1.При регистрацията ми в www.tehnomag.net нямаше потвърждение на имейл.
2.След направена регистрация и поръчка на избрана от мен стока, не само че нямах никакъв имейл на посочения от мен имейл за потвърждение,но освен това незнайно как регистрацията ми изчезна.По никакъв начин неможах да вляза в профила си и да следя поръчката ми.
3.Направих "пробна регистрация" с нов имейл с който нямах поръчка..-с него влизам безпроблемно в системата.
4.пробвах да пазарувам друг продукт и когато стигнах до там да уточня имейла по регистрацията ми...хоп "потребител с такъв имейл не съществува"
 Как така?Нали точно с него пазарувах?
Искам отговори!Крайно съм недоволна!Какво щеше да стане ако бях пазарувала с кредитна или дебитна карта?Просто да ми вземат парите?
Добре че бях разумна и поръчката ми беше с   заплащане при доставка...Поради тази причина отказвам поръчката!!!