НУКК /Италианския лицей/ в Горна баня - мнения, подготовка, изпити - 4

  • 44 157
  • 523
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 140
Моето дете категорично отрича срички, а досега винаги е имало две задачи по български(една със срички и една със звуци). По математика също обикновено са две. Сети се, че е имало още една задача за памет. Явно наистина са били две. За разделяне на пространството е сигурна, защото го упражнявахме до последно и едва ли ще го обърка, но чудното за мен е как ще дадат разделяне на четири. Това е като за детската градина. Каза, че било на четири с пеперуди, но имало и детелини. Тя теглила чертите през детелините и аз се “възмутих”, но тя каза, че се е водила по образеца и там линиите минавали и през детелините. За мен е много странно това… хаха като чета, всяко дете май е имало различни задачи 😂

# 496
  • София
  • Мнения: 146
Тази година никой нищо не пише за приема в Детската градина а днес беше изпита, но ще дам “моите пет стотинки по темата”, пък ако някой друг за детската градина чете тук и иска, нека сподели Simple Smile
Започвам с това, с което и моят син започна: че задачите не са били подобни на тези, които сме решавали (Крокотак, книжките на Надя Симеонова), били (уж) по-лесни.
- Лабиринт раче да стигне до раковинката - имало е задънен изход също, в който е влязъл 🙄
- Накарали са го да нарисува кръгче
- Да отлисти една книжка на първата страница и да каже какво има нарисувано там (лъв, ама не бил на първата страница ами на следващата, защото на първата имало само букви и без картинки 🙄)
- да покаже как се скача на един крак (?!)
- да разпознае цветове на фулмастери, които е имало там
Ако се сетим още нещо ще допиша Simple Smile
Впечатление ми направи, че всички дечица около нас влизаха сравнително спокойни и всички излизаха доволни и с усмивка. Явно добре успяват да подходят и да ги предразположат. Казвали са и поощрително “Браво” на задачките.

# 497
  • София
  • Мнения: 595
Тази година никой нищо не пише за приема в Детската градина а днес беше изпита, но ще дам “моите пет стотинки по темата”, пък ако някой друг за детската градина чете тук и иска, нека сподели Simple Smile
Започвам с това, с което и моят син започна: че задачите не са били подобни на тези, които сме решавали (Крокотак, книжките на Надя Симеонова), били (уж) по-лесни.
- Лабиринт раче да стигне до раковинката - имало е задънен изход също, в който е влязъл 🙄
- Накарали са го да нарисува кръгче
- Да отлисти една книжка на първата страница и да каже какво има нарисувано там (лъв, ама не бил на първата страница ами на следващата, защото на първата имало само букви и без картинки 🙄)
- да покаже как се скача на един крак (?!)
- да разпознае цветове на фулмастери, които е имало там
Ако се сетим още нещо ще допиша Simple Smile
Впечатление ми направи, че всички дечица около нас влизаха сравнително спокойни и всички излизаха доволни и с усмивка. Явно добре успяват да подходят и да ги предразположат. Казвали са и поощрително “Браво” на задачките.

Много благодаря за информацията! Моят син го питах какво са го карали да прави, но той не пожела да отговори. Не се е справил, защото не е искал и ми го каза с усмивка. Било го срам. Не съм очаквала, че ще ги питат чак толкова лесни неща. Пожелавам ви успех 😊

# 498
  • Мнения: 864
Много благодаря за информацията! Моите отказаха да кажат каквото и да е, така че сега ще ги поразпитам:)

# 499
  • Мнения: 51
Тази година никой нищо не пише за приема в Детската градина а днес беше изпита, но ще дам “моите пет стотинки по темата”, пък ако някой друг за детската градина чете тук и иска, нека сподели Simple Smile
Започвам с това, с което и моят син започна: че задачите не са били подобни на тези, които сме решавали (Крокотак, книжките на Надя Симеонова), били (уж) по-лесни.
- Лабиринт раче да стигне до раковинката - имало е задънен изход също, в който е влязъл 🙄
- Накарали са го да нарисува кръгче
- Да отлисти една книжка на първата страница и да каже какво има нарисувано там (лъв, ама не бил на първата страница ами на следващата, защото на първата имало само букви и без картинки 🙄)
- да покаже как се скача на един крак (?!)
- да разпознае цветове на фулмастери, които е имало там
Ако се сетим още нещо ще допиша Simple Smile
Впечатление ми направи, че всички дечица около нас влизаха сравнително спокойни и всички излизаха доволни и с усмивка. Явно добре успяват да подходят и да ги предразположат. Казвали са и поощрително “Браво” на задачките.

Много благодаря за информацията! Моят син го питах какво са го карали да прави, но той не пожела да отговори. Не се е справил, защото не е искал и ми го каза с усмивка. Било го срам. Не съм очаквала, че ще ги питат чак толкова лесни неща. Пожелавам ви успех 😊

Много благодаря зя споделената информация, и на по-малсото ми дете му предстои кавдидатстване в градинята до година 😊, лабиринта с пръстче или химикалка го проследяват?

# 500
  • София
  • Мнения: 146
С химикалка работят.
Опитвам да изкопча информация за още задачки, защото съм сигурна че и друго е имало, но не си спомня (или не иска да разкаже). За запомняне нямало, за свързване нямало, за зачертаване на излишно нямало… С букви и звуци, броене също не… 🙄

# 501
  • Мнения: 864
Аз, честно казано, не разбирам какви умения показват тези задачи. Освен лабиринта и кръгчето, другите ми се струват малко абсурдни. Предни години са били някакви неща за логика, обща култура и въпреки, че са били трудни и малко деца биха се справили, все пак разбирам защо са давали такива. Сега съм в недоумение. Или не можем да разберем какви са били задачите в действителност.

# 502
  • София
  • Мнения: 146
Е, това е през призмата на четиригодишно дете все пак… Има няколко неясноти за мен, които поставят под въпрос каква точно е била задачата. За лъва бил си казал и че е хищник, но като го питах те ли са го попитали това, каза че просто си го е казал… Питах и какво е правил лъва - подскачал бил, но (уж) не са го питали за това. Мислех че и подскачането на едно краче е било свързано с това да покаже ляво-дясно, но не било това. Всъщност доста назад в предишни теми съм срещала, че е имало случай изпитващата да придружи дете до тоалетна за да види дали се справяло съвсем само, та не ме учудва… А и за фулмастрите сподели, че се били търкаляли по масата и падали долу, той ги бил вдигнал, та казал и че топчетата и кръглите неща като цяло се търкалят, такива (неясни) работи. Според мен е имало постоянно някакви подобни въпроси.

Последна редакция: вт, 23 апр 2024, 10:08 от BlaCk RoSe

# 503
  • Мнения: 140
Малкото ми дете догодина ще кандидатства. Голямото ми, обаче беше малко под чертата. Не беше отговорило на въпроси свързани със семейството. Разпитват ги как се казват като очакват да чуят трите имена, къде живеят, на колко години са, мама и тати какво работят и как се казват. Аз не я бях подготвила за всички тези неща, защото винаги ми е било смешно дете като тръгне да рецитира неща, които не разбира и осъзнава. Явно, обаче е признак за развитие и се дават точки. Не всички идват от задачите. Скачането на един крак също е знаково за определени неща. В Германия караха 5-годишно да ходи назад и да рисува емотикони като го тестваха за готовност за училище(там тръгват на 6). Успех на всички!

# 504
  • Мнения: 118
Дъщеря ми кандидатства за ДГ преди 5 години и тогава бях чела и аз Имена, адрес, професии... Цветове, форми, животни, лабиринти. При нея тази подготовка минаваше доста лесно, тя винаги го е приемала като нещо интересно.
След изпита излезе от стаята с изпитващата психоложка, усмихната до ушите. И без да съм я питала тя каза: Мамо, справих се много добре!
Погледнах психоложката, защото представа си нямам какво се е случвало в стаята и тя ми потвърди, че не ме лъже детето, справила се е добре.
Питах я дали са я питали за името, а тя ми каза, че не, те са го знаели, нали са я повикали по име да влезе Simple Smile Падам с това дете от смях.
Но да, имаха лабиринтче, някакви цветни фигурки, мече, на което трябваше да сложат частите на тялото и честно казано не си спомням още какво. Но нещата, които питат са с обща рамка, но е различно за всяко дете. И всичко има значение, дори да ни изглежда като странно. Скачането на 1 крак също

# 505
  • Мнения: 288
С химикалка работят.
Опитвам да изкопча информация за още задачки, защото съм сигурна че и друго е имало, но не си спомня (или не иска да разкаже). За запомняне нямало, за свързване нямало, за зачертаване на излишно нямало… С букви и звуци, броене също не… 🙄

Благодаря за споделената информация! Ние мислим догодина да се пробваме за ДГ, дано имаме шанс, нашият младеж ще има навършени три годинки за кандидатстването и навършени четири за приема септември. Flowers Four Leaf Clover

# 506
  • Мнения: 2
Задачата за разделяне на пространството с какво условие е била, че нещо не можем да се ориентираме ?

# 507
  • Мнения: 30
По думи на нашето дете да се раздели на четири части пространството и във всяка част да има еднакъв брой калинки и детелини. Т.е. с две черти, които се пресичат

Задачата за разделяне на пространството с какво условие е била, че нещо не можем да се ориентираме ?

# 508
  • Мнения: 2
Объркването е защото по думите на нашето дете на образеца имало три линии

# 509
  • Мнения: 140
Моето дете казва, че на образеца линиите минавали върху детелините. Убедена е, че е така🤷🏻♀Тя също минала през някои детелини. Според нея били за украса 😂

Общи условия

Активация на акаунт