vpechatlenia ot AirFrance !?

  • 1 105
  • 4
  •   1
Отговори
Zdraveite mam4eta,

otnovo vyprosa sys samoletite - niakoia ot vas da ima opit i vpechatlenia za prezokeanski polet s bebe s Air France!?

Kakto izglejda, shte mi se naloji da letia s tiah, s niakolko sedmichnata bebka Sad Po princip otdavna ne sym gi polzvala, no imam ujasni spomeni. Dano da sa se pooprvili, makar da se symniavam.

Shte vi byda blagodarna ako spodelite.

I mejdu drugoto, po prednata tema, preporychvam Austrian Air goreshto - nikoga ne sym imala oplakvania, cenite sa super izgodni, samoletite sa novi i golemi, s dostatychno miasto, a stuardesite sa super mili s prekrasno obslujvane! A verno e che Lufthansa sa zle s obslujvaneto.

# 1
  • Мнения: 2 567
Здрасти Дани,

аз летях до Карибите с AirFrance от Париж миналата година и бяхме много доволни от обслужването. Стюардесите са мили, помагаха с каквото можеха на всички пътници, каквотото им е и работата де. Имахме даже и нещо като спешен случй-някаква луда искаше да чупи прозореца на самолета  Imp , та по случая видяхме целия екипаж  Grinning . Сега ми е смешно, но тогава като си представях акулките под мен, брррр  Shocked  Shocked  Shocked .
Надявам се  при теб всичко да е наред. По отношение на цените не мога да кажа нищо, защото платихме цялата почивка.

Успех!

6o6i

19та седмица  :B-fly:

# 2
  • сред цветята
  • Мнения: 3 032
Летяла съм няколко пъти с компанията и полетът беше ок.
Само веднъж ми иЗкараха акъла. Полет от Маями до Дюселдорф. На иzлитане едната врата Започна да фущи, явно не се беше Затворила съвсем плътно. Дойдоха стюардесите, един капитан и гледаха, гледаха, накрая той вЗе тоалетна хартия  Sign Exclamation и я напъха в дупките на вратата Shocked  Добре че самолета не беше пълен, аЗ се иЗместих няколко седалки наЗад,но не се чувствах комфортно. Sad

# 3
  • usa
  • Мнения: 2 113
летях по-миналото лято с тях, но не с бебе, а бременна сама с две малки деца на 4 и 6 години. не съм особено очарована  Confused . багажът ми закъсня, единият куфар с един ден, другият - с два. и в последствие разбрах, че това е обичайно за авиокомпанията. обслужването в самолета като цяло не беше чак ужасно, но не беше и кой знае какво. в едната посока точно пред мен седеше една наркоманка с бебе - 8-10 месечно, която посред нощ явно се надруса в тоалетната, събуди децата ми и въобще лазеше по нервите на всички околни и целият екипаж вместо да я метне през борда, осинови бебето и и се чудеше как да и угажда. накрая на мен ми писна, размахах си корема и културно, но твърдо напомних на стюардесите и стюардите, че имат и други пътници освен тая мърла. та поне част от тях се заеха да улеснят полета и на седящите наоколо - успяха да направят размествания въпреки пълния самолет и осигуриха и някои други дребни удобства на търпелите сцената 2-3 че и повече часа пътнци. на връщане нямахме чак такива премеждия и стюардесите и стюардите бяха по-мили, като видяха, че съм бременна наминаваха периодично да ми предлагат вода и да ме питат трябва ли ми нещо.
към летището в париж, на което беше смяната към и от софия - деГол, също имам претенции  Rolling Eyes  - много объркано и неорганизирано - неясни гейтове по тъмни усукани коридорчета, неудобно поставени информационни табла за полетите - на стената на тесен коридор с голямо движение, нелюбезни служители - аз му говоря на английски, той ми отговаря на френски  Close, хайде няма да се заяждам за това, че решиха да ровят 10 минути най-подробно в раничката на четиригодишната ми щерка, ще го мина в графа "грижа за безопасността на пътниците" без да разсъждавам по темата какво очакваха да открият точно в нейната раница... на връщане въпреки около 4 часовия престой в париж за малко да изпуснем полета защото бяха сменили терминала, от който ще излита самолета и не бяха намерили за необходимо да оставят никаква информация по въпроса. ден преди полета се обаждах да проверя информацията за полетите, тогава нямаше промени на терминали и гейтове. абе, ако има как да го избегна, не бих пътувала втори път с тях.
а, щях да пропусна - на един от полетите малка не беше в списъка на пътниците и доста ме държаха на нокти докато намерят начин да ни настанят трите заедно, а не една от нас в другия край на самолета...
но щом имаш вече опит с тях, имаш си едно на ум и подготвяш и проверяваш всичко внимателно по няколко пъти.
лек и безпроблемен път ти желая!

# 4
  • Мнения: X
S Air France sum letjala samo edin pat, poleta beshe kratuk.
Osven loshoto obsluzjvane vsamoleta, njamam drugi vpechatlenija ot kompanijata.
Za Austrian Airlines sum suglasna s mnenieto po-gore. Strahotni sa. Ot 2 godini polzvam samo tjah, a patuvam ot France.
Lufthanza sushto naposleduk sa dosta zle kato obsluzjvane. Brez bremennostta mi sum letjala 4 pati, poletite mi bjaha s prekachvane, kato edinija polet se obsluzjvashe ot Austrian, drugija ot Lufthansa. Razlikata beshe ochebijna. Da ne govorim, che edinija put kato letjah, bjah bremenna v 5 mesets, no mi licheshe strashno mnogo veche, bjah s temperatura 39 gradusa, i bjah mnogo zle. Molih gi za voda pone 5 pati, i nakraja kato mi ja donesoha ja razljaha plovinata, no ne mi donesoha nova. Nikakvo vnimanie kum bremenni.
A za govoreneto na frenski s chuzjdentsite po frenskite letishta - ami njama kakvo da vi uchudva. Tova si e mantalitet na samite frantsuzi. MNogo rjadko mi se e sluchvalo da zagovorja frantsuzin na anglijski, i da ne mi otgovori na frenski.  Dori v spetsializiranite sluzjbi za chuzjdentsi v kmetstvata sluzjitelite ne govorjat anglijski ili drug ezik, osven ako samite te ne sa chuzjdentsi.
Abe, mnogo se otklonih ot temata, suzjaljavam.

Общи условия

Активация на акаунт