Миналата година, март месец реших и аз като една истинска модерна жена (това леко шеговито) да си купя нещо през интернет, за жалост се спрях на GSM! Нещо, което на нас ни е много необходимо, имаме си оперирано детенце, заради което искам да имам връзка винаги в себе си, където и да съм! Няма да се впускам в подробности! Донесоха ми телефона, за изпълнението на поръчката нямам никакви претенции, до там всичко беше ОК! И не след дълго посред лято, може би беше юни месец, телефона започна да дава дефекти, изключва се сам при заредена батерия, дава "грешка Сим карта" и разни ей такива, обадих се на GET.BG пратиха човек, който го взе лично от мен, но без да ми дава никакъв документ, че връщам телефона за ремонт, след много обещания и дълъг разговор, станала съм недоверчива и със страх зачаках да видя събитията нататък! Оказа се обаче, че сервиза на Сименс, който обслужва тези телефони на GET.BG(телефона ми е Сименс) отказва да го ремонтира, защото телефона е отварян и бутан, а уж е чисто нов. Незнам защо още тогава не направих всичко възможно да го върна и да си взема парите, което може би беше невъзможно, защото самите GET.BG го занесоха на друг сервиз и в края на краищата ми го върнаха ремонтиран. Аз се почуствах огорчена от тях, защото явно ми продадоха стока, за която ме излъгаха, че е чисто нова и гаранционна. Нямам финансовата възможност да купувам друг и реших да не се занимавам, да но до декември 2005, когато този телефон отново започна да прави същите неща и да е проблем за ползване, и отново GET.BG го взеха за ремонт. В началото отказваха да го приемат защото му бил издраскан панела и разни ей такива, добре че се сетиха, че и преден път е имало. И се започна едно лудо размотаване, около 1 месец ние стояхме без телефон. Уж го били дали на сервиз, но после се оказва, че не са го дали още, после бил в сервиза, но чакали да го донесат и така го носят повече от седмица, ту колата на шофьора се счупила, ту донесли друг Сименс, а не нашия. Ядоса се моя мъж накрая и поиска да говори с някой шеф, че като грабна слушалката един господин и като взе да крещи на мъжа ми и да се държи нагло, че бил телефона в сервиза на Сименс и ще бъде поправен, мъжа ми му казва, не е в сервиза на Сименс, а в друг сервиз, този от GET.BG крещи как да не е в сервиза на Сименс, вие ли ще ми кажете, докато не издудна секретарката му до него, че ние сме прави. Да не мислите, че се притесни и извини, започна още по-нагло да се държи, да ни праща ако сме щели да се оплачем и в комисията на потребителя и всякакви от рода. Аз много се разстроих, защото съм си такава чуствителна, но ако бях аз на слушалката нямаше да го оставя така да ми говори, много се бях напушила! Накрая след 1 месечно разкатаване, ни върнаха телефона ремонтиран, да ви кажа вече 1 път ми направи отново "грешка Сим карта" и аз просто незнам, дали след 2-3 месеца, но когато вече ни е изтекла 1 годишната гаранция, няма да се наложи да си блъскаме сами главите с този телефон.
ТАКА ЧЕ, АКО ЗАВИСИ ОТ МЕН БИХ КАЗАЛА, НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ GET.BG ТОВА СА ЕДНИ НЕКОРЕКТНО ПОСТЪПИЛИ С НАС ХОРА!!!