Лекар или инструктор?

  • 1 151
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 10
Пускам тази тема заради един дълъг спор, кое е по-добре, дали да идеш на лекар и да ти предпишат лекарство за отслабване и диета или да ползваш съветите на фитнес инструктор, хранителни добавки и диета?

# 1
  • Мнения: 4 678
Предполагам...знаеш моя отговор Mr. Green

# 2
  • BG
  • Мнения: 2 217
Аз съм ЗА лекар диетолог и фитнес инструктор. По принцип не обичам добавките за отслабване.  Peace

# 3
  • Мнения: 2 068
преди 5-6 месеца и аз си задавах подобен въпрос заради здравословен проблем
Лекарства или спорт
Избрах второто  Peace и не сбърках

А по въпроса на анкетата: инструктор
Ако обаче проблема е по-сериозен инструктор и диетолог

# 4
  • Мнения: 4 678
преди 5-6 месеца и аз си задавах подобен въпрос заради здравословен проблем
Лекарства или спорт
Избрах второто  Peace и не сбърках

А по въпроса на анкетата: инструктор
Ако обаче проблема е по-сериозен инструктор и диетолог
..съгласен съм Peace
,..лекаря е до там..за някои изследвания Peace

# 5
  • Мнения: 245
Според мен и двата варианта.

# 6
  • Мнения: 23
И аз съм за инструктор Simple Smile

# 7
  • Мнения: 97
Поци, аз и изследванията вече си ги назначавам сама. А колкото до лекар за проблема с излишните килограми никога не бих се допитала. Относно фитнес инструктурите също съм малко скептично настроена, т.к. и двата пъти когато ползвах услугите им останах безкрайно разочарована. Мисля че човек, имащ проблеми с излишните килограми, трябва много да чете по въпроса за хранителните и двигателни режими и само да се консултира по конкретни въпроси със съответния специалист, а не да разчита и сляпо да се доверява на 100% на нечие мнение.

# 8
  • Мнения: 72
може би е малко офтопик, но все пак - някои може ли да препоръча фитнес-клуб с инструктор, от който е останал доволен.. и аз веднъж дадох 20 кинта за програма и инструктор уж, но не ми се обяснява какво всъщност представляваше всичко и колко демотивиращо ми подейства.