Има ли за какво да се ядосвам

  • 4 945
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 153
Ужас сега не мога да спя спокойна ooooh!
За съжаление в Търново нямаме Технополис,а само Техномаркет и Денси(ама те малко ми се струват изостанали или поне с такова впечатление останах)
Писна ми от нямане на магазини и Метро си нямаме и Мосю Бриколаж нямаме  #Cussing out

# 16
  • София
  • Мнения: 3 421
еее 24 часа да чакаш  newsm78
ами нали ако има до 3 дни дефект ти го сменят, а ако е сле д3 дни - в сервиза?или това не нажи за хладилниците?
Това пък изобщо не са ми го споменавали Confused

Съмнявам се, че някой ще го каже. На нас също не ни казаха и разбрахме по-късно от приятели, добре, че поне не сме имали проблеми, но от тогава си имам едно на ум.
Споко по-вероятно е да нямате проблеми.

# 17
  • Мнения: 1 153
Дали да не отида още днес и да питам Rolling Eyes

# 18
  • София
  • Мнения: 2 901
Ако го оставите известно време в изправено положение без да го включвате, няма да имате проблеми - сега 6, 12, 24 или 48 часа - не знам, но не са 48 в никакъв случай!

Практиката на такива доставчици е да ти го стоварят до входа и дим да ги няма и то след като си се подписал надлежно, че си го получил в изправен вид. Не знам, как могат да искат да го преглеждаш долу, при условие че му разваляш транспортната опаковка, а после и още разнасяне му се пише на хладилника... Практики!!!

А вдлъбнатото... сега дори не можеш да докажеш, че те са го направили...

Пише се стиропор, а не студеопор.  Wink

# 19
  • Мнения: 1 153


Пише се стиропор, а не студеопор.  Wink
[/quote]
Леле така ли съм го написала ooooh!
За вдлъбнатото може и да си затворя очите не е толкова голямо и не се вижда,защото не е централно,но ме е страх да не се окаже нещо развален

# 20
  • Мнения: 4 053
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug

# 21
  • Мнения: 1 153
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug
Ох да ooooh!,вече се паникьосах ooooh! Tiredкротвам Rolling Eyes Grinning

# 22
  • Мнения: 4 053
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug
Ох да ooooh!,вече се паникьосах ooooh! Tiredкротвам Rolling Eyes Grinning

айде,да черпиш по една виртуална бира

# 23
  • Мнения: 3 576
Оф, и нашия хладилник го надраскаха хамалите при качването, много ме беше яд, но поне е на долната врата и не си личи много.
Щом не е на централно място да не ти пука, само гледай да проработи Wink

# 24
  • Мнения: 1 153
ама нали има гаранция newsm78
стига си се шашкала Hug
Ох да ooooh!,вече се паникьосах ooooh! Tiredкротвам Rolling Eyes Grinning

айде,да черпиш по една виртуална бира
smile3521 за всички  beer cheers или  Wine Glass newsm24

# 25
  • Мнения: 4 053
хайде, със здраве да го ползвате newsm24

# 26
  • Мнения: 1 172
Изправен го докараха.
 
Конкретно за случая ти - Имаш срок, в който да направиш рекламация - 3 дни и да ти го сменят с друг. А ако си сигурна, че е неправилно транспортиран, просто не трябва да даваш онази част от фактурата, която момчето трябва да получи при доставката и не приемаш стоката. После се оплакваш в магазина, както си му е реда.
Иначе момчето е право - транспортни щети важат само до там, докъдето той ти го транспортира. В противен случай може да го изпуснете по стълбите или да го ожулите докато го вкарвате тук и там - те не могат да носят отговорност и за това, нали?

# 27
  • Мнения: 1 153
Изправен го докараха.
 
Конкретно за случая ти - Имаш срок, в който да направиш рекламация - 3 дни и да ти го сменят с друг. А ако си сигурна, че е неправилно транспортиран, просто не трябва да даваш онази част от фактурата, която момчето трябва да получи при доставката и не приемаш стоката. После се оплакваш в магазина, както си му е реда.
Иначе момчето е право - транспортни щети важат само до там, докъдето той ти го транспортира. В противен случай може да го изпуснете по стълбите или да го ожулите докато го вкарвате тук и там - те не могат да носят отговорност и за това, нали?
Да права си ,че ако го изтърват нямам право да изисквам да ме обезщитят,а аз го помолих да се качи с нас ,за да присъства и на по-нататъшното транспортирване и ако го бяха ударили някъде,докато го качват нямаше да го обвинявам за евентуални щети,но кактто и да е,а това което подписах ми се стори,че е за това ,че е доставен,не се зачетох много,пак моя грешка ooooh! и не ми хрумна да не му го подписвам и да се оплача после ooooh!

# 28
  • Мнения: 1 172
Малко off:
Когато избирахме нашия хладилник (не помня вече от тохнополис или от техномаркет беше) накарах продавачите там да го разопаковат тотално преди да го заделят за доставка. Опаковаха и разопаковаха 2 броя, на които намирах кусури (вярно дребни, но съществуващи!) и чак третия одобрих и него ми опаковаха за доставка. Хич не съм се вълнувала от това какво ще си помислят те за мен (макар че то си личеше - сумтяха и мъкнаха навън-навътре из склада и явно за тях бях поредната претенциозна пикла, дето им губи времето). Според мен пък, на тях това им е работата, и не аз съм виновна, че хладилниците им имат транспортни дефекти

Ифа, той просто няма право да подпише горе - това е проблема, а не че не иска. Имало е случаи, в които плащам на същия такъв човек допълнително ("на ръка", не по процедура установена от магазина), за да ми качи уред до горе и пак за щети подписваме долу - до там законно носят отговорност (щетите се поемат от магазина). Оттам нататък са лични уговорки.
Дано нямате проблеми и си го ползвате със здраве Simple Smile

# 29
  • Мнения: 1 153
И на мен ми го разпечатаха в магазина,за да си го огледам и аз му дръпнах обстоен преглед,е аз не се сърдя на момчето ,нито пък се карах с него ,но ми се струва непрактично да го отварям преди да съм го качила горе в апартамента Rolling Eyesа вън валеше,но както и да е,а и в хода е толкова мръсно  Naughty,че предпочетох да не се отваря,а и после ще е неудобно да се качи без стиропорите да са закрепени с нещо ,за да не се хлъзгат Rolling Eyesно вече се успокоих и сега чакам да мине момента с включването Praynig

Общи условия

Активация на акаунт