Случката е следната: купих от там подарък за рождения ден на 5 годишния си син - детско пиано. Имаше неприятна изненада, както за рожденика, така и за нас (подаряващите), като след разопаковането установихме, че пианото е счупена, с липсващи парчета пластмаса на няколко места.
Рожденият ден беше в понеделник, във вторник отидох в магазина, (който между впрочем е доста далече от дома ми), и какво беше изумлението ми , когато на място научих, че времето за рекламация на счупени/дефектни играчки е единствено и само в ден неделя, от 12:00 до 18:00 часа. Естествено никакви доводи не подействаха. Това, че не съм знаела, (истина е, че го пише на гърба на касовата бележка, но до сега не съм обръщала внимание какво пише там), че детето си очаква подаръка и отново ще бъде разочаровано тази вечер, че съм изхабила време и пари, за да отида до магазина, явно не могат да бъдат причина да се нарушат правилата. Ясно - има правила и те трябва да се спазват. Интересно е, че постоянно се повтаряше фразата: "това е въведено за удобство на клиентите", но служителката така и не можа да обясни какво точно е удобното. За сравнение, стоки без дефект могат да бъдат заменени от понеделник до петък вкл. от 10 до 22 ч. Чудя се защо е тази разлика.
Така че, внимавайте драги родители, проверявайте на място дали играчките или уредите, които купувате са изправни. Но имайте пред вид, също, че е забранено отварянето на опаковките вътре в магазина. Явно това трябва да стане след касовата зона.
Дано не ви се случва да попаднете на дефектна стока, както на мен.