Искам да попитам някоя от вас ползвала ли е услугите на Габко за доставка на поръчки от Х&М и дали е имала проблем с доставката? Също така как процедирате с поръчките - информирате ли Габко предварително или те го отразяват в профила ви като получат нещата?
Питам, защото досега използвах друг превозвач и имах проблем с доставката от Х&М - отказаха ми да доставят нещата, т.к. адресът бил фирмен и се чудя как стоят нещата с Габко.
Между другото, кой друг превозвач ползвате без да срещате спънки от страна на Х&М?
Аз ползвам само адрес на Г. и имам получени около 10 поръчки без проблем.Последната пътува към Бг., вчера пуснах друга,която уж беше с дати на някой артикули за края на април, а пък днес сутринта вече имах номер на поръчката вкл. и на нещата с по-късните дати. Дори доставка нямам начислена
А Г. не е необходимо да ги информираш,регистрираш се в сайта им и като дойде поръчка на твое име ще те уведомят със смс и имейл за нея.