И отново за постъпване в дет.градина в София- спонсорство

  • 917
  • 14
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 60
Мили мами, скоро моя приятелка се завърна от чужбина и детето и не е включено в системата за постъпване в дет. заведение. Но ще посещава такова - дет. градина, намираща се на територията на Овча купел .  ДИРЕКТОРКАТА ЗАЯВИЛА, ЧЕ В НЕЙНАТА ДЕТ. ГРАДИНА НЯМА ДА ИМА ЗАПИСАНО ДЕТЕ БЕЗ  СПОНСОРСТВО. След което попитала колко ще и дадат нуждаещите се от дет.градина родители. Уважаеми , цената е 800лв. Ако щете вярвайте, бясна съм. Аз съм учител по професия, в момента съм по майчинство и естествено сумата,  посочена от тази госпожа ми изглежда отвратително голяма. И ме е срам от хора, принадлежащи към  моята гилдия. Защо, аджеба, беше целия този цирк с кандидатстването по интернет като парица- царица властва над уважаемита ни педагози- към които съм и аз  Twisted Evil #Cussing out? Искам да попитам г- жа Фандъкова, която и оставка подава, редно ли е след като местата са кът директорките да укриват свободни места и те да бъдат заети чрез изнудване, защото на всеки му е ясно, че доброволен спонсор не ставаш, когато нещо ти се полага, пък трябва да си плащаш за него.Колко е законно това? И как има такива свободни места, след като те вече са обявени? Пет легла са 5легла. Или пет за простосмъртните, чакащи на опашка, та било то и по интернет, а иначе може и повече- зависи колко ще платиш за "добрите условия на нашата дет.градина".Съжалявам за дължината, но наистина ако някой знае как да попитам общината, да пише. А моето порастнало вече момче ще чака за ОДЗ или ЦДГ.

# 1
  • Варна
  • Мнения: 1 576
Защо не пуснеш сигнал за това? Или още по-добре белязани парички,като преди това ги опишат където трябва разбира се.

# 2
  • Мнения: 231
И аз те съветвам да пуснеш сигнал за това. Това е безобразие.

# 3
  • Мнения: 9 973
наистина това е супер безобразие ooooh!

# 4
  • София
  • Мнения: 60