Тв бутик

  • 5 234
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
какво да ви кажа......поръчах си от тв бутик епилатор,който неработеши  и познаите заменят ми го 3 пъти и всеки път заменение епилатор пак неработи + това пише че доставката е безплатна а аз си я платих......писна ми вече да го връщам а нещат да ми върнат парите...незнам какво да правя вече   Sad Cry #2gunfire newsm78

# 1
първо се научи да пишеш без грешки и тогава споделяй мнение!  Laughing

# 2
  • София
  • Мнения: 638
какво да ви кажа......поръчах си от тв бутик епилатор,който неработеши  и познаите заменят ми го 3 пъти и всеки път заменение епилатор пак неработи + това пише че доставката е безплатна а аз си я платих......писна ми вече да го връщам а нещат да ми върнат парите...незнам какво да правя вече   Sad Cry #2gunfire newsm78
Обясни им ,че ще се обърнеш към съюзът на потребителите.

# 3
  • Мнения: 6
а те ще се притеснят ли?

# 4
  • Мнения: 1 650
не съюза
Комисия за защита на потребителите
ПО закона щом са го сменяли 3 пъти имаш право да си искаш парите
Би трябвало да се стрестнат, но все пак КЗП е една от най-корумпираните институции така че не се знае

# 5
  • Мнения: 0
Ами, първо провери дали "подмененият" епилатор наистина е подменен, защото може всеки път да са ти пращали един и същ. Имах един такъв случай (само че с mp4-player), два пъти ми пращаха все същия продукт, докато не забелязах, че е един и същ всеки път и не се оплаках, след което ми изпратиха нов, напълно различен модел от този, който имах, но все пак работеше.

Ако наистина е различен, тогава може би наистина трябва да се оплачеш на Комисията за защита на потребителите.

Успех! Peace

Общи условия

Активация на акаунт