Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 41 402
  • 967
  •   1
Отговори
# 900
  • Мнения: 163
Отново мъка с expressone, миналата година ходих да взимам пратка от техен офис. Вчера получавам съобщение, пратката ми този път е в другия край на града, в изключително неудобен офис (трябва да пътувам 2 часа за да го стигна)
има ли въобще начин вече да се свърже с тях човек и да я пренасочат, или директно да опитвам с ali-то dispute (не ми се искаше, тъй като продавача все пак е изпратил пратката, вината е изцяло на Express one и тъпотиите им )

# 901
  • Мнения: 2 391
Отново мъка с expressone, миналата година ходих да взимам пратка от техен офис. Вчера получавам съобщение, пратката ми този път е в другия край на града, в изключително неудобен офис (трябва да пътувам 2 часа за да го стигна)
има ли въобще начин вече да се свърже с тях човек и да я пренасочат, или директно да опитвам с ali-то dispute (не ми се искаше, тъй като продавача все пак е изпратил пратката, вината е изцяло на Express one и тъпотиите им )
опитайте контактната форма на сайта https://expressone.bg/contacts бутона запитване.

С какво пристигат пратки, започващи с номер LP? Бг пощи? Спиди? Еконт? Любимите ми Експресуан?
LP са вътрешните за Китай. Появява се втори номер и по него се гадае къде ще пристигне.

# 902
  • Бургас
  • Мнения: 1 700
Любимите ми Експресуан?
вече това са вътрешни само за чойс
---------------------------------------------------------------------
вече сайта има 2 колички една за чойс и друга за останалите - преди като бе 1 количка, ако си харесаш неща за 8 долара от чойс и 8 от другите то те се обединяваха, защото са над 10 долара
сега 8 от едни и 8 от други не се обединяват - ако искаш и другите да се следят си доплащаш - номер да те накарат да поръчаш и други неща - търговия

Последна редакция: вт, 23 апр 2024, 17:44 от musicdoubl3

# 903
  • Мнения: 9 487
Здравейте,
много отдавна не ми се беше налагало да отварям диспут и съм позабравила как стоят нещата.

Поръчах техника от сайта, но копчето за включване/изключване се развали още първия ден.
Отворих диспут като прикачих снимки. От Алиекспрес заявиха, че не е достатъчно основание и искат видео как копчето не работи.
Пуснах видео и сега ми предлагат два варианта - да приема половината от сумата или да изпратя продукта обратно и да ми върнат цялата сума.
Ако не се съглася на нито едно от предложенията, какво се случва?

# 904
  • Мнения: 2 900
вече това са вътрешни само
Да, обединили са ми всички пратки. Тракинг номера вече е само цифри, което ще рече, че ще се мъча с Експресуан.
Няма ли начин да пишем на Алиекспрес, че не сме доволни от тази куриерска фирма и да не работят с нея?

# 905
  • Мнения: 2 391
вече това са вътрешни само
Да, обединили са ми всички пратки. Тракинг номера вече е само цифри, което ще рече, че ще се мъча с Експресуан.
Няма ли начин да пишем на Алиекспрес, че не сме доволни от тази куриерска фирма и да не работят с нея?
Уви не всички са разочаровани. Има отзиви по места където работи и явно работи на достатъчно места за да не се отказват Али.

# 906
  • София
  • Мнения: 1 623
Имам две пратки, които така и не дойдоха, на вас случвало ли се е?

# 907
  • Варна
  • Мнения: 208
Здравейте,
много отдавна не ми се беше налагало да отварям диспут и съм позабравила как стоят нещата.

Поръчах техника от сайта, но копчето за включване/изключване се развали още първия ден.
Отворих диспут като прикачих снимки. От Алиекспрес заявиха, че не е достатъчно основание и искат видео как копчето не работи.
Пуснах видео и сега ми предлагат два варианта - да приема половината от сумата или да изпратя продукта обратно и да ми върнат цялата сума.
Ако не се съглася на нито едно от предложенията, какво се случва?
Има копче за обжалване в повечето такива ситуации - appeal ще доведе до ново разглеждане на случая. Ако го няма и не направите избор нищо хубаво няма да стане или алиекспрес ще избере вариант вместо вас или без решение ще останете.

# 908
  • Мнения: 6 919
Здравейте,
много отдавна не ми се беше налагало да отварям диспут и съм позабравила как стоят нещата.

Поръчах техника от сайта, но копчето за включване/изключване се развали още първия ден.
Отворих диспут като прикачих снимки. От Алиекспрес заявиха, че не е достатъчно основание и искат видео как копчето не работи.
Пуснах видео и сега ми предлагат два варианта - да приема половината от сумата или да изпратя продукта обратно и да ми върнат цялата сума.
Ако не се съглася на нито едно от предложенията, какво се случва?
Това копче не може ли да се ремонтира, а ти да приемеш половината сума? За изпращане обратно ще трябва да се изръсиш кой знае колко, не е сигурно дали ще пристигне, абе изобщо разправия. А ако копчето не е нещо екзотично сигурно подмяната му ще е малък разход. И сигурна ли си, че е от копчето. Можеш ли да снимаш копчето?

# 909
  • Варна
  • Мнения: 284
вече това са вътрешни само
Да, обединили са ми всички пратки. Тракинг номера вече е само цифри, което ще рече, че ще се мъча с Експресуан.
Няма ли начин да пишем на Алиекспрес, че не сме доволни от тази куриерска фирма и да не работят с нея?

Моите пратки най-бързо пристигат точно с Експрес уан - макс. до 3 седмици. И във Варна им е много добра организацията. Единствено, че скоро откриха нова точка за доставка и аз съм между старата и новата, та 2 пъти ми доставяха на новия адрес.

# 910
  • Мнения: 2 900
Не знам. Смятах да си поръчвам и дрон от Алито, но май ще се откажа. По добре да го платя тройно от някой интернет магазин в България, но аз да си избера куриерската фирма която да ми го достави.

# 911
  • Мнения: 1 761
Здравейте,
С Български пощи ли връщате пратки на Алиекспрес до Китай?
Или с някой друг оператор?

# 912
  • Варна
  • Мнения: 208
Винаги е лоша идея да се връща до Китай стока. Аз никога не съм го и обмислял за да гледам цени. Винаги практиката ми е първо да прочета в цялост какво поръчвам и второ когато пристигне, и установя проблем договарям само колко да е обезщетението ми. Никога дали да върна стоката. Ако пристигне нещо с проблем но използваемо или поправимо то има стойност. Или го продавам или го ползвам. Ако е непоправимо или неизползваемо искам пълно обезщетение. Ако вече е спряло да ми трябва поръчаното нещо, го продавам без да се оплаквам.

# 913
  • Мнения: 1 761
Дори не съм си и помисляла да връщам до момента, в който им писах, че има двойно плащане за едни и същи артикули, а при тях дни наред седеше "неплатено".
Изрично говорихме, писахме, брисахме, че ще ми върнат дублираното плащане, но те не го върнаха, а изпратиха артикулите от всеки по 2.
Аз нямам нужда от тези дублирани стоки. Какво да ги правя? Няма да ги пускам в olx или базара, я...

Винаги е лоша идея да се връща до Китай стока. Аз никога не съм го и обмислял за да гледам цени. Винаги практиката ми е първо да прочета в цялост какво поръчвам и второ когато пристигне, и установя проблем договарям само колко да е обезщетението ми. Никога дали да върна стоката. Ако пристигне нещо с проблем но използваемо или поправимо то има стойност. Или го продавам или го ползвам. Ако е непоправимо или неизползваемо искам пълно обезщетение. Ако вече е спряло да ми трябва поръчаното нещо, го продавам без да се оплаквам.

# 914
  • Варна
  • Мнения: 284
Аз връщах веднаж телефон преди 10 г. Тогава имаше само БП. Препоръчаната пратка (с проследяващ номер) беше около 25 лв.

Общи условия

Активация на акаунт