Методите, които до сега съм използвала са:
-опит за събиране на децата и продължаване на часа.
-забележки
-пляскане с ръце и повишаване на глас.
-плашене, че ще извикам възпитателка, за да ги строи (и това не помага)
Вчера след като бях опитала всичко и въпреки това постоянно ми се пречеше и разваляше дисциплината наказах 2 от тях. Едното седнало на един стол, другото на друг - на няколко метра едно от друго - не им се играело, скучно им било, щели да бягат из стаята. НЕ! хванах едното и го сложих да седне на стола, така направих и с другото. И учудващо - до края на часа (не повече от 5 мин.) си стояха послушно на столчетата.
И сега се чувствам зле. Правилно ли постъпих? какво бих могла друго да направя, така че на децата да им е интересно? как да ги обединя? Да, опитах и това, че тези двамцата, които правят най-много магарии да са главните действащи лица в един танц. започнаха с ентусиазъм, но по едно време спряха и...
Божке, ще се побъркам, не мога да спра да мисля. Трябва да съм твърда и да не оставям децата да ми развалят часа, но пък и как да го направя... те просто не слушат!
Извинете ме, че мисля на глас и благодаря че ме прочетохте (за тези, които го направиха )