Не си купувайте чанти FURLA!!!

  • 55 007
  • 76
  •   1
Отговори
  • Мнения: 148
Преди 3 седмици си купих чанта от новата колекция FURLA и при първото слагане й падна копчето, с което се закопчава. Освен това се оказа, че има и дефектни ципове, които щом ги закопчаеш веднага се саморазкочават. Занесох я веднага в магазина и оттам ни вест, ни кост. Днес се обадих и ми казаха, че все още не могат да сменят копчето и че трябвало да проява търпение (чакам ги 2 седмици без да ги безпокоя!). Освен това циповете си били такива и нямало да ми ги оправят. Казаха да съм гледала когато я купувам!
Направо побеснях! В момента съм без чанта и без парите, които дадох за нея.
Ако има и други фенове на тази марка, моля поучете се от горчивия ми опит.

# 1
  • София
  • Мнения: 462
От кой магазин си я закупила?

# 2
  • Мнения: 148
На Витошка. Всъщност незнам да има друг магазин.

# 3
  • Мнения: 576
Имам две чанти на Furla  и съм сташно доволна, не са мръднали - едната е на година, другата на няколко месеца. Нито кожата се скапала, ципове или копчета. Учудена съм, че си попаднала на такъв ментак  newsm78

# 4
  • София
  • Мнения: 462
Нали има и в други градове (Варна ако не се лъжа).

# 5
  • Мнения: 148
На мен това ми е шестата чанта - бях много доволна даже ги перях в пералнята. Купувала съм си и портмонета, колани. До сега без проблем. Стана ми неприятно арогантното отношение и че 2 седмици не се обаждат. След моето обаждане сега все пак звъннаха и казаха да ходя да си я взема, но циповете нямало да ми оправят, само копчето!

# 6
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Имам техни чанти и никога не съм имала проблеми.

Е, не бих ги прала в пералнята, все пак това е естествена кожа, има си специални продукти, с които се поддръжат. Явно си попадна на некачествена бройка.

А магазина във Варна ще го затварят.

# 7
  • Мнения: 148
Знам, че се случва да попаднеш на некачествена бройка, но честно казано очаквах малко по-любезно отношение или поне да ми се обадят. Чаках ги 2 седмици и накрая аз им звъннах, а те ми казват да проявя търпение и да съм гледала по-внимателно като си я купувам. Между другото май цялата серия от този модел им е дефектна (по техните думи). Имайте го предвид, ако си купувате кафява чанта (не я видях в сайта иначе щях да пратя линк).

# 8
  • Мнения: X
Не харесвам тази марка, чантите ми изглеждат супер обикновени, да не говорим колко са скъпи.
За половината пари предпочитам да си купя на Sisley или Miss Sixty.
Иначе случката е много неприятна, аз бих си поискала да ми върнат парите или да ми я сменят. Странно ми е как за 2 седмици не могат да оправят едно копче.

Последна редакция: чт, 29 яну 2009, 14:51 от Анонимен

# 9
  • Мнения: 1 541
Имам чанти на марката и до сега не съм имала проблеми с никоя. По принцип наистина може да се случи на всеки производител. Проблемът тук обаче очевидно е отново БГ фактора в цялата история.  Tired  Съжалявам, че получаваш такова отношение. Моят съвет е да пишеш за ситуацията на официалният сайт на производителя- не че ще се случи чудо, но все пак....Информирай ги и тези от тукашния магазин, а също така говори с управителя им. Дано се реши скоро проблема  Peace

# 10
  • Мнения: 1 310
Съжалявам за това, което ти се е случило. Sad
Защо не се обърнеш към Защита на потребителя? Ако не ти сменят чантата, то поне парите ще ти върнат. Peace

# 11
  • София
  • Мнения: 462
Малко офф - имат ли още намаление на зимната колекция?

Към авторката, бъди настоятелна и изисквай да ти сменят чантата или да ти върнат парите.
"Да си гледала като си купувала" не е довод да ти пробутват некачествен/дефектен артикул.
+ това те го връщат на производител или го бракуват , не е за тяхна сметка т.е.

# 12
  • Мнения: 5 647
От БГ вече не си купувам почти нищо. Е, може на някое измислено намаление да се прежаля и да си взема, ама за скъпи неща, независимо дали са чанти или дрехи, не рискувам от нашите магазини.

# 13
  • Мнения: 148
Казаха ми, че производителят поемал гаранция само, ако има дефект по кожата. Затова няма да ми върнат пари или да ми я сменят. Утре ще отида да се видя с управителката.
Mojito, много си права да не рискуваш.

# 14
  • Belgium
  • Мнения: 7 731
Казаха ми, че производителят поемал гаранция само, ако има дефект по кожата. Затова няма да ми върнат пари или да ми я сменят. Утре ще отида да се видя с управителката.
Mojito, много си права да не рискуваш.

Освен до КЗП да подадеш сигнал, можеш и да пуснеш писмо до медиите, някой Интернет сайт примерно. Да се пошуми дето се казва  Laughing

Аз пък се дразня на коментари от типа на: "В България всичко е боклук".
Извинявай Мохито, знаеш че не е лично към теб, ти си мой човек  Hug

Но лично аз имам скъпи покупки от България, които са изключително качествени и си струват цената. Просто трябва да се пазарува внимателно, защото тук възможността да те преметнат е по-голяма  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт