На мен най вероятно ще ми се налага в най скоро време, за това искам да знам дали наистина могат да ти защитят интересите, на потребител.
На кратко моя случай. През м. Май си поръчах кухня по проект, трябваше да е готова в края на м. Юли. Към днешна дата още чакам една вратичка да ми направят, която е объркана по проект и май се умува още как да ми я направят. От около месец спрях да им звъня и да питам какво става с въпросната вратичка, а и от тяхна страна никой не се сеща да ми се обади и най малкото да се извини, че ще се забавят. Днес собственика ми се обажда да иска да си оправим сметките, изненадах се определено, защото мисля, че е редно първо да си завършат нещата и тогава и да иска да му се доплаща.
Отделен е въпроса, че не получих, въобще това което поръчах, като качество на материала и изпълнението, да само е еднакво с картинката, която ми дадоха в началото. Казва ми, давай да ги оправяме нещата, а вече го оправяха веднъж и нищо не направиха. Та колко време ще ги оправят нещата, като се вижда, че не става и не могат да ми ги оправят.
Интересуваме какви са ми правата в този случай............ И не на последно място, не сме сключили договор, имам само касов ордер за капарото.
Много ще съм благодарна, ако споделите вашето мнение........