molia vi ne znam kakvo da pravia

  • 1 017
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 230
Zdraweite, otdavna ne sam pisala, no to i problemat mi ne e mradnal. Kakto i da e, ta na vaprosa - veche sam na 26 godini i veche mnogo, mnogo mi se ste bebence. Jiveia s priiatelq si ot dve godini i ot blizo 6-7 meseca se opitvame da imame bebe i tuk idva goliamoto NO. Ot kakto se pomnia da imam cikal ne mi e idval redovno. Roditelite mi zapochnaha da me vodiat po doktori ot 13 godishna vazrast i blizo 5 godini s izvestni prekasvania pih hormonalni preparati, kato efektat beshe edin i sasht cikalat mi ne se regulura. Samo da poiasnq che mi praviha edna kamara izsledvania i se okaza che vsichko mi bilo nared i mai problemat mi bil v glavata, t.e. kato sam pod naprejenie i ne mi idva. Da de ama az oste sam studentka i naprejenie dal Bog. Sluchva mi se da niamam cikal po 2-3 meseca. Poslednia mesec iuli pih primulut-nor zashtoto ne mi beshe doshlo 4 meseca. I prosto ne znam kakvo da pravia sega pak mi zakasniava, toest ne mi doide avgust mesec, a nali uj sam ok kakvo da pravia az ne poga da ne se pritesniavam zashtot prosto sam takava i dali vaobshte v tov e problema. Taka de az ste sam zabolekar sled godina i sam dostatachno hladnokravna, ne izpadam v isterii i tqm podobni. abonirana sam edin vid za ginekologichen pregled vseki mesec ama faida - nie. nito znam koga imam ovulacia nito ia useshtam i ciklite mi sa edni  shantavi. Kak ste go napravim tova bebence ... a pak az kak da vi kaja znam che imam bebeta v men koito iskat da sam im mama, ama pusto da ostane kak da ia napravim taia magiq. Molia vi daite mi niakakv savet, mnogo saveti... Cry

# 1
  • Мнения: 9 063