Не Ползвайте услугите на Дом Здраве

  • 3 988
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 10
http://www.dom-zdrave.net/Default.aspx
От фирмата ни осигуряват здравно при тях, тоест безплатни прегледи и лекарства на стойност 150лв.
При записване на час при специалист доктор те пращат в най-близката поликлиника, да чакаш с бабите по 3-4 часа.
В аптеките голям проблем с лекарствата :
1. Работят с аптеки в повечето от които има само аналгин
2. Другите които има лекарства част от тях са спрели да работят с техните рецепти, тъй като не са си плащали задълженията към аптеките от месеци, а другата част са напът.
3. Оказа се че тези 150лв. незнайно защо са разпределени на тримесечие, при което ако не ти достигат трябва да се обадиш на телефон, да ти освободят сумата която не ти достига.
Отивам аз в Събота да си взема лекарствата, на стойност около 55лв. звънкам на телефона и греда, в събота и неделя нямало кой да освободи лекарствата. А аптекарката ми казва, а я я питай тази госпожа, кога ще ни платят, защото не са ми плащали от ноември и ще спра да работя с тях :shock . По телефона онази ми казва, ми вие си платете лекарствата ние ще ви върнем парите, но кога ще ми ги върнат и аз не разбрах, след като чух от колко време не са си плащали на аптеката.

Крайно недоволен съм от тяхното отношение и обслужване. Миналата година в Generalli никакви проблеми, но при тези .....

# 1
  • Мнения: 2 014
Аз пък съм доволна от тях. Само че и аз в началото не знаех, че има списък от още аптеки, освен обявената голяма верига.  Там все ги нямаше лекарствата, докато в малките аптеки всичко беше без проблем.

# 2
  • Мнения: 2 110
Нямам впечатления от тях .Добре е ,че ни информираш !

# 3
  • Мнения: 10
Аз първия път отивам за лекарства, ама кияците от Дом Здраве не казали и не написали че ми трябва амбулаторен лист, докато отидох пак при моя доктор с тия първи-втро смени, и докато намерих в коя от техните аптеки има животоспасяващия сироп Мукосулван и капки за нос, минаха 3-4 дена през които оздравях. А в Аптеките е едно висене докато оная ти лелка нацъка на компютъра, не ти марда 30мин.

# 4
  • Мнения: 49
Абсолютно подкрепям! Работя във фирма, която сключи договор с тях януари 2009, с условие договорът да влезе в сила от октомври 2008 - със задна дата, за да може ние служителите да си възстановим направените от нас медицински разходи през периода в който нямахме допълнително здравно осигуряване/до октомври бяхме към Закрила/. Днес получавам писмо, че няма да ми осребрят фактура от декември месец, защото не съм била потърсила техен координатор да ме насочи към лечебно заведение!?! Аз да не съм Ванга, че да знам декември 2008, че фирмата ще сключи договор точно с тях януари 2009- да не са единствени!?!А ако бях потърсила, те щяха ли да ме насочат при положение, че все още не съм им била клиент? И какъв е смисъла договорът да влезе в сила със задна дата?- за да си приберат доброволните вноски за 5 хил души естествено! Ще си върна парите по един или друг начин! Twisted Evil

# 5
Работя в същата фирма, която до м. октомври 2008г. се осигуряваше към Закрила. Също подадох документи към Дом Здраве за осребряване на ф-ри в периода в който не бяхме осигурени, но получих отказ на цялата сума (от 510лв, като още по телефона ми обясниха, че тъй като нямали договор с тази болница Св.София на Мазнейкова щели да ми платят разходите по цени на здравна каса, което излиза не повече от 200лв), защото не съм била представила амбулаторен лист оригинал, а когато подавах документите изрично ги питах дали всичко отговаря на изискванията, тъй като те изискват освен този амбулаторен лист, всички изследвания само в оригинал, фактура, касова бележка, направление и още един куп бумаги и документи... Та Дом Здраве са пълни мошеници и са пералня за пари, не случайно нито една себеуважаваща частна и голяма болница няма договор с тях (пр. Токуда, Вита, Св. София и т.н.). Надявам се независимо дали ще ми върнат парите или не договора с тях да бъде прекратен възможно най-бързо. #Cussing out #Cussing out #Cussing out

# 6
  • В средата на времето
  • Мнения: 2 370
Ние изгоряхме със 130 лв. Бяхме направили здравна застраховка на детето към фирмата, в която работи съпруга ми..Фирмата е прекратила договора със ДОМ Здраве поради системни нарушения от страна на Здраве и сега ядец..нито пари, нито услуга.. Twisted Evil

# 7
И аз работя в голяма фирма, която подписа договор с ДОМ Здраве, който няколко месеца по-късно (2-3) БЕШЕ ПРЕКРАТЕН поради неспазване на договорните условия и непрекъснатите жалби, които подаваха нашите служители от некомпетентното и некоректно действие или бездействие на служителите на ДОМ Здраве. Нашата политика беше следната - иамхме по 350 лв. на година за лекарства и изработка на очила за корекция на очите. Аз си прочетох внимателна правата според договора и си казах супер - имам право на очила и без това работя по цял ден с компютър дай да си направя едни хуабви очила. Звъннах им на 0800 112 10 обясних за какво иде реч и попитах как могат да ми помогнат. те веднага ме насочиха към една очна клиника - Вижън до Пирогов. Отидох там, първо на рецепцията не ме попитаха откъде съм какъв съм и ми искаха 40 лв. за преглед. Чак след края на прегледа случайно стана въпрос за ДОМ Здраве и небрежно ми отговориха, че и тези 40 лв. ше ми ги възстановят Здраве-то. Както и да е - съгласих се, понеже уш знаят повече. Прибрах се вкъщи видях, че и амбулаторен лист нямам. Звъннах на 0800 112 10 - обяди ми се една адски некултурна, неприятна жена, на която сякаш й бях изял закуската и ми каза да ходя си го взема и ми затвори без да каже едно приятен ден. Звъннах пак и слава богу попаднах на по-разбрана жена, която ме свръза с координатора на Вижън и така си взех амбулаторния лист. Закъснях за работа заради тия разправии, но както и да е. Изкарах си очилата на следващия ден, всичко точно, с фактурата и всички други бумаги се запътих към офисчето им на Мария Луиза. предадох документите и изрично ги попитах "това ли е всичко?", те ми отвърнаха дааа, всичко е ок. Това всичко стана на 24.02.2009 - изчаках един месец, през който 2-3 пъти им звънях да ги попитам кога ще има отговор, казаха ми, че се разглеждало нещо. После пак им звънях - никакъв отговор. Минаха 30 дни, почнах да звъня през ден - накря случайно разбрах, че нашето ръководство се скалао с тяхното и имало някакви преговори, доуточнявания. няколко дни по-късно разбрах, че сме прекратили догвора с тях. Цял месец и половина се занимавам с тия хорица, около 5-6 пъти съм им звънял, 5-6 различни неща ми казаха.... Съветвам ви да бягата надалеч от тия...

# 8
Много са зле. Всеки път като се обадя с въпрос започват да се питат една друга какво ли беше правилото. НЕ ПОЕМАТ ПОЧТИ НИЩО РАЗЛИЧНО ОТ ДЪРЖАВНОТО ЗДРАВНО ОСИГУРЯВАНЕ, не знам защо го наричат "допълнително". Нищо не поемат веднага ами си плащаш и след това подаваш документи за възстановяване на разходите и съответно винаги намират начин да откажат. В допълнение ти взимат всички оригинали на изследвания и т.н. и ти ги държат мнооого време без отговор(предишния път ми ги държаха 2 месеца, с многхо обаждания от моя стра да питам какво става, за да ми откажат накрая) в момента още чакам отговор за едни разходи с подадена молба преди месец и 20дена. Съветвам никой да не се занимава с тях. Само разходи за телефон и изгубено време съм видяла от тях засега.

# 9
  • в града на атомното слънце :)
  • Мнения: 398
Нашата фирма също подписа договор с тях, но така са си оправили нещата, че една запетая , ако не е на мястото - не ти плащат нищо. Наричат те с всякакви епитети, че даже и ненормален те изкарват. 2 пъти ми се налага да ползвам услугите им за прегледи, като спазвам техните условия, да имам направление, независимо, че съответният частен лекар не работи със здравната каса  Rolling Eyes и двата пъти си намират оправдания, да не ми платят скъпите прегледи. Последният път ( преди 2 дена )  изгорях със 100 лв. Обяснението - бланката, на която  е писал доктора, не е амбулаторен лист, а направление. Това съответно ми блокирва плащането на изследванията и лекарствата, които са ми изписани, независимо, че за всички имам редовни докумети - фактури, касов бон и ОРИГИНАЛНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ . Това ни прибират те - оригиналите на епикризите, изследванията и т.н. Не се занимавайте с тях #Cussing out. Те са най-големите мафиоти.
Днес "любезната им служителка ми каза: че личният избор е свързан с известен финансов риск", след като й казах, че не мога да си сменям докторите според ЗОК".

# 10
  • Мнения: 8
"Любезните" координаторки от Дом "Здраве" преминават специално обучение как да се държат най-нелюбезно и грубо с хората от които са им прибрали парите под формата на абонамент. Позволяват си да поставят диагноза по телефона. ... Все си мисля, че диагнози се поставят от лекари, които са положили Хопократова клетва, но те явно са специално обучени в това да се държат грубо така че да не им ползваш услугите.

# 11
  • в града на атомното слънце :)
  • Мнения: 398
Вече се чудя къде да се оплача от г-жа Танкишева, която най-нахално и нагло затваря телефона и не изчаква хората да си зададат въпросите  Twisted Evil. И това ми било лекар!!!!!!!!!!!!!

Общи условия

Активация на акаунт