ЕТИЧНО ЛИ Е ПЕДИАТЪР ДА СЕ ОТКАЖЕ ОТ 5 ГОДИШЕН ПАЦИЕНТ?

  • 4 646
  • 46
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
накратко нашата история:преди десет дни синът ми получи ларингоспазъм за първи път/на 06.04. ще стане на 5г./съответно тичаме при педиатъра ни -изписва противоалергични капки  и вентолин,след 2,3 дни започваме да кашляме- пак при нея-изписва антибиотик-на шестия ден малкия се привива от болки в корема звъним на педиатъра не вдига тел. няколко пъти ,в късния следобед започва яко повръщане и разстройство  -тел. не си го вдигна .Последно и звънях към 8ч. вечерта -не вдигна. Спешни кабинети...........  На  другият ден няма свободни часове ,оправявам се сама,на следващия ден /тоест днес/ отивам ПАК  на крака при нея  при личната ни педиатърка /сина ми има пиелонефрит от новороден, трябваше направление за изследвания/ и слушайте:обясних ситуацията ,като и споменах за невдигнатия тел. и тя откачи цитирам:"недопустимо е да и званя в 8ч."омръзнало и от нас"," само сме и губили времето","то не бяха прегледи то не беше чудо","ако прегледа бил платен толкова често ли щяхме да ходим","3 пъти за един месец и един път ви е много","от юни м. си търсете ново джипи"....аз онемях,никога в живота си не съм била по унижена,почувствах се равна с земята ..все пак става въпрос за дете.
Не знам -те за богове ли се мислят?За пари ли само мислят?Ами етиката?Човешкото отношение къде отиде?

# 1
  • Мнения: 93
Кво да ти кажа, те тези несе наядоха, бе! Незнам как не ги е срам вече пък те май и срам нямат. Колко случаи вече коментираха на лекарска корупция и пак не спират да ламтят. А и тези пари й се плащат от здравната каса, а ние си ги плащаме с осигуровките. Подай жалба в касата, малко да й подпалят фитилите.

# 2
  • Мнения: 6
толкова се шокирх ,че не можах да реагирам адекватно .И на последният ми въпрос -"какво ще правим до м.юни" отговорът бе "ограничи контактите максимално".Какво им става на тези "хора".Виновни ли сме ,че се притесняваме за децата си?

# 3
  • София
  • Мнения: 11 658
Наистина много неприятно.Но след като така или иначе сте принудени да се откажете от нея,жалба з здравната каса.Лошото е че тя ще отрече всичко.

# 4
  • Мнения: 6
за голямо съжаление- нейната срещу моята дума.Но нека кажа -пропуснах: става въпрос за д-р БОРЯНА ДЖАРОВА
от гр.Пловдив работи в "Медисити".Целта ми не е да бъде "оплюта",но си направете извода сами .До този момент
е демонстрирала самочувствие/нали е лекар -нейно право/,  но като цяло  съм била доволна от нея.Затова съм изумена от нейната "възпитана" постъпка

# 5
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Не сте само вие и при нас се получи същото.
Вчера сутринта позвъних на педиатърката да ми даде направление за УНГ,защото детето има проблеми с ухото.Каза да го заведа да го види,заведох го.При нея винаги е лудница.Чакахме 2часа и половина и когато влязохме ми заяви,че нямала направления Shocked.Побеснях.Не можа ли да ми го каже по телефона.Като се прибрах и казах на мъжа ми и той като се ядоса и като грабна телефона така я уреди.Направление взех,но ми заяви от юни да си търся нов педиатър.
Много ме е яд,защото почти никога не ходя при нея.Плащам си на частни доктори.Но този месец се наложи няколко пъти да го водя и просто вече бях финансово притеснена,за това ми се наложи да поискам направление.А тя едно че ми отказа друго че ме накара два часа да вися с детето с болни деца,с това ухо ако лепне още нещо  Confused

# 6
# 7
  • Мнения: 526
Явно навсякъде е така. Преди няколко дни заведох сина ми при личната, но се оказа че вече трябва да си взимаме час. Беше 12.30ч а часът ни беше за 15.00ч, а той с Т и кашлица, аз пък на работа Sick Както и да е минахме в часа в който ни дадоха ама два пъти го разкарах до поликлиниката. А той милия на парцал, дори сега пак е така.
 И аз мислех да го водя на частно ама ми трябва болничен, пък и всичко е свързано с пари.

# 8
  • Gorni Bogrov
  • Мнения: 954
Просто нямам думи,но и моят съвет е да се оплачеш където  трябва,защото тя ще направи така и със някой друг.А иначе за телефона това им е редовен номер да не си ги вдигат. #Cussing out

# 9
  • Мнения: 2 821
Нямат право, даже нещо повече - длъжни са да приемат всеки пациент, избрал ги.
Жалко, че степента на морал не се урежда с договора им със Здравната каса.
Успокоение, е че можем да ги сменяме два пъти годишно, но лошото е, че ...нямаш гаранция новоизбраният да е читав.

# 10
  • Мнения: 4 335
Ей,отвратителни са тия джипита #2gunfireнаправо,като прочета нещо такова нямам думи.
Затова предпочитам да водя малкия на частно Tired

# 11
  • Germany
  • Мнения: 7 880
Мдааа и ние затова ходим на частно... но не може и таак да продължава. Поне да ни освободят от вноски за глупавата им и недомислена здравна каса. А при конкретните случай аз лично щях да подам жалба!

# 12
  • София
  • Мнения: 11 658
Явно навсякъде е така. Преди няколко дни заведох сина ми при личната, но се оказа че вече трябва да си взимаме час. Беше 12.30ч а часът ни беше за 15.00ч, а той с Т и кашлица, аз пък на работа Sick Както и да е минахме в часа в който ни дадоха ама два пъти го разкарах до поликлиниката. А той милия на парцал, дори сега пак е така.
 И аз мислех да го водя на частно ама ми трябва болничен, пък и всичко е свързано с пари.

Частният лекар също има право да издава болнични листове.
Съжалаявам за офф-а.

# 13
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
Ако джипито откаже да ви приеме, не си вдига телефона или не издава направление на дете /при положение, че в последните 3мес.не е издавал направление за същия специалист/ - жалба в Здравната каса и копие до Лекарския съюз! Задължително!
Има и невероятни лекари, които се раздават до крайна степен за пациентите си. И именно заради тях, а и заради собствените ни здраве и достойноство, не бива да жалим тези, които не изпълняват професионалните си ангажименти.

И казвам всичко това, защото не съм склонна да слагам всички джипита под общ знаменател!!!

...

Частният лекар също има право да издава болнични листове.
Съжалаявам за офф-а.

На мен лекар, който работи на частно не ми е издавал болничен лист, защото няма договор с Касата.

# 14
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
Права и задължения на пациента       

...

·          Нарушаване правата на здравноосигурените лица
При нарушаване на правата на задължително здравноосигурените лица, свързани с оказаната медицинска и дентална помощ от лекари, лекари по дентална медицина или лечебни заведения за болнична помощ, сключили договор с Националната здравноосигурителна каса, гражданите имат право да подават писмени жалби  до директора на съответната районна здравноосигурителна каса по местоживеене (РЗОК) или до Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) – София 1407, ул. „Кричим” № 1. За изясняване на фактите, изложени в жалбата, се назначава проверка по документи на изпълнителя на медицинска помощ или на лечебното заведение, като жалбоподателят задължително се уведомява за резултатите.

За консултации и сигнали здравноосигурените граждани могат:
-     да посетят приемните на РЗОК по местоживеене или да се обадят на телефоните за информация в отделите за работа с граждани;
-     да посетят приемната на НЗОК (София 1407, ул. “Кричим” № 1) или да се обадят в
Здравноинформационния център на НЗОК на тел. 0800 14 800.

Общи условия

Активация на акаунт