Полу4аваме изравнителна сметка преди седмица, датата на фактурата е 25.07  Shocked
За единия от радиаторите пише, 4е понеже е повреден уреда е на4ислено служебно още толкова колкото е показвал. И е бил повреден от 25.01 до10.04  Shocked
Никой не идва да от4ита всеки месец, от4итат ни веднъж годишно в края на отоплителния сезон.А тогава ( на 6 юни) не казаха, 4е е повреден или 4е има някакъв проблем. Как 2 месеца след това решиха 4е е повреден уреда (този в детската)??? И сега трябва да платим за смяна и посещение на 4овек от фирмата не знам си какви пари.... Или ще ни се на4ислява служебно пълно потребление за следващия сезон...
Като им звъннах да ги питам как ще ми докажат, 4е уреда е дефектирал, да ми дадат разпе4атка или нещо подобно, жената ми казва "няма какво да ви доказваме, просто ни вярвате" и по4на да се обяснява , 4е такова било мисленето в Бг...
Има ли някой подобен проблем?
Не може никой да ме убеди, 4е е поредната измишльотина на фирмите да посъберат още някой лев...

Последна редакция: вт, 09 сеп 2008, 16:45 от baba_mravka