Отиваме да купим триколка на малкия. В магазина няма други клиенти освен нас. Русоляво девойче се приближава учтиво и пита:
- Желаете ли нещо?
- Харесали сме тази триколка и искаме да купим, но ако имате все още в синьо.
Момичето ме парира, че триколката няма друг цвят освен изложения:
- Тя е само в този цвят, сенникът й е син. Този модел няма друг цвят!
- Госпожице, не знам дали говорите за същия модел, но вчера точно във вашия магазин имаше изложени две триколки, от които едната беше в син цвят. Ние искаме да разберем имате ли в момента в склада, за да я купим.
Тогава колежката й се намеси отстрани:
- Имаше, но днес я продадохме.
- А друга освен нея нямате ли?
Момичето с русата коса отиде да провери и след пет минути се върна със следния отговор:
- Има, но са по 2 броя в кашон.
- Това какво ще рече, че трябва да си купим две триколки?
- Не, просто не са сглобени, а насипно и частите не могат да се разделят.
Мен вече ме напуши на смях и й казах, че мъжът ми за 10 минути ще им сглоби и двете колела...
А той пък на свой ред я попита:
- Т.е не искате да ни продадете триколка?
- Не че не искаме, но нямаме сглобена, трябва да купите или тази, или утре сутринта да дойдете за синята.
- Ама аз не ви я искам сглобена, дайте ми я насипно! - със последни сили се молеше да им купи стоката мъжа ми
- Значи- казвам аз- вие ги сглобявате, а после клиентите си ги разглобяват пак, за да ги качат в колите?! Каква е логиката?
Вие какво правите в подобни ситуации? Защото вероятно има и други начини, освен само да си излезете, както ние направихме и да си купим триколката на малко по скъпа цена, но от друг магазин (направо с кеф им дадох парите на момичетата, от които я взехме)...Освен това се оказа, че в кашона наистина били по 2 триколки, но всяка е в отделен пакет и няма нищо, което да се налага да разделят Още не мога да разбера каква е основателната причина да не продадеш на клиент стока, която имаш налична в магазина...