CRM платформа, фирма SHCR

  • 12 883
  • 210
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 11
Не мога да разбера защо ни карате да се занимаваме с глупости? Г-н Христо Петров, моля да публикувате товарителницата и нека всеки да провери кога е била пусната от вас! До колкото виждам не е от 25 март. Колегите са ви изпратили товарителница на 4 април. Не знам как сте я пуснали на 25-ти март. Моля публикувайте товарителницата вие, за да не кажете, че нарушаваме дадени правила. Но пуснете така, че номера на товарителницата да се вижда и да може всеки да си го провери. Миналата седмица в петък са събрани всички върнати договори от офиса на еконт. Сега във вторник разбрахме че има 2-3 пратки които по грешка са изпратени в друг офис на еконт. Свързали са се с нас от съответните офиси и сме им обяснили както по телефон така и по електронен път че до 23-ти ще бъдат взети. Тъй като 4-мата души които имат право да приемат пратките са в София за да се занимават с 6 пъти пусната жалба от едно и също лице към  ИП, ИТ, КЗЛД се наложи да изкараме седмицата там вместо да се занимаваме с възникналите проблеми. За това няма кой да ги вземе преди 23-ти. Нека поне въпросното лице (понеже е поствало тук) да има честа да публикува резултата от трите институции, дали сме нарушили даден закон, и дали сме измамили някой. Съмнявам се, че ще го направи, понеже когато се окаже, че не е прав, никой няма смелостта да си го признае. Все пак ако реши да го направи, да се съобрази с ЗЗЛД и да закрие местата които са обект на лични данни.
Също така моля г-н Христов, чрез разпечатка, екранна снимка на телефон или каквото прецени, да покаже кога се опитал въобще да се свърже по някакъв начин с нас, посдледната седмица, за да ни информира, че преатката му не е взета и от еконт са му звъняли? Проверил съм и седемте телефона лично (понеже минават през централа и се виждат входно изходните обаждания, дори и да не са приети), както и мейлите на фирмата, също и посочения по горе мой личен мейл, но на нито едно мясно не откривам опит за комуникация с нас. На малкото може да вдигнете телефона и да питате "Абе, к`во стаа", или да драснете един мейл.  Освен мейла ви изпратен минута след поста ви тук.

# 166
  • Мнения: 541
Здравейте, аз също съм от тези които си платиха за сертификат, но от 170лв. До ден днешен не съм получила нищо. На 6.04.2019г. върнах копие от договора, така както се разбрахме и до днес все още сумата не ми е възстановена. Няколко пъти ми се обаждаха от Еконт Стара Зсгора, че никой не е дошъл за пратката. Вчера беше и поредното обаждане. Единствения път когато говорих с представител на фирмата беше преди около 12 дни и от тогава все не мога да се свържа. Обещаха ми , че до 2-3 дни ще платят парите.
Не мога да повярвам как така с лека ръка се доверих.
Чувствам се излъгана и ми е много гадно.

# 167
  • Мнения: 19 726
Е, нищо де. Утре г-н Арсов ще дойде на белия кон и ще те напляска виртуално. Ми така де! Защото 100% го занимаваш с глупости и ще докаже как парите ти те чакат от 2 седмици някъде, пък ти не си ги търсиш. Лошо момиче такова Naughty

# 168
  • Мнения: 14
Моите пари щяха да бъдат възстановени най-късно до 22.04 по банков път. Познайте дали е постъпила някаква сума....

# 169
  • Мнения: 19 726
Има ли клауза във договорите ви за преустановяване на отношения и условия за това? В смисъл, в какъв срок е упоменато, че трябва да ви се върнат парите? И пазите ли писмена кореспонденция с представител на фирмата?

# 170
  • Мнения: 541
За документи и разписки пазя всичко. Но дали е упоменато за такава клауза ще проверя, че не ми е под ръка договора. И какво мога да направя?

# 171
  • Мнения: 19 726
КЗП имат електронна форма за подаване на жалба. Няма как да я пропуснеш на сайта. Оттам попълваш полетата и прикачваш цялата документация, която имаш.


Като гледам почти всички опции отговарят на проблема, който имате. Нито услугата е качествена, нито е изпълнена в срок, нито са ви върнати парите. Хубавото е, че задължително ще отговорят на жалбата и, поне познавайки "двигателя" зад КЗП, ще проверят съвестно за какво иде реч. Успех Hug

# 172
  • Мнения: 541
Благодаря много за отговора. Най вероятно ще се възползвам.
Ще подам жалба където мога.

От Еконт няколко пъти ми звъняха, че не можели да се свържат с фирмата.
Най накрая ми се обади представител на фирмата би ми каза че били предупредили Еконт за забавянето, че тече данъчна проверка и че днес ще вземат пратката.
ПАК ЛЪЖА.
Остана и разходите по куриера да платя.

# 173
  • Мнения: 1
Здравейте,
аз си получих трудовия договор на 24.11 и от тогава чакам въпросния сертификат. Всяка седмица пусках запитвания (като първо се извинявах за нахалството си) кога евентуално да очаквам сертификата и всеки път отговора беше, че обществената поръчка е подновена поради еди какви си причини. И аз всеки път се зареждах с нова доза търпение до момента, в който на поредното си запитване на 27.03 получих следния отговор "Да но не за всички. моля да предоставите три имена и егн за възстановяване на сумата както и удобен офис на еконт." Пратих исканата информация, след няколко дни полух имейл с номер на товарителница, по която трябва да върна трудовия договор с наложен платеж. На 12.04 изпратих договора, от 13.04 пратката е пристигнала в офис на Еконт в Стара Загора и си стои непотърсена. Вече трети ден ми звънят от офиса на Еконт да ми кажат, че не могат да се свържат с получателя и искат да ми върнат пратката.  Сега не стига, че съм заплатила 45лв за сертификат, които така и не получих след 5 месеца чакане, ще трябва да платя и общо 15 лева за куриерски услуги. Скъпи г-н Арсов, разбирам че не ви се занимава с нас дребните душици, но ще ви помоля да бъдете така добри да ни върнете парите.

# 174
  • Мнения: 19 726
След като имате договор, по който не са спазени условията, се оплачете в КЗП. Пет месеца... Наистина нямат срама Shocked

# 175
  • Мнения: 14
Защо се връзвате на глупости от рода "връщане на трудов договор"?!? Нямате такива задължение по закон! Независимо дали става дума за трудов договор или друг вид, едната страна не дължи предоставяне на своя екземпляр от договора на другата. Именно затова се нарича договор, защото е сделка между двама субекта в случая, които са равнопоставени и имат два еднообразни екземпляра. А и по каква причина ви искат ЕГН? Където и да ви изпратят сумата, няма нужда от тази информация.
Институцията към която трябва да де обърнете в случая не е КЗП, а Инспекция по труда или Съд. Вие не сте потребител по този договор, а работник.

# 176
  • Мнения: 19 726
Ами не е точно така. Те имат договор И за изготвяне на сертификат срещу заплащане. Тоест услуга срещу парична сума. Оттам нататък, КЗП ще си поеме и ще прехвърли на други инстанции. Поне в това отношение, експертите им нямат грешка. Защото, нека бъдем реалисти, кой ще тръгне да се занимава със съдилища? С кой точно времеви и финансов ресурс? newsm78

# 177
  • Мнения: 2
Изглежда същата кореспонденция тече и по повод на следната обява: https://bazar.bg/obiava-25139095/rabota-ot-doma-dopalnitelen-ili-osnoven-dohod (същата я имаше и в Jooble)
В този случай ползват логото на Freelancer и имейл: freelancer.eu@abv.bg.
Така и не ми поискаха CV, текстовете, които ми пращат са едно към едно с прочетеното в този форум, само цената на сертификата за пълен достъп до платформата им е 150 лв. Няма Steve, Стефан или друго име, няма и телефон. Ето и част от кореспонденцията ми с тях, която ме накара да се разровя, да прочета целия форум и да се регистрирам, за да ви информирам:
Freelancer
   4 May 2019, 16:12 (2 days ago)      
Здравейте,
имаме партньори както в България така и извън страната.
Обработваме техни документи, рекламни кампании, новинарски платформи и редица други. Предимно работата е в текстообработка, преводи, работа с интернет, изготвяне на всякакви текстове по заявка (статии, есета, ревюта и т.н.), въвеждане на текст от снимки в текстови файл, въвеждане на текст от аудио файлове, както и всякакви други задачи свързани с текстообработка в зависимост от конкретните нужди в момента. Всяка фирма или частно лице определя задачата и цената й според нуждите си. Нашите оператори ви подават задачи в нашата платформа с пълно описание какво, как, къде и до кога трябва да се изпълни. Вие приемате задача от основния панел ако сметнете, че можете да се справите със нея. След като приемете дадена задача те е видима вече единствено и само за вас и получавате оферта за изпълнението и. Пример:
рекламни кампании в facebook - между 10 и 40 лева на задача, като времето за изпълнение което ще трябва да отделите е от 30 до 60 мин.
обработка на документи - 5лв. на документ. За час се обработват около 10
За задачи свързани с чужд език офертите са с 20-30% по високи.
В профила си можете да следите вашите постигнати резултати и какви доходи сте натрупали.
Можете да поискате изплащане на сумата на всеки пети ден в месеца (пример 5,10,15,20,25,30, за февруари предпоследния ден от месеца) ако деня се пада в почивен ден, първия работен ден след него.
Изплащанията на сумите се извършва само по банков път, чрез EasyPay, Western Union, ePay или пощенски запис.
За да работите в платформата ви е нужен електронен подпис (сертификат), който да ви удостоверява в системата. Издаването му отнема около 2 седмици, тъй като не се издава от нас а се прави поръчка. Заплаща се такса за издаването на такъв, при сключването на договор. Тя е в зависимост от това дали искате да се занимавате само с реклама или с реклама и обработка на документи (частичен или пълен достъп до платформата).
За обработка на документи ще подпишете съгласие за проверка на вашата личност дали е осъждана. (Все пак работите с документи на фирми). Ние сме фирма регистрирана като администратор на лични данни и всички наши служители партньори трябва да бъдат изрядни. Ако имате интерес пишете на freelancer.eu@abv.bg като включите трите си имена.

Извиняваме се за бавния отговор, работата ни е затруднена поради големия брой кандидати.

   4 May 2019, 17:14 (2 days ago)      
    
Здравейте,

Благодаря Ви за отговора и подробната информация!

Мисля, че мога да се справя прекрасно с повечето от задачите от дадените примери, особено ако са добре описани и е съвсем ясно какъв е очаквания резултат. Мога да обработвам и документи, така че бих искала пълен достъп до платформата Ви. Справям се отлично (писмено и говоримо) на английски, мога да превеждам, макар да не съм легитимен преводач. Мога да се справя и с някои по-прости текстове на немски и френски. Условията за плащане ме устройват и проверката на лични данни, свидетелство за съдимост и т.н. не е проблем за мен.

Доколкото разбирам нямате изискване за минимум активност или брой задачи, което е важно за мен, тъй като имам основна работа, която отнема голяма част от времето ми и не бих се отказала от нея.

Моля Ви да потвърдите какъв е типът договор, който сключвате с наеманите от Вас изпълнители, предполагам граждански. Интересувам се, за да си направя сметка за данъците, които евентуално ще дължа в един момент. Също и каква е таксата за придобиването на сертификата.

Много благодаря!
 
Freelancer Freelancer
   11:39 (3 hours ago)      
 
Здравейте, за да започнете да работите има 2 варианта. Единия е да имате собствен електронен подпис. Другият вариант е ние да ви направим.
Когато ние правим това закупуваме сертификат който е единствено и само за вас и ви удостоверява в системата. Таксата реално е за покупката на сертификата и се заплаща при сключване на договора.
Таксите са следните:
50лв. е ако ще работите само по реклами и нюз румове.
150лв. е ако ще работите в пълния обем на платформата.
Разликата е в сертификатите и съответно в достъпа до платформата. Ние нямаме право да ви издаваме електронни подписи такива каквито са общо познати, съдържащи протокол bit4id. Такова право имат само банковите институции и регистраторите обявени от КРС (Комисия за Регулиране на Съобщенията), за това за служители които не притежават електронен подпис, ние им поръчваме електронен сертификат. Вариантите за него са два:
Вариант 1 - Да съдържа само Три имена и ЕГН и не поддържа никакви протоколи, с валидност 1 година цената му е 47.70лв. (ние сме я закръглили на 50лв.)
Вариант 2 - Да съдържа всички данни от личната карта на носителя и поддържа всички протоколи без bit4id. Поддържа и SSL и TSSL, които са необходима за работа с документи в нашата платформа. С валидност 2 година цената на сертификата е 148лв.(ние сме я закръглили на 150лв.)
Таксите се заплащат срещу подписан трудов или граждански договор зависимост от това каква заетост желаете.
Трудовите договори са безсрочни. Поне за първия месец договора е на 560лв. след него можем да го коригираме според вашето желание. Естествено на трудов договор ще трябва да изкарате минимума 560 лева за месеца. Имаме служители се осигуряват на тавана (за всичко което взимат) имаме и служители които решават да си останат на 560лв. Относно заплащането на осигуровките - работим с частични плащания от европейски фондове, които ни помагат да заплащаме по високи осигуровки на служителите.
След като ни изпратите данните си  за договора, той ще Ви бъде изпратен по Еконт. Изпраща се с наложен платеж и опция преглед. Преглеждате договора, ако сте ОК разписвате единия екземпляр и ни го връщате, другият остава за вас, като заплащате и наложения платеж.
След като се подготви всичко, на пощата ще получите два линка. Единият "Първа стъпка" е да инсталирате сертификата на компютъра от който ще работите. Другият "Втора стъпка" е да свалите и инсталирате платформата. Платформата е много лека и не се изисква компютър с високи параметри.


Ако решите да работите с нас е необходимо да ни изпратите следната информация на адрес freelancer.eu@abv.bg
1. На какъв договор желаете да работите: трудов или граждански
2. Данни от лична карта за да можем да ви подготвим договора и да ви го изпратим
Ако сте на трудов договор са ни необходими всички данни три имена, егн, адрес по лична карта, номер на л.к., дата на издаване и от кой е издадена и ще бъде направена проверка за осъждане
Ако сте на граждански договор са ни необходими само три имена, егн и адрес по лична карта.
3. Адрес или офис на Еконт до който да Ви изпратим договора и ваш телефон.
4. Какъв лиценз да бъде активиран (от това зависи каква ще е таксата): Пълен - 150лв. или Рекламен (частичен) - 50лв.

Извиняваме се за бавния отговор, работата ни е затруднена поради големия брой кандидати.

# 178
  • Мнения: 19 726
Мдам, изглежда същата банда на Шаро Joy

# 179
  • Мнения: 14
Стефчо отново се е развихрил 😃

Общи условия

Активация на акаунт