Преди няма 2 години моят мъж ми купи за рожденният ден пръстен-цял кристал,черен, голям, от същата колекция имаше и в бяло ,полиран на шестоъгълничета и верижка със същия кристал във формата на кръст.
Доста добре изглеждат, неудобни за всеки ден, а и в черно...аз ги слагах няколко пъти по поводи.
На събиране- докато танцувах, усетих, че нещо тропна на земята.Това било кръстчето.
Какво беше станало - халкичката , която държи кристала и през която минава верижката се разпоила, разлепила или не знам какво точно и кръстчето на земята с отчупен край и счупена халка:bad-words:, а верижката си седи на врата ми закопчана....
Занесох частите в магазина, с кутийката с която е закупено, извадиха сертификатчето...и се почна едно разиграване:
"Ами то гаранцията важи само за отлепени кристалчета , това вашето е счупено.Гаранцията не важи за халката, то няма да може сигурно да се оправи..."
Въпреки това ми го взеха, записаха рекламацията...
След две седмици, когато ми се обадиха, че бижуто е готово, единственото, което бяха направили е че бяха залепили отчупеното ъгълче, което не пасва точно, защото е оронено и халката.
Резултата -все едно съм го залепила с лепило капчица...
Обяснението-мми те поемали гаранцията на немеханично настъпили повреди т.е отлепили се кристалчета
Кава немеханична повреде по дя....те може да се случи на този тип кристал, и каква е моята вина, че елемент от изделието им се е разлепила ? Аз не пожелах да си взема така отремонтираното "бижу".
Сега си мисля-много по сериозни неща стават , не си заслужава да се ядосвам, но и не мога да се примиря с факта че си дал 700-800лв. , пък ти вадят тъпи доводи от рода на "ми то може да сте го изпуснали" и т.н.
По добре да не лъжат хората, че имат някаква гаранция, сертификати и други важно звучащи документи...пък накрая едно голямо нищо
Имах "удоволствието" вече, за GSM апарат, да се занимавам с Агенция за защита на потребителите и съм сигурна, че те са нищо не вършещи, незаинтересовани и безхаберни чиновници.
Въпреки това приемам идеи за действия...