Зайче си търси дом

  • 4 658
  • 32
  •   1
Отговори
Здравейте,подариха ми зайче за рождения ден,но аз си нямах и представа,че имат това намерение.Аз съм студент Математика и Информатика в Софийския Университет и нямам НИКАКВО време,да го гледам,а до колкото разбрах било и много сложно,а и нямам и възможност,направо не знам как можаха да ми го подарят без да ме питат...Малко по-късничко ще кача снимки,но накратко:това е клепоухчо зайче,бяло на черни точки и е много палаво,но аз нямам НИКАКВА възможност за съжаление да го гледам.Точно по-тази причина се надявам някой добър стопанин,да го вземе.Благодаря ви предварително.
Снимка: http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/a2577c … bef5/18022009424j

Последна редакция: ср, 18 фев 2009, 14:40 от predatoralien

# 1
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
дай снимки, моля. Grinning

# 2
  • София
  • Мнения: 1 339
и аз за снимки чакам

# 3
  • Мнения: 25 442
Внимавай на кого ще го дадеш, момче! Такова сладко зайче не заслужава да нахрани някоя змия...

# 4
  • Мнения: 2 388
Невероятно е. Heart Eyes Искам да го нагушкам. Hug

# 5
  • Мнения: 1 849
Последно за кого е таралежа (от таралеж в гащите  Laughing) Имам един такъв хубосник в къщи, ако е мъжко може и да го взема.

# 6
  • Мнения: 4
az bih vzela zaicheto  Simple Smile i se izvinqvam za latinicata .....

# 7
  • Мнения: 197
Много красив зайо!Пожелавам му да си намери много добри и обичливи стопани!И както каза Как'Сийка, много внимавайте на кого ще го дадете  Sick Хора всякакви,убедете се , че няма да нахрани змия или да стане на яхния  Sick ooooh! Изисквайте да ви дадат телефон и адрес, кажете , че искате да го виждате от време на време, пък макар и само на снимки...Никой нормален човек няма да ви откаже да праща снимка от време на време!Ако човека се дърпа и не си дава личните данни бъдете нащрек! Peace

# 8
  • Варна
  • Мнения: 10 493
За кой град става въпрос

# 9
  • Мнения: 1 849
За кой град става въпрос