GET.BG много ме разочароваха!!!

  • 1 403
  • 6
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 262
Много мислих преди да пусна тази тема. Никога не съм пускала теми за да се заяждам, обиждам, обвинявам несправедливо или пък да говоря празни приказки. Но не мога да им простя на тези хора за некоректното отношение.
Миналата година, март месец реших и аз като една истинска модерна жена (това леко шеговито) да си купя нещо през интернет, за жалост се спрях на GSM! Нещо, което на нас ни е много необходимо, имаме си оперирано детенце, заради което искам да имам връзка винаги в себе си, където и да съм! Няма да се впускам в подробности! Донесоха ми телефона, за изпълнението на поръчката нямам никакви претенции, до там всичко беше ОК! И не след дълго посред лято, може би беше юни месец, телефона започна да дава дефекти, изключва се сам при заредена батерия, дава "грешка Сим карта" и разни ей такива, обадих се на GET.BG пратиха човек, който го взе лично от мен, но без да ми дава никакъв документ, че връщам телефона за ремонт, след много обещания и дълъг разговор, станала съм недоверчива и със страх зачаках да видя събитията нататък! Оказа се обаче, че сервиза на Сименс, който обслужва тези телефони на GET.BG(телефона ми е Сименс) отказва да го ремонтира, защото телефона е отварян и бутан, а уж е чисто нов. Незнам защо още тогава не направих всичко възможно да го върна и да си взема парите, което може би беше невъзможно, защото самите GET.BG го занесоха на друг сервиз и в края на краищата ми го върнаха ремонтиран. Аз се почуствах огорчена от тях, защото явно ми продадоха стока, за която ме излъгаха, че е чисто нова и гаранционна. Нямам финансовата възможност да купувам друг и реших да не се занимавам, да но до декември 2005, когато този телефон отново започна да прави същите неща и да е проблем за ползване, и отново GET.BG го взеха за ремонт. В началото отказваха да го приемат защото му бил издраскан панела и разни ей такива, добре че се сетиха, че и преден път е имало. И се започна едно лудо размотаване, около 1 месец ние стояхме без телефон. Уж го били дали на сервиз, но после се оказва, че не са го дали още, после бил в сервиза, но чакали да го донесат и така го носят повече от седмица, ту колата на шофьора се счупила, ту донесли друг Сименс, а не нашия. Ядоса се моя мъж накрая и поиска да говори с някой шеф, че като грабна слушалката един господин и като взе да крещи на мъжа ми и да се държи нагло, че бил телефона в сервиза на Сименс и ще бъде поправен, мъжа ми му казва, не е в сервиза на Сименс, а в друг сервиз, този от GET.BG крещи как да не е в сервиза на Сименс, вие ли ще ми кажете, докато не издудна секретарката му до него, че ние сме прави. Да не мислите, че се притесни и извини, започна още по-нагло да се държи, да ни праща ако сме щели да се оплачем и в комисията на потребителя и всякакви от рода. Аз много се разстроих, защото съм си такава чуствителна, но ако бях аз на слушалката нямаше да го оставя така да ми говори, много се бях напушила! Накрая след 1 месечно разкатаване, ни върнаха телефона ремонтиран, да ви кажа вече 1 път ми направи отново "грешка Сим карта" и аз просто незнам, дали след 2-3 месеца, но когато вече ни е изтекла 1 годишната гаранция, няма да се наложи да си блъскаме сами главите с този телефон.
ТАКА ЧЕ, АКО ЗАВИСИ ОТ МЕН БИХ КАЗАЛА, НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ GET.BG ТОВА СА ЕДНИ НЕКОРЕКТНО ПОСТЪПИЛИ С НАС ХОРА!!!

# 1
  • Мнения: 5 228
Аз също съм много недоволна от get.bg. Миналата година имах глупостта да си поръчам един бебешки термометър за храна и ме направиха на луда. Първо като го поръчвах още, се разбрахме, че трябва да уточним точно кога да ми го донесат. Дойдоха без предварителна уговорка естествено, майка ми го беше приела и съответно платила. Оказа се, че термометъра не работи, обадих се да ми го сменят и се започна едно размотаване цял месец. Нямало в момента друг, да чакам да го доставят "другата седмица", после не си спомням вече какво измислиха, имахме няколко уговорки да ми се обадят да ме информират, но не се обадиха нито веднъж, винаги контактът беше от моя страна. На края ми писна, вдигнах им един бесен скандал и ми върнаха парите. Няма да си поръчам нищо повече от тях.

# 2
  • Мнения: 197
Благодаря Ви за предупреждението...не бих и предположила,4е ще са толкова некоректни.Няма да пазаруваме от тях Naughty

# 3
  • Мнения: 1 006
И аз си бях харесала оттам един телефон, ама сега, като се размислих върху написаното, май няма да им стана клиент! Crossing Arms

# 4
  • Мнения: 6 314
Съжалявам за неприятностите.
Включвам се, само за да кажа, че съм пазарувала многократно от get.bg и не съм имала неприятности и недоразумения.
А покупките, които съм направила през сайта им са доста, повече от 2 години съм пазарувала само онлайн поради невъзможността ми да излизам.
От там сме закупували бързозавираща кана, радиокасетофон, сешоар, кантар и какво ли не още - комуникацията с магазина е била добра, поръчките са ми били доставяни в срок и не сме имали проблеми с функционалността им.

# 5
  • София
  • Мнения: 2 262
Какво да ви кажа... и аз много се радвах като видях колко работи имат, и се каних да си пазарувам и други неща, като не мога да излизам по магазините, а и цените, които са предложени, понякога са нормални. Но след тия перипетии, ако бяха се извинили и помолили за изчакване и разбиране и двамата с мъжа ми сме коректни и разбиращи, нямаше да правим проблем. Не сме от тия, които си тръсят проблеми и скандали, а и доста ги изчакахме. Обидното е, че те правят на глупак, кажи още в началото че има проблем, обади се да кажеш, че нещата са под контрол, но не е готов. Попитахме ги за оборотен телефон, като ни държат толкова време без, изсмяха ни се, одиграха ни се. Е, определено на бай Ганьо още векове ще му трябва за да стигне европейското поведение. За моя жалост и направо отчаяние няма да сме скоро европейци, просто сме толкова дребни и жалки!

# 6
  • Мнения: 4 428
Аз си поръчах GSM от тях преди о/о 1 година и нямаше проблем нито с доставката, нито с телефона /до момента/. newsm78

Общи условия

Активация на акаунт