моят син е на 1,8 месеца и спешно се нуждая от педиатър. Днес вече окончателно реших да сменям нашата. Почти никога не вдига телефона дори и 15 мин. след работното си време. За събота/неделя не споменавам. След като синът ми се разболя от ларингит, не можах да я открия 2 часа през работно време. Тогава отидох с детето в Токуда и ни вкараха веднага в болницата, а на следващата седмица като се видяхме с педиатърката тя ми се скара, че съм ходила там. Имали сме разговори с нея по следния начин- обаждам и се и казвам, че детето е с 39 градуса температура, а тя ми казва: "смъкни темп. и ела след ок. 2 -3 часа, сега не мога да те приема".
Нормално ли е това отношение?
ПП. Искам да отбележа, че не съм от майките, които звънят за това "че не си е изпил 20мл мляко, какво да правя". Звъня и много рядко и при нужда, наистина.
Благодаря за съветите предварително.