Искам да изразя възмущението си от непрофесионализма им в следния случай:
Преди седмица в петъчен ден изпращам документална пратка между 2 града в първа зона с изрична инструкция към куриера пратката да бъде на адреса в съботния ден. Давам не само телефон на лице за контакти, но и указания, ако лицето не отговори, пратката да бъде оставена на входа на сградата, на денонощната охрана.
Е, за моя неприятна изненада, нито е имало обаждане на лицето в събота, нито е предадена пратката на денонощната охрана.
Чуйте аргумента "Не потърсихме лицето, защото събота е почивен ден !!!"
Е, на какво прилича това ? На мен единствено и само на пълно аматьорство !!! Не само че таксуваха услугата като експресна, не изпълниха такава, не скалъпиха читаво обяснение, дори не успяха да ми обяснят в рамките на същия първи работен ден ( понеделник ), както обещаха, на какво се дължи гафа им, защото едно към едно им заявих, че не искам подобни безсъдържателни обяснения.
Няма да споменавам, че недоставянето на пратката в съответния ден ми причини хубави неприятности. Онова, което органически ме подразни, беше липсата на професинално извинение и предложение от тяхна страна за компенсация.
Наясно съм, че това се случва и с други куриерски фирми, както и че за некачествените услуги трябва да се говори. Нека не само чуваме едната страна с рекламата на експресните им услуги, редно е да се чуе и другата страна.
За личните си пратки категорично от тук нататък няма да използвам Спийди. За служебните ще се постарая също да не се случва - не желая да се застрашават интересите на работодателя ми поради явна некомпетентност.
Освен това бих предложила Спийди да помисли за ново име, тъй като има реална възможност настоящото им да започне да се асоциира от твърде много клиенти със саркастични нюанси.
Благодаря за вниманието !