Шел - ОББ КРАДАТ пари от нас ежедневно

  • 1 603
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Ако зареждате в Шел и плащате с кредитна ( или дебитна карта ) със сигурност ще има опит да ви бъдат откраднати пари от сметката.
Как действа системата.
Плащате с картата, но от ПОС терминала на Обединена Българска Банка излиза бележка с надпис "плащането отхвърлено".
Нормално давате картата за втори опит или давате друга карта или плащате в брой.
Уви, ако проверите своето банково извлечение ( при положение че поучавате такова ) ще забележите че първото плащане е минало успешно.

! Колко често проверявате вашите плащания ?

Ето как аз олекнах със 102 лв преди 3 месеца и със 50 лв преди 2 седмици.
Разказвайки на колеги и приятели установих, че никой от тях не проверява дали сумата в такава ситуация не му е взета 2 пъти. Ние не можем да повярваме че банка (ОББ) може да участвува в такава елементарна система за крадене на пари.
Но защо не. Ако все пак сте открили измамата и опитате да си вземете парите...
Не знаете какво ви очаква:
Питайте Шел - това не е техен проблем а проблем на ОББ или вашата банка.
Питайте ОББ - това не е техен проблем. Жалвайте се във вашата банка.
Питайте вашата банка: ако не сте изпуснали срока за жалба ( 1 седмица след операцията ) и пазите всички касови бележки може да се жалвате писмено в техен клон и след няколко седмици може и да ви върнат откраднатите пари.
В противен случай пак може да се жалвате но отговорът ще е отрицателен.
Сега: колко седмици след плащането излиза нашето месечно извлечение и кога вие го получавате в къщи! (аз например никога - това било проблем на Български пощи, не на банките според ПИБ).
Но дори и да получавате извлечението излиза след не по малко от края на отчетния период (един месец) + края на гратисния период (един месец). Логически невъзможно да обжалваш в нормативния срок.
Явно всичко по системата е ясно и лесно осъществимо, но все пак
КОЙ КРАДЕ ПАРИТЕ - ШЕЛ ИЛИ ОББ (ИЛИ И ДВЕТЕ).
За подробности по проблема питайте мен: ivanimex@hotmail.com

# 1
  • Мнения: 4 053
винаги до сега като съм плащала с картата си,
съм получавала веднага SMS- кога, колко и от къде са теглени  Wink

# 2
  • Мнения: 7 640
винаги до сега като съм плащала с картата си,
съм получавала веднага SMS- кога, колко и от къде са теглени  Wink

има обаче банкомати, които не са свързани с интернет. Когато теглиш от тях, СМС няма. И това обезсмисля известяването до известа степен- за ОББ говоря.

# 3
  • София
  • Мнения: 6 999
Това е ужасно и ... типично българско.
Аз имам И-нет банкиране и съответно мога да проверя къде за какво и как съм харчила винаги в най-кратки срокове.

# 4
  • Мнения: 4 302
Работила съм в магазин и се беше получило същото с двама клиенти. Вината е на Борика /а при ОББ си имат собствен терминал/. Беше се повредил терминала и даваше "Технически проблем", а в същото време се оказа, че плащането е минало. Само, че нито аз, нито клиентът има как да го знае. От банката направиха разследване, писах обяснения и на клиентите им  върнаха парите.

Последна редакция: сб, 18 окт 2008, 23:05 от *vera

# 5
  • Мнения: 781
И аз съм се сблъсквала с такъв проблем с Виза карта, в два магазина и то бях олекнала с доста голяма сума. Показваше, че няма връзка с банката, а плащането минавало. Като отидох да си попълвам кредитната карта в банката се попарих направо. Щях да пиша обяснения и т.н., но като отидох във въпросните магазини ми върнаха парите.

Общи условия

Активация на акаунт