Имам следният проблем:детето ми е на 5г. Говорът му е ш-шкащ, а също му е по-трудничко в държането на молив, т.е. при рисуване/писане, дейности изискващи по-прецизни движения го затрудняват (закопчаване на копчета, ципове). При една от направените ми консултации с психолози - мнението им е, че трябва да започне занимания с логопед (което и аз виждам),и ме претесниха много с диагнозата/обяснението, че има нарушена връзка между двете мозъчни полукълба - на това се дължала нарушената психомоторика.
Иначе - детето ми е много будно, усмихнато - наблюдателен,търсещ винаги причинно следствена връзка при всяко обяснение, има много верен слух и пее в хор.
Ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем - моля за мнение, защото за мен детето ми си има собствен темп на развитие, а според страничните наблюдатели - има изоставане в развитието (с около година).