Клиентите според тези общи условия изобщо нямат право да получат обезщетение при некачествена услуга. БТК си е създала и възможности да прекъсва договора по своя преценка, без да дава обяснение и без да плаща никаква неустойка, са открили от КЗП. Телекомът кара клиентите си да му плащат месечни такси до края на договора, който най-често е 2 години, независимо че клиентът вече не ползва услугата и независимо по какви причини се е отказал.
В новите общи условия срокът за отстраняване на повреди трябва да бъде фиксиран точно, пише в становището на комисията. Сега е посочено, че повредата се отстранява "във възможно най-къс срок", което е доста разтегливо понятие.
Дано от БТК се вслушат тоя път в препоръките на КЗП защото договорите им за Интернет са наистина пладнешки обир.
А най ме е яд че БТК те ЗАДЪЛЖАВА на имаш домашен телефонен пост, за да ползваш интернета им. Е това ако не е извиване на ръце здраве му кажи. Преди месец пак КЗП беше постановила че нямало никакви технически пречки клиентите да получават интернет от БТК без задължително да са техни абонати на стационарен телефон. Не знам дали тия решения на КЗП имат някаква юридическа стойност. Въз основа на тях например можем ли да осъдим БТК че ни задължава да имаме стационарен телефон за да ни пуснат и ADSL.