Обадихме се веднага в магазин Лабиринт. Дори не бяхме разопаковали матрака от найлона. От там получихме караница, за това как ние сме си виновни, как никой не ни е накарал да разпишем преди да свалят матрака. Дори борда на камиона не беше свален, а матрака беше вързан за камиона. Как може да се качим, да го огледаме и след това да разпишем, след като двама шофьора стоят и чакат да си тръгнат и потропват нервно. Две минути след като бяха тръгнали от нас, ДАМАТА на телефона с много рязък тон обясни на съпруга ми, че шофьора е там (НЕВЪЗМОЖНО), и й бил казал, че матрака е предаден в перфектен вид. Той откъде е сигурен.
Изобщо кой им дава право да се вържат така с клиентите си.
Подадох жалба в Комисията за защита на потребителите. Ще пиша и във всички форуми, където повече хора ще разберат да не ходят там.