Измамата 5 години гаранция

  • 2 611
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, замисляли ли сте се колко е трудоемко, ненужно объркано и почти невъзможно да си регистрирате домакинските уреди за така рекламираната напоследък 5 години гаранция, като аз лично имах проблем (от тяхна страна) за регистриране на кухненски уреди към Bosh i Gorenje.

# 1
  • София
  • Мнения: 16 111
Не съм забелязала. Регистрирах  пералня Бошка от първия опит.
Следвах стъпките в сайта, обяснено е разбираемо.
Не съм компютърен гений, а жена на средна възраст.

# 2
  • Мнения: 402
Ако не можете през сайта има телефон на сервиза. Аз не се оправих в сайта им , имахме 3 техни уреда и господинът , който стоеше от другата страна на телефона регистрира всичко за 5 мин. Аз само му продиктувах номерата и записах съответните номера на регистрации в/у всяка гаранционна карта . Много бързо стана всичко , обадете им се и всичко ще бъде наред.

# 3
  • Бургас
  • Мнения: 172
Здравейте ! Тези 5 години гаранция са по-скоро рекламни отколкото реални.Купихме на майка печка Beko за около 800 лв и една от причините да изберем тази марка беше именно 5 годишната гаранция. След няколко месеца се появи пукнатина на стъклокерамичния плот и то при положение,че майка живее сама и не използва често котлоните. Дойде фирмен  техник и се започна с предположения- сигурно сте изпуснали нещо , може би сте рязали с нож върху плота и други подобни глупости. После обяснил,че плота е една от най-скъпите части на печката, струва колкото половин печка и едва ли ще и приемат рекламацията. Явно за една голяма фирма като Beko е непосилно финансово да си замени дефектния плот. Чудя се какво трябва да се случи,  за да не търсят вина в  клиентите си и реално да се възползваш от гаранцията. Исках да се оплача в сайта на производителя, но не можах във формата за контакти, чрез имейл да изпратя писмо.Така, че не се подвеждайте да купувате уреди с голяма гаранция, която явно важи само за незначителни по стойност повреди и то само при случай, че не могат да прехвърлят вината върху потребителя.

Последна редакция: сб, 04 авг 2018, 15:46 от eli_q

# 4
  • Мнения: 402
Гаранция за спукано нещо или счупено никоя фирма / производител не дава. Гаранциите са по техническата част. Ако си вземете телефон ,излезене от магазина и му спукате дисплея , той реално е в гаранция още ,ще ви го заменят ли ? Не ! Аз съм изпудкала телефон в гаранция във вода,ами не са ми виновни те ,че аз съм го повредила. Възможно е маъка ви да не е изпускала нищо ,а котлона да не е монтиран правилно и от там да се е получила пукнатината. Това мажеше да се случи и с марки като AEG  и Bosh,без да са дали толкова дълга гаранция.

Общи условия

Активация на акаунт