Джъмбо са некоректни!!! На кого да се оплача

  • 7 367
  • 37
  •   1
Отговори
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
Вчера подариха на сина ми хеликоптерче с дистанционно, закупено от Джъмбо. Той се зарадва много, нямаше търпение да го пусне. Прочетохме първо инструкциите, по мое настояване, заредихме го както си пише в упътването и като се опитахме да го пуснем  Sad   то отказа да полети. Върти се перката, шуми внушително, но като се накани да отлепи, му се изважда една джаджа на перката и се преобръща тутакси. Пробвах и четох доста, преди да решим да го рекламираме в магазина. Помолих за бележката и се отправихме с него с надежда към магазина. С идеята да го погледнат и ако е дефектен, да ни сменят поне. Детето си искаше летящ хеликоптер.
Каква беше изненадата ми като го показах, преди да обясня, че искам съдействие веднага ми изстреляха, че специално за летателните им средства не приемали рекламации. Пишело го някъде около щанда с тях.   newsm78  Първо ми стана интересно, как така само за тях няма, увериха ме, че всичко друго в магазина може да се рекламира. Бързината на реакцията ме наведе на мисълта, че не са рядкост оплаквания за тези играчки. И как така не съм видяла този надпис, след като доста пъти съм се разхождала там и сме разглеждали подробно и този щанд. Къде са го скрили този надпис- не знам, но дори да го има, той дава ли им право да отказват рекламация, само ден след покупката? В закона за защита на потребителя има ли вратички с такива надписи да се отказва рекламация на очевидно дефектен продукт ???  #Crazy
Къде ще е най- ефективно да се оплача, защото сега ми е трудно да обясня на детето, че толкова чакан подарък трябва просто да хвърлим на боклука. Да не говорим, че тези хеликоптерчета никак не са евтини. Хвърляш от 40 до 100 лв, че и отгоре и... ако работи- значи си ударил шестица от тотото. Казах им да сложат надпис "НЕЛЕТАТЕЛНИ АПАРАТИ"
Моля, кажете ми как да постъпя??? ooooh!

# 1
  • Мнения: 65
Ако бях на твое място,веднага щях да поискам да говоря с управителя.Много съм упорита и обикновенно ми връщат парите,когато се е налагало. Ние също имаме такъв хеликоптер,струва 60лв. и никак не е приятно да  хвърлиш на вятъра толкова пари за дефектна стока. Определено си потърси правата.

# 2
  • Мнения: 4 916
Каквото и да пише около щанада, има си закон. Ако стоката е дефектна имаш право да направиш рекламация.
Моят съвет е да си търсиш правата до дупка и да пишеш тук какво е станало.
Успех!

# 3
  • Мнения: 349
И аз мисля, че трябва да си търсиш правата.  Peace Доколкото знам всички играчки, които са с батерии до 6 месеца можеш да им направиш рекламация с касовата бележка.
Неразбирам защо само летателните да нямат право на рекламация  newsm78

# 4
  • софия
  • Мнения: 25 201
Оплачи се в Комисията за защита на потребителя. Можеш да пуснеш жалбата и он-лайн, но ще трябва да се разходиш да им дадеш касовата бележка. Поне преди беше така. Можеш и да им звъннеш предварително да попиташ дали не може да им я сканираш/снимаш и пратиш на мейл. От личен опит мога да споделя, че Комисията е една от малкото структури, които работят и жалбата до тях винаги има ефект. Peace Успех!

# 5
  • Мнения: 4 916
Оплачи се в Комисията за защита на потребителя. Можеш да пуснеш жалбата и он-лайн, но ще трябва да се разходиш да им дадеш касовата бележка. Поне преди беше така. Можеш и да им звъннеш предварително да попиташ дали не може да им я сканираш/снимаш и пратиш на мейл. От личен опит мога да споделя, че Комисията е една от малкото структури, които работят и жалбата до тях винаги има ефект. Peace Успех!

Аз също съм се свързвала с тях по интернет и ми съдействаха за проблеми с обслужването на една гаранция Peace

# 6
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
Благодаря на всички, които така бързо регирате.   bouquet
Още утре ще звънна до комисията за защита на потребителите, за да видя каква точно е процедурата . Дано да мога да се включа по имейл, защото ми е малко сложно да отсъствам от работа, а и работя доста далеч от институциите- на летището. Но ако се наложи, ще намеря начин, защото е важно да покажа и на детето си, че човек трябва да знае правата си и да ги отстоява. По цивилизован начин, обаче.
Управителя не потърсих, защото ми се видя невероятно да го открия в неделя в 18.30.  
Ще пиша, като има някакво развитие  Peace
Само не знам как се доказва, че съм ходила там и те са ме "отсвирили"  newsm78

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 149
Дано не те подведа. Но някъде бях чела, че трябва  да пишеш в книгата за оплаквания на съответният магазин, което е доказателство, че си потърсила първо тях за разрешаване на проблема.
Успех ти желая!  Peace

# 8
  • софия
  • Мнения: 25 201
.....
Само не знам как се доказва, че съм ходила там и те са ме "отсвирили"  newsm78
Според мен, ако бяха уважили рекламацията нямаше да се обръщаш към Комисията и това е очевидно доказателство. Ти, в жалбата напиши какво се е случило, а когато от Комисията се свържат с теб ще кажат дали е необходимо доказване.

# 9
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 562
Споко, ако КЗП се намеси адекватно, а напоследък доста работят, от магазина сами ще се наложи да те потърсят...

# 10
  • Мнения: 801
Намери сайта на производителя и им пиши. Марковите имат 2 години гаранция и веднага получаваш нова срещу копие от касов бон и изпращане на старата. Пощенските разходи обикновено ги поема производителя.

# 11
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
Обещах, да напиша развитието на случая.
От КЗП ме посъветваха да се върна пак в магазина и да поискам изрично да отразят в рекламационен дневник предявената от мен рекламация и ако не я одобряват, да го напишат изрично.
Едва вчера успях да отида отново и първо минах горе на щанда да погледна какви са тези табели при хеликоптерите. Наистина високо над главите са окачили такава табела, че не подлежат на рекламации и ремонт. Явно скоро са ги сложили, защото преди това не съм ги срещала. Но това не е толкова важно. В крайна сметка нямат право да не си приберат очевидно дефектна стока. Предполагам, че са го сложили, защото са ги заляли с рекламации. Ми като виждат, че просто за нищо не стават, защо изобщо ги зареждат. Да се подлъгват децата и родителите им по лъскавите опаковки и фасади е меко казано некоректно.
След това се върнах с хеликоптера и помолих отново за рекламация. Естествено, пак ми отказаха, но попаднах на доста по-любезна служителка и след кратко телефонно допитване ми издаде необходимия документ- черно на бяло, че отказват.
Днес го препратих заедно с касовия бон и една пространствена жалба до комисията и... сега следва чакане- до 1 месец те ще си проверяват и ще ме информират после какво се е получило. От моя страна вече следва само... чакане ooooh!
Едно предупреждение от мен за всички посетители на Джъмбо-
НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ ТАМ САМОЛЕТЧЕТА, ИГРАЧКИ СЪС СЛОЖНИ МЕХАНИЗМИ ИЛИ НЯКАКВА ТЕХНИКА- ТОВА НЕ Е ПОДХОДЯЩОТО МЯСТО  Naughty
Иначе съм си купувала от там канцеларски материали, топки и други дребни джунджурии с които не съм имала проблем

# 12
  • Мнения: 4 916
Много добре си направила  Peace
Поздравявам те, че не си се отказала и си търсиш правата.

# 13
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 562
Ами... така ще бъде, докато хората не разберат, че ДЖЪМБО е нещо като ИЛИЕНЦИ и това, че е голям магазин, не е абсолютна гаранция за всички стоки в него.
Преди време имах страшен късмет в същия този магазин - бях взел една футболна топка в количката си и докато обикалях по съседните редици изведнъж се чу гръм - почти като изстрел... Всички наблизо се стреснахме и се заоглеждахме, но първоначално не разбрах откъде е било. След няколко минути забелязах, че топката се е разпорила наполовина -  тя беше гръмнала. Добре, че не бях минал на касата с нея...
Бях купил и един прожектор на картинки за оцветяване - струваше около 10 лв. Ами, той не можеше да се фокусира по никакъв начин! За да се фокусира трябваше лампичката да е на 4-5 см от листа, а не на 12-15, както беше конструктивно... Изхвърлих го. Можело да се смени с касовата бележка... Да де, ама докато ида до там с колата и обратно - 10-15 км в задръстванията - ето ти бензин за 4-5 лв, 2-3 часа загубени, които никой не си остойностява... за да го подменя с някой друг боклук... Не, благодаря - от ДЖЪМБО просто не взимам нищо вече.

# 14
  • Мнения: 30
... и аз съм възмутена от магазин Джъмбо. Първо, че е ужасно мръсно и прашно, второ, няма кой да те обслужи. Исках да си взема играчка, от тези по-луксозните, но нямаше упътване. Нямаше нищо написано на български език. Писах до Комисията за защита на потребителите, но от там ми отговориха, че трябва да ида при тях и лично да подам жалба...
Така, че успех... ние сме с теб!

Общи условия

Активация на акаунт