Джъмбо: за (НЕ)удобството на клиентите

  • 13 367
  • 44
  •   1
Отговори
  • Не съм от тук и съм за малко
  • Мнения: 717
Става дума за правилата на магазин Джъмбо за рекламация на стоки с дефекти.
Случката е следната: купих от там подарък за рождения ден на 5 годишния си син - детско пиано. Имаше неприятна изненада, както за рожденика, така и за нас (подаряващите), като след разопаковането установихме, че пианото е счупена, с липсващи парчета пластмаса на няколко места.
Рожденият ден беше в понеделник, във вторник отидох в магазина, (който между впрочем е доста далече от дома ми), и какво беше изумлението ми  Shocked, когато на място научих, че времето за рекламация на счупени/дефектни играчки е единствено и само в ден неделя, от 12:00 до 18:00 часа. Естествено никакви доводи не подействаха. Това, че не съм знаела, (истина е, че го пише на гърба на касовата бележка, но до сега не съм обръщала внимание какво пише там), че детето си очаква подаръка и отново ще бъде разочаровано тази вечер, че съм изхабила време и пари, за да отида до магазина, явно не могат да бъдат причина да се нарушат правилата. Ясно - има правила и те трябва да се спазват. Интересно е, че постоянно се повтаряше фразата: "това е въведено за удобство на клиентите", но служителката така и не можа да обясни какво точно е удобното. За сравнение, стоки без дефект могат да бъдат заменени от понеделник до петък вкл. от 10 до 22 ч. Чудя се защо е тази разлика.  newsm78
Така че, внимавайте драги родители, проверявайте на място дали играчките или уредите, които купувате са изправни. Но имайте пред вид, също, че е забранено отварянето на опаковките вътре в магазина. Явно това трябва да стане след касовата зона.
Дано не ви се случва да попаднете на дефектна стока, както на мен.  Peace

# 1
  • Мнения: 2 037
albena, много съжалявам за случилото се.
В една от другите теми за магазина бях писала за промяната в обслужването на рекламациите.
Въобще не вярвам в законността на това решение и те съветвам да се обърнеш към КТЗП.
Успех! Peace

Толкова дефектни стоки продават, не стига това, а и правят смяната им почти невъзможна!

# 2
  • Мнения: 2 401
Поредната византийска свинщина.  Sick Непременно се обади в КЗП.  Какви са тия своеволия..

# 3
  • Мнения: 5 370
Пълна простотия е това, бе, ми ако не си от София и НЕ МОЖЕШ да дойдеш в ден неделя????
Няма такива правила и простотии, оплачи се!!! Ако трябва-го раздуй до медиите. За първи път чувам дефектна стока да може да се заменя някъде само в неделя!!!! ooooh!

# 4
  • Мнения: 37
Три пъти купуваме скъпи подаръци на синът ми ,скъпи имам предвит по 100 лв-. играчката и винаги се сблъскваме с дефекти.Много се разочароваме винаги и затова сме се зарекли със съпруга ми да не стъпваме там. #Cussing out

# 5
  • Мнения: 6 206
Не че нещо, но това за рекламациите е написано поне на 50 места
Било то на каса, асансьори, касови бележки, в паркинга дори, навсякъде из магазина. Никога не ми се е налагало да връщам, но всеки път като отида го има написано навсякъде.
Мислела съм си колко удобно, кой ще му се разкарва точно в неделя в почивния ден...
Но все пак решението е тяхно

# 6
  • София
  • Мнения: 43 903
Че ти не го ли отвори да го погледнеш на място още преди да го купиш????

Иначе - и на входа още си го пише и на бележките.....това, че клиента не обръща внимание, не е проблем на магазина реално Wink
Без да се обиждаш.....

# 7
  • Мнения: 29
Че ти не го ли отвори да го погледнеш на място още преди да го купиш????

Иначе - и на входа още си го пише и на бележките.....това, че клиента не обръща внимание, не е проблем на магазина реално Wink
Без да се обиждаш.....
Как да го отвориш преди да го купиш като на сто места пише да не разопаковаш стоките?
Като цяло доста малоумен магазин с некачествени стоки.Явно рекламацийте са придобили заплашителни размери и за това са почнали да ги приемат само в неделя- за удобство, но на управителите. Тогава хем не работят в КЗП хем няма да станат за резил на много хора.

# 8
  • София
  • Мнения: 43 903
стоките вътре са различни има и доста качествени....и откровенни боклуци.
винаги може внимателно да се отвори кутията колкото да се види дали нещо не е откровенно счупено, особено когато е за нещо по-голямо и скъпо и не прозира.....
а в събота и неделя има там най-мн народ....така че именно с рекламации тогава ще станат за резил на най-много хора Wink

# 9
  • Мнения: 4 916
Не виждам на какво основания ще ограничават рекламациите само до един ден в седмицата и то за няколко часа. Щом продават през цялата седмица, значи и ще приемат рекламации през цялата седмица!

# 10
  • Мнения: 2 401
Вие дето оправдавате византиеца с довода навсякъде си пишело, дали разсъждавате?
Нека Сульо и Пульо от Занзибар до Бангладеш отидат в някоя европейска страна да си правят маймунския бизнес, дали ще им бъде простено? Византиеца няма право да  разрешава рекламации под условие и това е. Имаме някакви закони в тая държава все пак.

# 11
  • Мнения: 6 206
В много отношения ние се правим и на по-католици от папата.
Ето примерно, преди няколко седмици в Италия, видях на бутик залепена най-спокойно следната обява
Търсим красиво момиче до 25 години за работа като продавачка
Тук от вестника отказват да пишат години, външност и тн т, защото те щели да си отнесат глобата от комисията по дискриминация
И за да не бъркам евентуално, собственикът на бутика да е теглил една на комисията и да е писал каквото си иска, отворих вестник и о, чудо, то не бе външност, години, пол, че и националности упоменати. По-зле дори от дивото начало на 90те.
В този ред на мисли и в Гърция, Джъмбо приемат рекламации в точно определен ден и час, в това съм сигурна.
В интерес на истината, там се спазват няколко прости правила, но се спазват.


# 12
  • София
  • Мнения: 43 903
Ами те реално не са отказали правото на рекламации, че да са нарушили закона...просто го правят в определено време....

# 13
  • Мнения: 1 650
Ами те реално не са отказали правото на рекламации, че да са нарушили закона...просто го правят в определено време....
Не са отказали, просто я правят невъзможна
Разбира се КЗП нищо няма да направи (тя не прави нищо по темата Джъмбо)
това е единствия магазин в България, който си позволява официално по гаранционните карти да пише 6 месеца гаранция, което вече си е нарушение. А познайте какво ще стане ако някой друг го направи. Според мен тези имат гръп в КЗП иначе онези рекетиори досега да сам и разгонили фамилията.
Ми що не я направят  да приемат рекламацията един път месечно, един път годишно и т.н.
Направо на 2 години, да са абсолютно сигурни, че какъвто и да е срок е минал

Последна редакция: нд, 14 юни 2009, 17:25 от Durango

# 14
  • Мнения: 2 401
Ами те реално не са отказали правото на рекламации, че да са нарушили закона...просто го правят в определено време....

Да де, те вероятно не нарушават директно закона, а се възползват от някои дребни пропуски. Обаче и на дебил става ясно, че с това се цели рекламациите да се ограничат до абсолютния минимум, за удобството на византиеца и в ущърб на клиента, щото и срокове за извършване на рекламации има. С което пак биха могли да гризнат дръвцето, освен, ако не си плащат здраво, където трябва.  При всички случаи е нередно, и това, че са го обявили на хиляда места, не значи, че трябва да го приемем.

Общи условия

Активация на акаунт