Въпрос към учащите в Германия?

  • 1 308
  • 28
  •   1
Отговори
Mojete li da mi dadete adres na niakoi forum ,za6toto mi triabva malko pomo6t v Makroikonomikata i Mikroikonomikata ,a tuk v na6iat sa malko...hm-hm.DA SE NADIAVAM,4E PRI VAS SA MALKO PO DRUJELUJBNI..
Sajaliavam ,4e pi6a nalatinitza ,ama na laptopa mi raboti samo tova.Ne znam za6to?Ot drugiat mi komputar niamam problem,a ot tuk eto ..samo tova. newsm78

Последна редакция: пн, 26 сеп 2005, 15:27 от rosa

# 1
  • Германия
  • Мнения: 8 094
опитай тук:http://fachschaft2.m-tr.de/forum/index.php
Иначе в нашите вътрешните в кампуса и да ти дам, не може да се влезе
....или ако пратиш питанките мога да пусна и кой каквото отговори да ти препращам

# 2
  • Мнения: 980
малее, Пепе, много ви е органиzирано унито newsm78
При нас такова неЩо няма Confused, а на иzпитите хвърчат глави на пораzия #2gunfire

# 3
  • Германия
  • Мнения: 8 094
малее, Пепе, много ви е органиzирано унито newsm78
При нас такова неЩо няма Confused, а на иzпитите хвърчат глави на пораzия #2gunfire
А тоя форум не е наш.
Нашите са разделени по Studiengang или са достъпни само от кампуса. Иначе повечето лекции се качват в интернет.

# 4
  • Мнения: 7 605
За6то не пита6 тук, може някоя от нас да zнае? И аz съм ги следвала тия работи ама да ли 6те zнам то4но това което ти трябва, не мога да ти обе6тая

# 5
О...вие само кажете и 6те ви обсипа с въпроси ...то един след друг се нижат.
Например как ви бе6е на вас изпита ? На6иат е със зада4и ,коя от коя по красиви.
На мен ми трябва да знам как сте у4или ?
Например за Макро ,седнах извадих най-важното на тетрадка,после само формулите ,после SKRIPT-а го 4етох и по него и то се направи един кръговрат в главата ми .По което ми стана ясно ,4е съм изгубила ДОСТА време и НЕ МОГА ДА СХВАНА ОТ КАДЕ ДА ЗАПО4НА ... КАТО 4ЕТЯХ ВСИ4КО БЕ6Е СУПЕР ЛЕСНО,КАТО ВИДЯХ ЗАДА4ИТЕ ПАДНАХ.
 #Crazy
Например слу4ва ми се -ре6авам зада4ата,но не мога да го обясня то4но по техният на4ин...т.е. писменното обяснение на изуст ли сте го у4или?С 4ЕРТЕЖНОТО РЕ6ЕНИЕ НЯМАМ ПРОБЛЕМ...т.е. движа ги правилно IS  и   LM, както    AS   и  AD...,но след това интегралното ре6ение ..т.е изменението не го разбирам ,за6то е така и как се разбира...т.е как разбирате то4но на коя вели4ина правите "ableitung"... и също този ПЪЛЕН ИНТЕГРАЛ НЕ ГО РАЗБИРАМ...ВСИ4КО СЪМ ЗАБРАВИЛА.. от мойто МЕИ  в София.Можете ли да ми препоръ4ате някоя математика или въобще да ми обясните тези неща...щЕ СЪМ ВИ МНОГО,МНОГО ЗАДЪЛЖЕНА...
 Hug

# 6
  • Мнения: 7 605
Уфф, аz това го у4их преди.....хм....7 години, zнае6 ли как си спомням пък?  Sad

По какво то4но те иzпитват по Макро, неокласика, Кейнс,...? Мога да си погледна у4ебниците.

# 7
У4име IS-LM,AS-AD,Offene Wirtschaft,Sollow Model.
Вси4ко това са във зада4и и то познай как ...Вси4ко решавам,ама до графи4ното положение ,от  там нататък или трябва да ми го обясни някой или наизуст...УЖАС.
Но за пълният диференциал се нуждая от помощ ,защото не знам зашо веднъж извеждат едни вели4ини ,друг пат други...от какво зависи.
Знам ,4е ше ти е трудно затова търся някой ,който сега ври със мен в това 4удо,ина4е е по4ти невъзможно да ми помогне !!!
БЛАГОДАРЯ ,АКО СЕ СЕТИш ЗА НЯКОЯ КНИГА ПО МАТЕМАТИКА,в която е лесно разяснено вси4ко за диференциялите казвай ...Аз съм ги у4ила,ама то4но 1996 г...и не се сещам нищо.... Confused

# 8
  • Германия
  • Мнения: 8 094
я метни една задача насам да пусна да видя тукашните акъли какво ще измъдрят.
Но така както ти е дадена на немски

# 9
  • Мнения: 7 605
Хмммм.....аz у4их по "Volkswirtschaftslehre" на Heine i Herr понеже Хер ми бе6е професор  Mr. Green и там са обяснени, ако иска6 пробвай с таzи книга. Ина4е съжелявам, но аz тия работи въпреки 4е съм ги преподавала явно съм ги поzабравила и докато си ги 4ета вси4ките пак, сигурно е минал иzпита ти.  Cry Кога си на иzпит?

Ако иска6 вzеми си таzи книга и ако там има6 въпроси примерно стр. 123 не раzбира6 еди си какво, 6те се старая да ти помогна  Wink

# 10
  • Мнения: 7 605
я метни една задача насам да пусна да видя тукашните акъли какво ще измъдрят.
Но така както ти е дадена на немски


Добра идея  Peace

# 11
Assessmentprüfung Makroökonomik I, 13. Juli 2005, Seite 2
Matr.-Nr. ................
Aufgabe 1: IS-LM-Modell (25 Punkte)
a) Multiple Choice (8 Punkte)
Betrachten Sie eine IS-LM-Ökonomie. Güter- und Geldmarkt sind wie folgt definiert:
IS: ) , ( ) ( G i Y I T Y C Y + + ! =
LM: ) ( / i YL P M =
Es gelten wie &#252;blich die Annahmen: 0 < C’ < 1, 0 < IY < 1, - ∞< Ii < 0, - ∞< L’ < 0.
Wenn in Teilaufgaben von diesen Annahmen abgewichen wird, wird speziell darauf
hingewiesen. Das Preisniveau P sei exogen gegeben.
Beantworten Sie bitte die folgenden Fragen mit „richtig“ oder „falsch“.
richtig falsch
(1) Expansive Geldpolitik erh&#246;ht bei vollkommen zinsunelasti-scher
Investitionsnachfrage die Investitionen. x
(2) Expansive Geldpolitik erh&#246;ht bei vollkommen zinselastischer
Investitionsnachfrage die privaten Ersparnisse.
x
(3) Expansive Fiskalpolitik erh&#246;ht bei vollkommen zinselasti-scher
Geldnachfrage die privaten Ersparnisse. x
(4) Ein exogener R&#252;ckgang des Preisniveaus hat keine Wirkung
bez&#252;glich des Einkommens bei vollkommen zinselastischer
Geldnachfrage.
x
(5) Expansive Fiskalpolitik f&#252;hrt zu einer Erh&#246;hung des realen
Geldangebots. x
(6) Verfolgt der Staat die Budgetregel G=T f&#252;hrt eine Erh&#246;hung
der Staatsausgaben zu einer h&#246;heren Umlaufgeschwindig-keit
des Geldes.
x
(7) Eine exogene Erh&#246;hung der Geldnachfrage f&#252;hrt zu einer
Zinssatzreduktion und einer Einkommenserh&#246;hung. x
(Sunglasses Expansive Geldpolitik erh&#246;ht die Konsumnachfrage. xAssessmentpr&#252;fung Makro&#246;konomik I, 13. Juli 2005, Seite 3
Matr.-Nr. ................
b) Fiskalpolitik im IS-LM-Modell (11 Punkte)
Es gelten weiterhin die in Teilaufgabe a) gemachten Annahmen, ausser dass die
Steuern nun vom Einkommen abh&#228;ngen )) ( ( Y T , wobei 1 0 < < ) ( ' Y T . Die IS- bzw.
LM -Beziehungen lauten somit:
IS: ) , ( )) ( ( G i Y I Y T Y C Y + + ! =
LM: ) ( / i YL P M =
Die Regierung erh&#246;he die Staatsausgaben G.
(i) Welche &#196;nderung erfahren Einkommen und Zinssatz im IS-LM-Modell? Stellen
Sie Ihre Argumentation graphisch dar und begr&#252;nden Sie die Anpassungen.
Begr&#252;ndung:
......
G →multipl. Effekte →Y →Portfolio-Umschichtung .........................................
......
WS-P ←Individuen wollen WS verkaufen ..............................................
......
i →expansive Wirkung wird wieder etwas abgeschw&#228;cht ...................
......
LM0
IS1
IS0
dG>0
i
i1
i0
Y0 Y1 YAssessmentpr&#252;fung Makro&#246;konomik I, 13. Juli 2005, Seite 4
Matr.-Nr. ................
(ii) Berechnen Sie die durch die Erh&#246;hung der Staatsausgaben implizierte Ver&#228;nde-rung
des Einkommens (dY/dG). Bestimmen Sie insbesondere auch das Vorzei-chen
von dY/dG.
IS: dY = C’ *(1-T’) dY + Ii di + IY dY + dG ..................................................................
......
LM: 0 = L(i) dY + Y L’(i) di ..........................................................................................
......
⇔di = dY .............................................................................
......
......
Somit dY = C’ *(1-T’) dY + IY dY + dG - Ii dY......................................
......
⇔= > 0 ............................................
......
......
.................
(iii) Berechnen Sie die durch die Erh&#246;hung der Staatsausgaben implizierte Ver&#228;nde-rung
des Zinssatzes (di/dG). Bestimmen Sie insbesondere auch das Vorzeichen
von di/dG.
......
IS: dY [ 1 - C’ *(1-T’) - IY ] - Ii di = dG...........................................................................
......
LM: dY = di .........................................................................................
......
Somit di [ 1 - C’ *(1-T’) - IY ] - Ii di = dG...........................................
......
⇔di [ 1 - C’ *(1-T’) - IY ] + di = dG..................
......
......
⇔= > 0..........................................
......
- L(i)
Y L’(i)
L(i)
Y L’(i)
dY
dG
1
1 - C’ *(1-T’) - IY + Ii L(i)
Y L’(i)
- Y L’(i)
L(i)
- Y L’(i)
L(i)
Ii L(i)
Y L’(i)
-L(i)
Y L’(i)
di
dG 1 - C’ *(1-T’) - IY + Ii L(i)
Y L’(i)
-L(i)
Y L’(i)

# 12
  • Германия
  • Мнения: 8 094
алеле...умлаутите не се четат при мен newsm78
би ли пратила по е-майл, там не излизат такива маймуни
pepelyashka@web.de

# 13
  • сред цветята
  • Мнения: 3 032
Аz лично не мога да ти помогна веднага, zащото теzи неща вече съм ги поzабравила. Confused
Моето лично мнение е, че едва ли ще могат да ти помогнат форуми при решаването на zадачите, погледни евентуално в книгите (ще потърся и аz да ти препоръчам някоя книга, която съм полzвала), но според мен най ефективно биха ти помогнали лернгрупетата, т.е. с твои състуденти да се съберете и вzаимно да си помагате. Друго нещо е да отидеш директно при асистента (предполагам той главно се zанимава с това) или професора (но в повечето случай докторантите са по добрата връzка) и той да ти помогне при трудностите и да ти отговори на въпросите.  Те обикновено са много отzивчиви. Но  при Volkswirtschaftslehre е много важно раzбирането на вzаимовръzките, а не само ученето наиzуст.

# 14
  bouquet Мерси Роза,
аз ходих при една асистентка,ами какво да ти кажа -няма полза ,то тя самата се заплете и ми каза да гледам предишните изпити.Ами може ли на най-лесните вапроси да се заплиташ??Беше пълна излъгация от нейна страна ,после ми каза ,4е нямала много,много време...,абе разбрах я и аз да не 4аткам нищо и мен 6те ме е срам...
АЗ същто съм на мнение ,4е трябва да ги разбирам нещата ,защото то си е нанизано.... Тези “lern-gruppen" са супер идея,но до сега не мога да открия такива,тук има и "lern-partner",но писах и о6те няма кандидат.АБЕ С 2 ДУМИ -ОПРАВЯЙ СЕ САМ КАКТО МОЖЕ6...Ужас...
Взела съм си доста книги,но това е ,4е бавно 4ета.Аз от 3 години у4а немски ,разбира6 колко ми е трудно...и те са все хубави думи4ки !
Сега у4а сама и после се надявам като по4не семестъра да намеря някого ,с когото да си помагаме..,но аз с този мой малък разбойник и работата ...разбираш колко време имам...



 Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт