
А че в някакъв хотел в Приморско на рецепцията е имало служител с говорен дефект- Е Хайде НЕма нужда  Stop Да слезнем малко на земята, а  Tired

# 6
  • Мнения: 636
Стига с този говорен дефект StopЖената не се оплаква само от това в края на краищата. Прочетохте ли за смрадливата баня и за мухата в ориза?

# 7
  • Мнения: 7 605
Стига с този говорен дефект StopЖената не се оплаква само от това в края на краищата. Прочетохте ли за смрадливата баня и за мухата в ориза?

Да, и никой не каzа 4е няма право да се оплаква от такива неЩа.
Но да се оплакваШ от служител с говорен дефект, дори да го споменаваШ, е недопустимо zа мен.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 819
За почивката ни в този хотел няма да разказвам отново- с две думи-беше безупречно. Хранехме се по 3 пъти на ден в ресторанта, такова нещо с муха не ни се случи за щастие. Но дори и да беше станало, не мисля, че щях да го правя на чак такъв проблем, може да се случи неволно на всеки.
Понеже често чета отзиви за еднообразни закуски, искам да попитам - вкъщи какво толкова разнообразно закусвате, та в хотела ви се струва едно и също всеки ден? Нима слагате всичките тези неща на масата едновременно, извинете ме, но не вярвам.

По въпроса с говорния дефект - такъв служител не срещнахме, а и не смятам, че това въобще може да бъде тема за коментар.

aуууууууу, какъв ужас.
дефект в говора. ми естествено, не и е там мястото. да иде да събира чаши от масите, или да чисти тоалетните. как може така.
на рецепциите искаме само хубави, недефектни, с големи очи девойки. е, може да си пилят ноктите, докато говорят с нас, да не владеят никакви езици, ама естетиката е важна.
тези с дефектите, марш.
независимо от образованието, пък ако ще и 5 езика да владеят. няма да си разваляме отпуската с някакви недъгави, я.
представям си, каква трагедия щеше да бъде, ако някой инвалид вземе пък да иска да почива в същия хотел.
хора с дефекти нямат място на рецепция. точка. предлагам да се въведе закон.

Виж сега, дефектите в говора са абсолютно недопустими за служител на рецепция

кой го казва това, къде го пише. в голямата книга за доброто обслужване в българия ли, а. държавата-пример за добър туристичеки сервиз hahaha

в една проста държава като германия на рецепция работят даже хора в инвалидни столове. и не само това. когато в държавни учереждения биват обявени свободни работни места, има изричното уточнение, че при еднакви условия, инвалиди, кандидатсващи за местата, се назначават с предимство. направо си е чиста дисркиминация.


сега, за мухата. ориз с муха. лошо, много лошо. не се случва. никога, никъде. управител обяанява, че не е нарочно. лъже, гадината. нарочно е. наели са човек да слага на всяка порция по муха. уволняват го, ако в някоя порция не бъде намерена муха.
може би е било по-добре да си поръчате мухи с ориз. питателно е и екзотично.
мухата как се казваше. мъжка ли беше или женска. животното мъртво ли беше. ако не, извикахте ли лекар.
въпроси, въпроси..........а отговор няма.



Напълно подкрепям!

Общи условия

Активация на акаунт