Тема
|
Детската мастурбация
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 11.10.04 05:12 |
|
Аз мастурбирам откакто се помня.
Имам спомени от детската градина
Синът на една приятелка го прави (4г), дъщеря ми също (5г.). Доскоро мислех, че аз съм била нещо не-наред и с никого не бях говорила по този въпрос. Докато не попаднах ето на тая тема:
Тогава се порових и открих много материали по въпроса. Оказва се, че всъщност мастурбацията при децата е нещо нормално. Не при всички, но повечето го правят в периода от 2 до 5 години, след това престават, и съответно не помнят. Някои, обаче, като мен, не престават. Престраших се да говоря с приятелката, чийто син го прави, и тя призна, че от 10 годишна мастурбира. Сега в клуба видях коментари и на други, които са се престрашили да признаят.
Какво ще кажете?
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
Аз не помня да съм го правила.
Но за сметка на това съм наясно, че е напълно нормално някои деца да го правят. Те не го осъзнават като нещо лошо /както и би трябвало да бъде/, не могат да го контролират и е деликатен въпрос. Жалко, че линка е стар и не мога да ги насмета тея "разбирачки", които са писали.
Сега като се замисля, наистина не помня да съм мастурбирала...в ранна детска възраст.
|
|
|
да обърна внимание :Някои, обаче, като мен, не престават. - Добре, че не си престанала, иначе тогава щеше да има проблем
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Лилит (тъмноока) |
Публикувано | 11.10.04 08:10 |
|
Аз също мастурбирам откакто се помня. И винаги съм го смятала за нормално, независимо, че родителите ми явно се ужасяваха от това и са правили доста опити да ме накарат да спра - от което аз не спирах, разбира се, просто ставах по-дискретна. Те се опитваха да ми внушат, че това е "лошо нещо" - което аз така и не взех насериозно, защото смятах, че щом нещо ми доставя толкова голямо удоволствие, то не може да бъде лошо - желязна логика, като се замислиш.:) Като цяло имам много ярки спомени от много ранна възраст - и много от тях са доста еротични (включвам и игрите на "чичо доктор" с други деца). Помня, че дори първите порно-картинки всъщност си ги рисувах сама - вече към 8-10 годишна съм била. По същото време бях намерила "Мъжът и жената интимно" в татковата библиотека - той по някакъв начин разбра и я скри почти вдън земя - но беше подценил както неизтребимия ми интерес към сексуалността, така и дедективските ми способности. Сещаш се, че отново я намерих, без особен проблем - и прекарвах с нея дълги часове следобед, докато бях сама вкъщи...
Иначе детската сексуалност е факт - и мастурбацията е нещо напълно нормално. И въпреки че Фройд се е опитал да го внуши на човечеството, предизвиквайки истинска революция за времето си, това и до днес си остава едно от многото табута. Поради което доста хора или не си признават или наистина не помнят...
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Иryaнa (damaged) |
Публикувано | 11.10.04 09:15 |
|
По този повод се сетих за нещо, което ни разказваше учителката ни по литература в 11 клас. Не помня по какъв повод се е стигнало до този разговор, но едва ли много хора са му били свидетели, защото на часовете по литература в нашето училище не се отделяше излишно внимание.
Ставаше въпрос за някаква нейна приятелка, на която малкото момиченце (2г) ходело на детска градина и лелките от детската градина казали на майка й че дъщеря й "онанира". Детето лягало на ръб и се търкало там. Впоследствие и майката го видяла и се убедила, че не я лъжат.
Интересно ... тогава не ми направи впечетление, защото реших, че е единичен случей, но сега ме караш да се замисля ...
"За да си незабравима, трябва да си различна" - Коко Шанел
|
|
|
Помнят, помнят....жените.... И аз си спомням. И в спомените ми още е един палячо, тогава беше висок, колкото мен, имаше парцалени ръци и крака, които прегръщаха и се увиваха добре, а носът му беше хубав и твърд...ах този мой палячо....всичко друго помня и знам, с изключение на това къде ли е сега...
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Dakota (erotoman) |
Публикувано | 11.10.04 10:04 |
|
И аз не си спомням да съм спирал още откакто се помня, т.е. от около 3 годишен. Така че явно е нормално...поне в нашия клуб...
Everything louder than everything else...
|
|
|
Какво да кажем? И моите спомени са от първите класове. Криех се естествено, защото си мислех, че е нередно. Мислех си, че е нередно от момента, в който майка ми ме видя в банята и каза повече да не правя така. Аз не казвам нищо на децата. Правя се, че не виждам.
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Niamh () |
Публикувано | 11.10.04 17:45 |
|
Прочетох другата тема, благодаря ти за линка.
Като съвсем малка бегло си спомням за някакъв интерес към тялото ми. Споменът се преплита с един случай, следобед, с брат ми трябва да спим,(аз 5г, той 7г.) но не ни се спеше и решихме на принципа на take turns всеки от нас се събува и другия го разглежда и пипа. Но от около 8 год. си мисля, че съвсем съзнателно започнах да мастурбирам. Не съм се докосвала с ръце, ставаше дума за предмети (статични) и катерене. От малка обожавам да се катеря по всичко и много рано открих, че това ми харесва и по друга причина. Ето, признах си И до ден днешен си мисля, че никой не е усещал какво точно се случва. Но и без подобни ексцесии, като случаите на родителите в другата тема, моите успяха да ме потиснат само поради пола и възрастта ми и глупавите им разбирания на пубертет и секс. Синът ми (6г.) също проявява умерен интерес към анатомията си и го смятам за напълно нормално.
Why is the measure of love...loss?
|
|
|
и аз го правех от малка даже си спомням, че нашите бяха ме видели веднъж и ми обясняваха разни неща
но по начало от малка съм си палавница
erotic...put your hands all over my body
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
чepи (чаровна) |
Публикувано | 11.10.04 18:06 |
|
и аз имам приятни детски спомени... и дъщеря ми ги има... дали е наследствено?
не чакай чаровно вампирско зло, то ще дойде само...Редактирано от чepи на 11.10.04 18:09.
|
|
|
... трябва да се скрия някъде...
Нямам никакъв спомен за телесно себеусещане до късната си юношеска възраст. Тоест, имам, но е всичко останало, не и "здравословно". При първата целувка, по-скоро случайна, бях на 17. При първата мастурбация също.
После нещата се подредиха с подходящия човек, но се чудя дали съм пропуснала нещо решаващо...?
... душата ми, тая прекрасна паянтова лудница... - Мирела Иванова
|
|
|
Ти пък... Пише, че не всички деца го правят.
Нищо не си изпуснала. Важното е да наваксваш сега.
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
Олекна ми на сърцето. Още повече. Благодаря ви, че споделихте.
Дир-а ме изритва постоянно и не мога да постна поотделни отговори. Само ще кажа на Лилит, че и аз скришом четях "Мъжът и жената интимно", беше скрита в един шкаф, но аз обичах да ровичкам (явно от скука съм го правила, понеже сега нямам време да си подредя шкафовете) и да търся шоколадови бонбони, които майка ми редовно криеше от мен "за гости"! Аз винаги ги намирах, изяждах ги и оставях кутията на местото й! Та... при едно такова рушкане съм намерила тая книга и редовно си я четях, тогава осъзнах горе-долу какво става с мен.
Като ми дойде мензиса, майка ми официално ми даде тая книга да я прочета. Дотогава не знаеше, че аз редовно я преглеждам.
Та така, сега ми е много спокойно и си мисля, добре, че се случило на мен да го правя като дете, та сега да не се чудя какво да правя с дъщеря ми, а да я разбирам напълно. Тя се крие, явно като беше в Бг миналата година са й направили забележка. Така че нямам проблем с това, да го прави пред хора, както се оплакваха някои родители в онази тема.
И още нещо: нашия клуб наистина много сексуален се извъди, бре-бре, направо съм си попаднала на мястото .
Благодаря ви. Дано темата да помогне на родителите - настоящи и бъдещи такива!
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
... замислих се, че нямам никакъв сетивен спомен до около 14 г. Тоест, имам, но не физически сетивен... не нещо, което конкретно да свързвам с плът... и усещане за плът. Спомените ми са по-скоро за миризми, картини /много ясни/, звуци. Не и за допир. Само в много ранно детство за прегръдките на баба ми. И това е.
А тези, които имам между 14 и 20, предпочитам да не извиквам в съзнанието си.
Странно е, нали?
Може би затова сега съм луда по всичко, което е свързано с плът, плът-ност... като образност, като идея и като усещане. Трябва да е недвусмислено. Това е "гладното" ми сетиво - кожата. И колкото е по-интензивен допирът, толкова по-добре. Даже щях да пускам такава темата... за плътта и плътното. Гъсто. Силно. Твърдо. Обикновено, когато докосвам нещо, си представям, че го докосвам с цялото си тяло, с цялата повърхност на кожата си... Това не е точно мисловна представа... по-скоро почти физическо усещане, сякаш съм гола и това, което искам да почувствам ме обгръща отвсякъде...
Иначе, с билогичната страна на въпроса никога не съм имала проблем. Не знам точно откога бях наясно, но явно не ме е впечатлило, не изпитвах интерес, любопитство. Просто не беше нещо, което ме занимаваше.
Ритуали I
С теб да се завивам
нощем.
Плътно да се слепвамe
с кожа върху кожата.
Да се просмуквам
под клепачите.
Като шал
да те завързвам
около шията си,
удушавайки
на светлото
въпросите.
Обърни се.
С мен да се завиеш.
Тъмно е. Няма никой да ни види.
====================================
Видове памет
Помня подкожно.
Търпеливо те вплитам
в ходилата и дланите си,
а пъпът ми е центърът на Вселената
и в него те враствам,
като халка те нанизвам,
белег да имам.
Втъкавам те
в ирисите и зениците си,
за да виждам през теб
калейдоскопно.
И ме питаш защо
очите ми са станали
зелени...?
Вграждам те
в белодробните си килийки
в случай на астматичен пристъп
да те имам в резерва,
засаждам те вътреутробно -
да мога да те родя,
да те мултиплицирам.
И сега кажи ми,
как ще изличиш
всичките видове памет,
без да ме убиеш?
... душата ми, тая прекрасна паянтова лудница... - Мирела Иванова
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
XищниK (Силен) |
Публикувано | 11.10.04 20:43 |
|
Опааааа
Още една интересна тема.
Не виждам нищо лошо, пак като прочетох всички мнения виждам че е и нормално това "съзряване" в по ранна-3-4годишна възраст а също така е пак нормално в по-късна възраст.............еднакви хора няма.
Но всички ви слагам в малкия си джоб по развратност и перверзност в детската градина.
НеподвластеН
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
ange (amoureuse) |
Публикувано | 11.10.04 23:39 |
|
Същата картинка беше и при мен, но нашите си криеха книгата в гардероба, който аз редовно търашувах, защото там криеха и подаръците за мен. Аз също си я четях и после на място, преди мама и татко да са се върнали от работа. Стана ми смешно и се замислих дали преди не е имало само тази книга за сексуално ограмотяване, та толкова много хора я имат? Като бях на около 7-8 майка ми ми донесе две детски книжки, преведени от английски, с хубави илюстрации и всичко беше обяснено много добре и аз бях много горда, че съм наясно, защото имаше съученици, които едва ли не си мислеха, че щъркелът ги е донесъл. Те бързо ми станаха безинтересни и аз наблегнах на сериозната литература - книгата, спомената по-горе.
Спомени за мастурбиране имам може би от около 13-14 годишна и много добре си спомням, че на 13 исках да спя с някого, е, не го направих, почаках малко повечеи не съжалявам
[image]http://free.bol.bg/ilibili//tn_PTHeart_gif[1].gif[/image]
|
|
|
i az pochnah niakade okolo 10 godishen . . . predi tova ne si spomniam
|
|
|
Браво, Отворена, мен ме достраша да я пусна тази тема (явно още не може да ме напусне чувството за вина) , само срамежливо си признах в друга тема за първия ми оргазъм.
Е, аз не го правя чак откакто се помня, но от около 5-годишна. Не помня обаче как се започна. Някак май случайно го открих, като си търках и стисках краката, коленичила на пода. Разбира се, родителите ми веднага ми казаха, че е нещо много лошо, но и аз като останалите се криех , заключвах, усамотявах. Просто нямаше как да се откажа, въпреки чувството за вина.
Отделно в детската градина с момчетата си събувахме гащите в тоалетната да се гледаме . То като че ли имаше какво толкава да се гледа, ама тогава беше много интересно.
А онази книга, "Мъжът и жената интимно", си я откраднах от кварталната библиотека, трудно се намираше по книжарниците .
А бе ние като че ли от един калъп сме излезли, с малки вариации
|
|
Тема
|
Re: Да се смея ли, да плача ли, не знам
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Lana_6 (...) |
Публикувано | 12.10.04 00:25 |
|
Ей сега изчетох цялата тема на онзи Баща. Чудя се, тези родители на кой свят живеят, такива глупости има изписани там...Най се стреснах, че непрекъснато се говори за това като проблем! Че и лекари мазила някакви предписвали...
В един от сайтовете пък (медицински) се казва, че детската мастурбация била нещо временно, което отшумявало, а причина за притеснения има, ако мастурбацията е постоянна (редовна). Ами аз като не съм спирала оттогава, даже сега често си го правя по моя, детски начин, при който ВИНАГИ получавам оргазъм?
Може пък наистина да не сме нещо в ред, знам ли .
|
|
Тема
|
Re: Да се смея ли, да плача ли, не знам
[re: Lana_6]
|
|
Автор |
Mopфиyc (матричар) |
Публикувано | 12.10.04 00:32 |
|
Не съм я чел но според мен, морално деформираните не са у ред... едно време Фройд за малко на клада не са го качили за тая детска сексуалност - сега пък лекари мазила ще изписват
А после що кабинетите на психолозите и сексолозите по света са пълни - у нас са пълни кръчмите...
Welcome to the real world
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: Лилит]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 12.10.04 02:41 |
|
Те се опитваха да ми внушат, че това е "лошо нещо" - което аз така и не взех насериозно, защото смятах, че щом нещо ми доставя толкова голямо удоволствие, то не може да бъде лошо - желязна логика, като се замислиш
Абе моите не ми намилаха, явно от първия път съм си взела бележка и оттогава съм се старала да се крия. Макар че сега, като имам дете, разбирам, че от майка си не можеш да се скриеш. Смешно ми е даже като си мисля, че аз съм вярвала, че го правя тайно, пък те със сигурност са разбирали. Просто не може да се скрие като влязат в стаята и аз съм задъхана и зачервена.
Иначе и аз не съм смятала, че правя нещо чак толкова лошо, даже въобще май не съм се замисляла по въпроса, просто ми е станало навик, норма, като храненето. И, както казваш ти, като ми харесва на мен, значи не е лошо.
Срам ме е било да си призная не защото съм го правила, а защото искрено съм вярвала, че съм била едва ли не единствената и хората ще ме гледат като изкопаемо.
Стряскащо е за мен колко хора само тук, в клуба, са го правили. Мога да си представя размера на това явление навсякъде в обществото. И аз никога да не съм чула за него. Особено при положение, че чета страшно много, имам поглед над доста неща и най-вече имам способността да предразполагам приятелите си към откровения, които никой преди мен не е чувал. И никой да не ми каже....
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
Твоят палячо обира точките!!! Спука ме от смях.
Аз го правех с ръчичка между краката. И стисках силно, много силно...
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: Dakota]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 12.10.04 02:46 |
|
Много сме hot в нашия клубец.
Други мъже няма ли да си признаят, бе!
Пък аз си мислех, че мъжете не ги е срам, че онанират, даже обичат да се хвалят.
Темата не е само женска, нека поясним!
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: Niamh]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 12.10.04 02:53 |
|
Аз така с братовчед ми. Същата разлика - 2 години, да сме били на 6 и 8. Един ден отидохме в спалнята и той ми каза: хайде да се ебем. Не помня какво точно сме правили (със сигурност не сме се ебали, де), но после нашите ни се караха.
А как го правеше това с катеренето? На високи клони ли, как?
И как точно успяха да те подтиснат вашите? щото от тоя навик май трудно да се откаже човек...
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: чepи]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 12.10.04 02:56 |
|
Трябва да е наследствено.
Страстни родители - страстни деца...
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
Не знам какво да ти отговоря.
Имам много въпроси, но имам също и чувството, че където и да "побутна", ще бликне болка.
Надявам се да не съм права...
ПП А стиховете са страхотни. Това е огромен комплимент от мен, понеже не си падам по поезия.
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...Редактирано от oтвopeнa на 12.10.04 03:02.
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: XищниK]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 12.10.04 03:07 |
|
Не става въпрос за съзряване. Ок, сложил си го в кавички, но аз да поясня за всеки случай.
Моля те, разкажи за твоите детски перверзии.
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
Той затова ти е пораснал толкова голям!
Без майтап.
If you don't use it - you lose it!
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Да се смея ли, да плача ли, не знам
[re: Lana_6]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 12.10.04 03:14 |
|
Даа, в тоя клуб сме, защото сме страстни, обичаме секса, имаме нужда от него (май повече от "обикновеното"). Пък и защото имаме какво да кажем по въпроса. Все пак, с толкова многогодишен стаж, познаваме телата си дооста добре!
По детския си начин не съм го правила от известно време. Защото открих още по-добър! С многократни оргазми.
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Да се смея ли, да плача ли, не знам
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 12.10.04 03:17 |
|
А теб налагало ли се е да "лекуват" като си бил дете?
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
Ако знаеш колко беше секси.....знаела съм от малка, че удоволствието трябва да е споделено...бих могла и още да разкривам, но ще ми даде някой направление за някой медицински кабинет, така че ще си го спестя...
Но палячото ми беше so hot!!!.....
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Лилит (тъмноока) |
Публикувано | 12.10.04 10:44 |
|
Ами ако ти не беше "дала тон", аз самата също едва ли някога щях да си призная - защото и аз винаги съм смятала, че съм някакъв рядко срещан и патологичен случай. Всъщност вътрешно винаги съм била убедена, че съм си нормална, но съм се страхувала, че другите ще си помислят лоши неща за мен. С приятелите си също никога не съм говорила за това - хем че уж сме все открити хора без твърде големи предразсъдъци... Само с една единствена приятелка веднъж заговорихме - тя ми призна, че също го прави откакто се помни. Тогава си отдъхнах - и реших, че щом има поне още един човек като мен, значи има вероятност да не е толкова скандално това. И повече не съм се занимавала с този въпрос.
Между другото наистина доста те бива да предразполагаш към откровения - може би защото ти самата даваш добър личен пример и говориш много открито, ясно и по същество - много високо ценя това.
|
|
Тема
|
Re: Да се смея ли, да плача ли, не знам
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Mopфиyc (матричар) |
Публикувано | 12.10.04 11:50 |
|
Нямам спомени
Welcome to the real world
|
|
|
Ааааа, "детския" начин е само за добавка понякога .
Ама добре ще е да открехнеш клубарките на твоя, многократния, че силно ме заинтригува
|
|
|
... написах един текст, който може би отговаря на някои от въпросите ти, но след внимателен размисъл реших, че не му е тук мястото и не под тази форма :) Всъщност самата болка е остатъчна, но въпреки това усетих дискомфорт да се ”разлистя” по този начин.
Във всеки случай искам да ти благодаря за темата, която ми постави много въпроси и ми даде посоки за размисъл и анализ, макар и далеч от първоначалното съдържание :)
Искрено се зарадвах на комплимента за стиховете.
... душата ми, тая прекрасна паянтова лудница... - Мирела Иванова
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Niamh () |
Публикувано | 12.10.04 14:56 |
|
Значи, малко ме е срам, но ще пиша, май има ефект самопризнанието Ами бях малко самотно дете, но много диво, от вода ме беше страх, но от височини - никога. Катерила съм се на всичко и съм скачала от всичко. Става дума за катерене нагоре - по дърво, въже, всичко, за което се сетиш. Докато се катеря, когато вече става трудно, усещах едно такова чувство, хем че не мога повече, хем приятно. В последствие го доразвих, но винаги финала беше разочароващ...въпреки че беше доста емоционален де Нямала съм и представа какво ми 'липсва'
Сигурна съм, че родителите ми не са разбирали. Имаше и един друг прериод, в който с братовчедка ми започнахме да се целуваме и т.н., спяхме на едно легло през ваканциите на село, но дори през деня обичахме да се усамотяваме. Виж за това вероятно са подозирали, но не и за другото.
А ме потиснаха в пубертета. И аз не знам как точно се започна, но от едно щастливо и самостоятелно дете, с техните намеци, че 'съм мислела само за любов' и скрития подсмисъл на думите, който аз долавях, а съм била някъде 5-6 клас, изведнъж се промених и станах още по-затворена и потайна - оттогава се стараех да скривам почти всичките си емоции от тях. И така до по-късно.
С повдигането на тази тема се замислих върху нещо. Установих, че явно от малка имам силно развита сексуалност, но по-късно така съм я потиснала, че първите ми няколко години на сексуален живот не можех да се отпусна, срамувах се от другия човек. Започнах много ентусиазирано откъм доставяне на удоволствие, но към своето собствено бях много скована, минаха месеци, докато се престраша да водя движенията, така че на мен да ми доставят удоволствие. Около 1 година достигах оргазъм само орално/или мастурбация, а още няколко изобщо достигах само клиторен оргазъм. Мнението ми в момента категорично е, че всичко това се дължеше на насадените ми предразсъдъци и срам, някои от които допреди 3-4 години все още имах.
Също ще добавя, че първия ми сексуален контакт беше без презерватив и аз, 17 годишна, веднаха отидох на гинеколог, колежка на майка ми ме видяла, след около месец бях изправена на кръстосан разпит в къщи. Такива работи...
Едва ли съм написала нещо прекалено изненадващо, аз за себе си си обяснявам нещата. Все пак може да е от полза на някого да си 'вземе бележка'. Родителите ми много рядко ми казваха нещо открито, с думи, но сякаш изражението в очите им беше по-укорително от думи. Постоянно ми приписваха разни пороци, като например бях в 5ти клас и баща ми заяви, че тъй като ме гледал, съм щяла един ден да пропуша цигари. Много ми беше гадно от тази реплика. Никога не съм пушила цигари до днес.
Майка ми сега си осъзнава част от грешките, при нея проблема е, че е имала много възрастни родители, родена от баба ми на 42, дядо ми е бил по-възрастен и е получила много старомодно възпитание. За баща ми няма да говоря. Абсолютен прикрит сексист
Why is the measure of love...loss?
|
|
|
Нямам спомен за началото , но пък си спомням кога разбрах как ставали нещата между мъжете и жените ! На историята със щъркела никога не съм имал вяра
Аз може би съм го правил когато съм бил 4 клас . Но в 5 определено го правех .
"Мъжа и жената интимно " е голяма книга и както виждам се е радвала на заслужен успех
Прочетох я в 5 клас и ми бе много смешно когато един ден когато бях на 18 може би , майка ми цъфна и ми я хвърли на леглото с препоръка да я прочета Горката ми майка !
С брат ми се спукахме от хилеж на наивността и вярата и в моята невинност !
В УЧИЛИЩЕТО НА ЖИВОТА НЯМА ПОЧИВЕН ДЕН !
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Sag (divine sinner) |
Публикувано | 13.10.04 23:11 |
|
Ааа, защо да се хвалим?
Аз също го правя от малък, много преди да имам сперма. Бях леко изненадан първия път, спомням си че беше много досадно, защото не можеш да го правиш толкова често и навсякъде където ти се прииска :-)
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
XищниK (Силен) |
Публикувано | 13.10.04 23:20 |
|
"Моля те, разкажи за твоите детски перверзии"
Оххх не ми се говори, но виждам темата най отгоре, пък и аз съм без задръжки така че накратко ще ти кажа на 4-5годинки спах за първи път с момче и момиче в едно легло..............накратко .........обърках дупето и си го търках и поставях в грешното дупе.
После 2 седмици не ме пускаха на подготвителна или каквото му се вика това.
Никак не се гордея с това и май досега на никой не съм го казвал или само на 1човек.
НеподвластеН
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: Лилит]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 15.10.04 09:44 |
|
Да, предразполагам към откровения. А на живо съм още по-убедителна.
Но ако знаеш как се е стигнало до там... създала съм си противодействие на срамежливостта, от която страдам дори и сега.
Обичам хората, искам да разговарям с тях, но ми е неудобно от непознати, главно заради несигурността дали ще ме харесат, дали няма да ми се присмеят и все такива неща. Постепенно съм стигнала до извода, че по-добре да си кажа и покажа всичко както е предварително, за да избегна периода на несигурност, а това вече свежда отношенията ми с хората до черно и бяло, тоест, или ме харесват, или не. И не губя време в шикалкавене. Пък и мразя лъжата, моят подход ме поставя винаги он топ, защото, разкривайки се "безсрамно", запазвам правото дали ще продължа отношенията в зависимост от реакцията на другите. Пък и шокът обикновено ми е много смешен. Просто хората не очакват такова нещо. Но, след първоначалния стрес, така се отпускат. Друго нещо, освен окритостта, не съдя хората, и те се чувстват добре с мен, защото виждат, че не е необходимо да се преструват.
И аз ценя искреността повече от всичко друго.
И вярвам, че с всички недостатъци човек може да се справи, само да няма ЛЪЖА!
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Заинтригува ме
[re: Lana_6]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 15.10.04 09:50 |
|
Ами това ще означава да опиша точно и подробно как мастурбирам.
Хм... някой ден може и да го направя, но сега все още ме е срам...
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: Sag]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 15.10.04 10:14 |
|
Не да се хвалим, напротив.
За мен е голяма крачка да споделя за това, след толкова години криене и неведение. По-скоро да ни олекне, да разберем, че не сме ненормални.
И най-вече да знаем, като настоящи и бъдещи родители, за какво става въпрос, за да не страдат децата ни, както са страдали някои от нас.
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: XищниK]
|
|
Автор |
oтвopeнa (open-minded) |
Публикувано | 15.10.04 10:24 |
|
Ти уби рибата!
Благодаря ти, че го сподели с нас!
Истината боли един миг,
лъжата - много по-дълго...
|
|
|
Само аз ли се изплъзнах да не кажа какви съм ги правила?
Предполагам, че везните се накланят натам ... май съм свръх-срамежлива за някои неща
Като съвсем малка не помня да съм мастурбирала, но на 9-10 годинки се заключвах в стаята на село с една платняна играчка ... Чушчо ... и се търках с него. Приятно беше, макар че за оргазъм не може да се говори ...
Като бях на 13-14 получих първия си оргазъм докато се търкахме и целувахме със сестра ми. Ето, това беше ужасното нещо, което не казах в темата "Кое е най-перверзното нещо, което сте правили ... Нали не е толкова страшно?
Редактирано от Иryaнa на 15.10.04 11:05.
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
Sag (divine sinner) |
Публикувано | 15.10.04 11:20 |
|
По странен начин възприемаш нещата. Аз никога не съм се смятал за ненормален. Пък това беше още по време на комунизма.
Разбира се, не съм го афиширал и се надявам родителите ми да не са ме усещали :-)
|
|
|
Пазиш ли си го въпросния Чушчо ? хехехехеххехехе ( името му е супер )
В УЧИЛИЩЕТО НА ЖИВОТА НЯМА ПОЧИВЕН ДЕН !
|
|
|
Виждаш ли защо не искам да споделям ... Взимаш ме на подбив
А той си беше точно чушка ... не съм го кръстила така заради начина, по който го употребявах
Не го пазя ... за какво ми е? Сега си имам Бръмчо
"Хванеш ли ги за топките, умовете и сърцата им ще те последват" - Мърфи
|
|
|
Не те вземам на подбив бе ! Ееееееее ! И ти пък ! Ами аз само шегичка ! Нали всички сме били деца ?!
В УЧИЛИЩЕТО НА ЖИВОТА НЯМА ПОЧИВЕН ДЕН !
|
|
|
Сега се замислям за нещо ! Ами ние момчетата сме ощетени откъм играчки Не е честно така ! Ти си си имала тогава Чушчо за приятел , а аз си нямах нищо ! Смятам , че е време производителите на играчки да се замислят по този въпрос !
В УЧИЛИЩЕТО НА ЖИВОТА НЯМА ПОЧИВЕН ДЕН !
|
|
|
Еееее .... горкичкия! (цунки)
"Хванеш ли ги за топките, умовете и сърцата им ще те последват" - Мърфи
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
trf (непознат) |
Публикувано | 14.06.05 15:52 |
|
И аз мастурбирам от дете, от 5-6 годишен. Нещо повече събирахме се с приятели, гледахме порно и всеки си мастурбираше Не се смейте! Но тези момчета ми останаха най-добрите приятели и сега се смеем на това! Според мен няма нищо странно в детската мастурбация, така че Родители, не се притеснявайте! Секса е полезен!
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
svobodna (no nelegalna) |
Публикувано | 14.06.05 16:25 |
|
И аз от 5-6 и майка ми се караше, тръшкаше, ревеше и искаше да ме води на лекар.
Svobodata ne e da mozhesh da pravish, kakvoto iskash, a da iskash da pravish, kakvoto mozhesh
|
|
|
Минути за самореклама.
|
|
|
Та начи и аз като останалите момченца испитвах интерес да видя защо големият ми брат като погледна телевизорът вечерта сменя каналите . Бях някъде на 5-6 годинки ... та една вечер бях сам във стаята си и реших да видя защо брат ми толкова често сменяше каналите като надникна да видя какво гледа та беше порно и аз реших да пробвам " онова нещо" което мъжете правиха на порно филмът.... и обикновенно ми хареса и така до ден днешен редовно си масторбирам и до сега неса ме хващали да ...... та няма нищо лошо във това.. но несъм много съгласен с това че всичко което ди доставя удоволствие не е лошо но това е дуга тема ... исках да кажа за наркотиците аз сам се пак на 16 години и както другите съм опитвал 1-2 пъти... достави ми удоволствие но не такова каквото мога сам да си доставям..
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
svobodna (buni duhovete) |
Публикувано | 24.10.05 20:21 |
|
и аз го правя от 9 годишна , но сега по-рядко, отколкото като малка...и сега стигам по-бързо до оргазъм....урагазъм
When I'm good, I'm good, but when I'm bad, I'm better.
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: svobodna]
|
|
Автор |
walia (новак) |
Публикувано | 25.10.05 20:24 |
|
И аз съм от това калъпче! А може ли някоя от клубарките да ми каже дали този начин да си доставят сами удоволствие им пречи на сексуалните контакти с мъжете? В смисъл че сама май се справям по-добре отколкото с мъжа ми, не че не стигам с него до оргазъм , но много често моя начин е по-задоволяващ за мен.Често съм си мислила , че това че го правя от малка и сама , ми пречи да изпитам подобно удоволствие с мъжете, дори си мислех че трябва да престана , за да се науча да изпитвам удоволствие с мъжа ми , но явно не е в мен проблема или е в мен.....
|
|
|
И моите спомени датират от детската градина! Какви ли не ги вършех, най оби4ах с душа, но също с пръсти и разни предмети, а след като изпитах първия си оргазъм не се спирах ве4е, та така и до днес
don't let the sistem get you down!
|
|
|
Явно нещо не спадам към повечето. Не помня да съм мастурбирала като дете. Но знам, че е нормално явление в детска възраст.
Мен лично мъжът ми сега /тогава гадже/ ме научи да го правя, за да се опознавам.
Макар, че има деца, които яхат играчките си , а следобед не спират да яхат ръцете и завивките си нон стоп...не знам, не го намирам за ненормално и най-важното е , че не трябва да им се прави забележка. Прилича ми на мъчение в някои случаи, защото се изпотяват и не могат да общуват с останалите, докато те играят въпросното е заето с тялото си.
Но пак казвам, не трябва да им се кара човек!
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: svobodna]
|
|
Автор |
Brave_bg (антидепресант) |
Публикувано | 26.10.05 15:42 |
|
Присъединявам се към групата на 6 годишните. Вярно плод на случайност беше, но пък още си и бера плодовете ... и помняяяя...всичко помня до детайли.
Coitu(s) - ergo sum!
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
yamaha (непознат
) |
Публикувано | 30.10.07 19:27 |
|
И аз го правя! Но не знам горе-долу за какво става дума!!!... ...Моля те ми кажи!
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
yamaha (непознат
) |
Публикувано | 30.10.07 19:35 |
|
И аз го правя от днес... но много ме е срам!
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: Иryaнa]
|
|
Автор |
MEDUNO (непознат) |
Публикувано | 08.01.09 17:26 |
|
mnogo mie interesno kak 2 ili 5 godi6ni de4ica mastrurbirat,za men tva e normalno no v po golqm stadii na godinite da re4em kam 11 godini nagore no da mi kajete 4e 5 godi6no detence masturbira ne misql 4eee taka
|
|
|
Радвай се и за вас има играчки.
Имам един приятел,който ми се похвали,как се мастюрбира.
С картоф,със син домат,с гъба(за миене на прозорци)-като прави една тясна дупка .
Много ми беше интересно.Има голямо въображение.
|
|
|
Интересно как така мине се немине и изплува някоя петгодишна тема... Как ги намират, що ги вадят...
IN NOMINE PATRIS ET FILII ET SPIRITUS SANCTI
|
|
|
Защо ли пък не?Аз не гледам годината,а да допринеса с нещо за щастието на хората.
Или те са спряли да се мастюрбират от 2009?Не ми се вярва!
|
|
|
мнозинството тук ще отречем, че някога сме мастЮрбирали.
|
|
|
Ба... ще отречем друг път, тук сме ГЗС, а не пансион за благЮродни девици :)
IN NOMINE PATRIS ET FILII ET SPIRITUS SANCTI
П.П. Даже като гледам съм се разписал сред отговарящите още през октомври месец 2005Редактирано от _Brave_ на 15.04.10 15:36.
|
|
|
Имам отговор ! Някой е помастЮрбирал върху клавиатурата си....и така от клавиш на клавиш хоп изровил 5 годишна тема още малко и щеше да докара някоя 7 годишна
Образно казано щеше да измастЮрбира темите до...... ранната детска възраст на клуба
...а животът е тук и сега ... тялото иска присъствие .... мозъка споделяне....
|
|
|
НЕ мастЮрбирам.
Виж, самозадоволявам и пр. правя.
Ташак де, айде сега.
|
|
|
Има и положителна страна. Видях много любими никове, които отдавна се загубиха.
IN NOMINE PATRIS ET FILII ET SPIRITUS SANCTI
|
|
|
Според мен,трябва да се поддържа темата .
Преди 20 години ми попадна една книга в която автора описваше с най-голяма подробност изкуството си.Беше доста изчерпателна.
Ако я открия някога ще споделя.
Нищо детско не ми е чуждо.Редактирано от princesse_azur на 15.04.10 22:32.
|
|
|
..... еееех спомени
|
|
Тема
|
Re: Детската мастурбация
[re: oтвopeнa]
|
|
Автор |
fnif (непознат
) |
Публикувано | 19.09.10 20:45 |
|
Да, децата могат да имат сексуални преживявания още от най-ранна възраст, особено ако възрастните им помагат в това направление.
Например медсестри, лекари и др., които "разбират"...
Навремето нямаше електронни термометри, и дори детски термометри за тяло. Температурата на малките деца се мереше или в ануса, или в слабинната гънка. За по-точно, пък и за да не падне и се счупи термометъра и се излее живака, ако на детето се мери температурата под мишницата. Тъй като количеството на живака в резервоарчето на термометъра беше доста голямо, то за точното и правилно измерване на температурата беше необходимо термометърът да престои в слабинната гънка на детето поне 20 минути. При това, както при момченцата, така и при момиченцата настъпваше полова възбуда. Тежко му и горко на детето, ако някое се опита да се самозадоволи след половата възбуда - медсестрата му дърпаше ушите или просто го шамаросваше. Защото самозадоволяването бил вреден навик. Ако я попитат как ще стане забелването при момченцата, тя без замисляне отговаряше, че това става от специалист, и ако е необходимо се прилага обрязване. Ако при някое дете се появеше около и по-висока от 37 градуса температура - първата мярка беше укрепване на имунитета с мускулна инжекция гама-глобулин. . .
|
|
|
Точно щях да напиша колко задръстена се чувствам, защото за пръв път мастурбирах на 13 и изведнъж се сетих за един случай, когато бях много малка как си слагах в гащите едни топчета и си играех и веднъж се стреснах, защото видях, че прабаба ми ме гледа през процепа на вратата. Горката жена, сигурно се е чудела какво да направи, но си спомням ясно шокираната й физиономия.
|
|
|
Това още веднъж показва че на децата нищо човешко не им е чуждо.
ПП: Като станем баби и дядовци с какво ли ще ни шокират?
|
|